• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌ ?رئیس سازمان سینمایی وزارت ا …

  • کد خبر : 26703
  • 02 شهریور 1401 - 11:03
‌ ?رئیس سازمان سینمایی وزارت ا …

    ‌ ?رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد روز سه‌شنبه، ۲۵ مرداد، از کار روی فهرستی از سینماگران ایران خبر داد که قرار است به‌‌ دلایل گوناگون از فعالیت در حوزه کاری خود منع شوند. محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی که زیر نظر وزارت ارشاد اداره می‌شود، اذعان کرد که پس از انتشار بیانیه سینماگران […]

 

‌ ?رئیس سازمان سینمایی وزارت ا … 829034001661322620

 

‌ ?رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد روز سه‌شنبه، ۲۵ مرداد، از کار روی فهرستی از سینماگران ایران خبر داد که قرار است به‌‌ دلایل گوناگون از فعالیت در حوزه کاری خود منع شوند.
محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی که زیر نظر وزارت ارشاد اداره می‌شود، اذعان کرد که پس از انتشار بیانیه سینماگران در حمایت از اعتراضات مردم آبادان در حادثه متروپل، این سازمان با برخی امضاکنندگان برای اعلام انصراف تماس گرفته است.
@VahidHeadl

?خبرگزاری فارس روز سه‌شنبه، ۲۵ مرداد، از محکومیت اردشیر مطهری نماینده گرمسار در مجلس به دو سال حبس به‌ دلیل توهین به قاسم سلیمانی در یک کانال تلگرامی زیر نظر او خبر داد، اما این نماینده مجلس با رد این خبر گفت این حبس تعلیقی است و «اثر مؤثری ندارد».
جزئیات این موضوع اعلام نشده، اما آبان پارسال اردشیر مطهری خود با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن ستایش از قاسم سلیمانی و تشبیه دختر سلیمانی، زینب سلیمانی، به خواهر امام سوم شیعیان، خواستار برخورد با یک کانال تلگرامی شده بود که به‌گفته او «مطلبی دور از ادب» منتشر کرد.
این نماینده مجلس در اطلاعیه‌اش به ارتباط خود با این کانال اشاره‌ای نکرده بود.
@VahidHeadl

?مصطفی نیلی، وکیل دادگستری و از فعالان پرونده موسوم به دادخواهان سلامت، از تأیید محکومیت خود و دیگر فعالان مدنی این پرونده در دادگاه تجدیدنظر خبر داد.
بر اساس تصویر حکم شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران که آقای نیلی منتشر کرده، خود او به چهار سال حبس و دو سال محرومیت از وکالت و فعالیت رسانه‌ای، مهدی محمودیان به چهار سال حبس و دو سال محرومیت از فعالیت رسانه‌ای، و آرش کیخسروی به دو سال حبس و یک سال محرومیت از وکالت و فعالیت رسانه‌ای محکوم شده‌اند.
پرونده «دادخواهان سلامت» مربوط به گروهی از وکلا و فعالان مدنی است که قصد شکایت از مقامات جمهوری اسلامی به‌ویژه علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، به‌دلیل سوءمدیریت در مقابله با شیوع کرونا در ایران را داشتند.
@VahidHeadl

?خبرهایی در مورد «دادن تابعیت لبنان به زینب سلیمان» از دیروز در شبکه‌های اجتماعی فارسی زبان منتشر شده بود. در این خبر آمده بود این تابعیت از طرف رئیس جمهور لبنان به او اهدا می‌شود . امروز صفحه توییتری رییس جمهور لبنان این خبر و حکم را تکذیب کرده است.
@VahidHeadl

?سفارت ایران در ارمنستان اعلام کرد، شش شهروند ایرانی که در پی انفجاری در شهر ایروان مفقود شده بودند، «زنده و سالم در گرجستان هستند».
اطلاعیه سفارت ایران در شهر ایروان می‌گوید که پنج شهروند ایرانی یادشده «به دلیل عدم دسترسی به اینترنت در جاده از صبح روز یکشنبه تا ساعات پایانی روز دوشنبه با خانواده‌های خود در ارتباط نبوده‌اند و زمان دقیق سفر به گرجستان را نیز به بستگان خود اطلاع نداده بودند».
@VahidHeadl

?وکلای آمریکایی جولیان آسانژ، بنیانگذار وب‌سایت افشاگر ویکی‌لیکس، از شکایت علیه سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، و مدیر پیشین آن، مایک پومپئو، به اتهام ضبط مکالمات‌شان و کپی کردن محتوای تلفن‌ها و کامپیوترهایشان خبر دادند.
دو روزنامه‌نگار آمریکایی نیز در این شکایت به وکلای آمریکایی آسانژ پیوسته‌اند.
همه این افراد ادعا می‌کنند که سی.آی.ای حق بنیادین آنان در محفوظ ماندن مکالمات خصوصی شهروندان را نقض کرده است.
@VahidHeadl

?رسانه‌های دولتی روسیه از چندین انفجار و آتش‌سوزی در شمال شبه جزیره کریمه خبر داده‌اند. ویدیوهای در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که انفجارهای بزرگی را در بخش شمالی شبه‌جزیره نشان می‌دهد.
خبرگزاری‌های روسیه به نقل از مقامات محلی می‌گویند مهمات یک مقر نظامی موقت منفجر شده است.
@VahidHeadl

?رودی جولیانی، شهردار پیشین نیویورک و وکیل سابق دونالد ترامپ، در ایالت جورجیای آمریکا هدف تحقیقاتی به ظن ارتکاب جرم قرار گرفته است.
روزنامه گاردین به نقل از «یک منبع آگاه» افزود یک هیئت بزرگ منصفه در جورجیا این امر را بررسی می‌کند که آیا دونالد ترامپ در تلاش برای تغییر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری دو سال پیش، قوانین این ایالت را نقض کرده است یا نه.
@VahidHeadl

? @VahidOnl

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=26703

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.