نماد سایت خبرکده

‌?مقام‌های آمریکایی و اسرائیلی …

‌?مقام‌های آمریکایی و اسرائیلی … 783658001661322624 1

 

 

‌?مقام‌های آمریکایی و اسرائیلی گفته‌اند که دولت بایدن در روزهای اخیر سعی کرده به اسرائیل اطمینان دهد که با دادن امتیازهای جدید به ایران، موافقت نکرده و دستیابی به توافق هسته‌ای، قریب‌الوقوع نیست.
به‌گزارش اکسیوس، در عین حال، مقام‌های اسرائیلی گفتند که به این گفته‌های دولت بایدن، اطمینان ندارند.
@VahidHeadline

?پرواز هواپیمایی معراج که امروز ساعت ۱۲ ظهر تهران را به مقصد تبریز ترک کرده بود،‌ دقایقی پس از پرواز به دلیل آنچه که ایجاد دود و بوی نامطبوع در کابین هواپیما عنوان شده،‌ به تهران بازگشت و در فرودگاه مهرآباد تهران فرود اضطراری کرد.
@VahidHeadline

?محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد جمهوری اسلامی، از اقدام سازمان سینمایی ایران برای تهیه فهرست هنرمندان ممنوع‌شده از کار دفاع کرد و بار دیگر هنرمندان را تهدید کرد که اگر «خلاف منافع ملی کار کنند» یا علیه جمهوری اسلامی سخن بگویند، دچار ممنوعیت فعالیت هنری خواهند شد.
@VahidHeadline

?تشکل‌های صنفی در ایران خبر دادند که آنیشا اسدالهی، شعبان محمدی و مسعود نیک‌خواه که در اردیبهشت‌ماه بازداشت شده بودند، با قید وثیقه، به طور موقت آزاد شده‌اند.
@VahidHeadline

?تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران روز یکشنبه موفق شد مقام قهرمانی در رقابت‌هایی که در بلغارستان در جریان است را کسب کند.
بنا بر گزارش‌ها تیم ایران هنوز می‌تواند در پنج وزن ِ‌دوم که امروز برگزار می‌شود، دو مدال طلای دیگر و ۳ برنز به دست بیاورد، اما حتی در صورت شکست،‌ همچنان پیش از اوکراین و جمهوری آذربایجان، در رده نخست این رقابت‌ها قرار دارد.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران نیز در این رقابت‌ها مقام قهرمانی را کسب کرد.
@VahidHeadline

?معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی می‌گوید زیرساخت‌های فنی کالابرگ آماده شده و امکان اجرای آزمایشی آن برای «برخی اقشار» فراهم شده است.
سید محمد هادی سبحانیان در ادامه گفته است در صورتی که طرح اجرایی در دولت به تصویب برسد، از تاریخ یک مهر ماه این امکان وجود دارد که به صورت آزمایشی اجرایی شود.
@VahidHeadline

?سمیه رفیعی، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس ایران گفته که وضعیت قاچاق حیات وحش به داخل کشور «رها شده» به طوری که اگر به یافت آباد «(بازار آزادگان)» مراجعه کنید انواع حیوانات «غیرمتعارف» از مار پیتون گرفته تا شیر هندی را می‌توان خریداری کرد.
@VahidHeadline

?غلامرضا مصباحی مقدم، رئیس شورای فقهی بانک مرکزی ایران اعلام کرد در حال حاضر برای هر بانک در ایران یک «ناظر شرعی» مدنظر است.
او افزود: «البته انجام این کار نیازمند مصوباتی است که بخشی از آن پیش از این در شورای فقهی بانک مرکزی به نتیجه رسیده و بخش دیگر در دستور کار قرار دارد.»
@VahidHeadline

?خبرگزاری کار ایران، ایلنا، گزارش داد حقوق و حق بیمه پنج ماه گذشته حدود ۷۰ کارگر کارخانه صنایع بسته‌بندی داروگر رشت پرداخت نشده است.
این خبرگزاری نوشت که این کارگران بارها به نهادهای مختلف، از جمله فرمانداری مراجعه کرده‌اند اما از این رایزنی‌ها نتیجه‌ای حاصل نشده است.
بنا بر اعلام این کارگران، آخرین حقوقی که آنان دریافت کرده‌اند مربوط به اسفند ۱۴۰۰ است.
@VahidHeadline

?صندوق بین‌المللی پول در تازه‌ترین گزارش خود ارزیابی کرده که کشورهای آسیای غربی که منابع سرشار نفت و گاز دارند، تا چهار سال دیگر روی‌هم‌رفته یک تریلیون و ۳۰۰ میلیارد دلار درآمد اضافی دیگر، بیش از درآمدی که تا چندی پیش ارزیابی می‌شد، خواهند داشت.
بر اساس ارزیابی این نهاد مهم مالی جهانی درآمد خیره‌کننده اضافی این کشورها صندوق‌های ملی ذخیره ارزی و صندوق‌های مستقل مالی آن‌ها را بسیار قوی‌تر از امروز و در نتیجه حکومت‌های پادشاهی حاکم را مستحکم‌تر خواهد کرد.
@VahidHeadline

?مقتدی صدر، روحانی عراقی از سازمان ملل انتقاد کرد و گفت که نمایندگان این سازمان «هیچ اهمیتی برای آنچه رخ داده، قائل نیست.»
اشاره آقای صدر به استعفای گروهی نمایندگان وابسته به «جنبش صدر»، اعتراض‌های خیابانی هوادارانش و اشغال پارلمان است. این روحانی شیعه، آنچه را که رخ داده «انقلاب عاشورا» توصیف می‌کند.
@VahidHeadline

? @VahidOnline

خروج از نسخه موبایل