نماد سایت خبرکده

‌?قربان اسکندری دبیر کل دفتر ا …

‌?قربان اسکندری دبیر کل دفتر ا … 112869001661322623 1

 

 

‌?قربان اسکندری دبیر کل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد با انتشار توئیتی گزارش داده که در سه ماهه ابتدایی امسال روزانه ۳ هزار میلیارد تومان نقدینگی تولید شده است.
نقدینگی مهم‌ترین عامل تورم است و بر اساس آخرین گزارش مرکز آمار، تورم ۱۲ ماهه منتهی به خرداد ماه امسال نسبت به دور مشابه پارسال (تورم سالانه) ۳۹.۴ درصد بوده است.
گرچه گزارش رسانه‌های داخلی نشان می‌دهد نرخ تورم واقعی احتمالا بیشتر از آن چیزی باشد که مرکز آمار اعلام کرده است.
@VahidHeadline

?یک هفته پس از اعلام سازمان سینمایی ایران در خصوص انتشار نام هنرمندانی که از فعالیت منع شده‌اند، رخشان بنی اعتماد، نویسنده و فیلمساز نیز به آن واکنش نشان داد و قوانین مربوطه را «پادگانی» خواند. پیشتر نیز ترانه علیدوستی، مانی حقیقی، و سعید روستایی در شبکه‌های اجتماعی، سیاست‌های جدید وزارت ارشاد و سازمان سینمایی در برخورد با هنرمندان را «نامتعارف» دانستند.
@VahidHeadline

?هواداران مقتدی صدر، روحانی با نفوذ شیعه اعمال فشار را افزايش داده و روز جمعه ۲۸ مرداد برای دومین هفته پیاپی نماز جمعه را در منطقه به شدت محافظت شده بغداد موسوم به «منطقه سبز» برگزار کردند.
@VahidHeadline

?شرکت اپل جدیدترین نسخه به روز شده سیستم عامل را برای بسیاری از موبایل‌ها، آی پدها و تبلت‌های خود منتشر کرد.
این به روزرسانی به دلیل نقص‌های امنیتی که به طور بالقوه به هکرها این امکان را می‌دهد که کنترل کامل این دستگاه ها را به دست بگیرند، ارائه شده است.
@VahidHeadline

?ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، روز جمعه در تماس تلفنی با امانوئل ماکرون، همتای فرانسوی خود بار دیگر هشدار داد که تداوم حملات به اطراف نیروگاه اتمی زاپوریژیا در جنوب اوکراین ممکن است به «فاجعه‌ای با ابعاد گسترده» منجر شود.
آقای پوتین افزود که در صورت بروز هرگونه فاجعه، کی‌یف را مسئول می‌داند.
مسکو و کی‌یف یکدیگر را به حملات نظامی غیرمسئولانه در اطراف این تاسیسات متهم می‌کنند.
@VahidHeadline

?سیل از یک سو و آتش‌سوزی از سویی دیگر کشورهای اروپایی را با مشکلات جدی روبرو کرده است. طوفان‌های شدید روز جمعه جان دست کم ۱۲ نفر را در اروپا گرفت و با تداوم آن، مقامات آلمان درباره احتمال وقوع سیل در جنوب این کشور هشدار داده و گروه‌های امداد و نجات به حالت آماده باش در آمده‌اند.
آب، آتش، و طوفان‌های مرگبار در تابستان امسال اروپا را غافلگیر کرده‌ است.
@VahidHeadline

? @VahidO

خروج از نسخه موبایل