• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌?از زمان انتشار گزارش‌هایی از …

  • کد خبر : 26885
  • 02 شهریور 1401 - 11:30
‌?از زمان انتشار گزارش‌هایی از …

    ‌?از زمان انتشار گزارش‌هایی از رویکرد امیدوارکننده ایران به پیشنهادات اتحادیه اروپا برای احیای برجام روند افت نرخ ارز در بازارهای آزاد ایران ادامه دارد و روز شنبه دوباره نزدیک ۹۰۰ تومان افت کرد. قیمت دلار از ۱۷ مرداد به صورت متوالی روند نزولی داشته و از ۳۱ هزار و ۵۵۰ تومان به […]

 

‌?از زمان انتشار گزارش‌هایی از … 493412001661322624 1

 

‌?از زمان انتشار گزارش‌هایی از رویکرد امیدوارکننده ایران به پیشنهادات اتحادیه اروپا برای احیای برجام روند افت نرخ ارز در بازارهای آزاد ایران ادامه دارد و روز شنبه دوباره نزدیک ۹۰۰ تومان افت کرد.
قیمت دلار از ۱۷ مرداد به صورت متوالی روند نزولی داشته و از ۳۱ هزار و ۵۵۰ تومان به ۲۹ هزار تومان در روز شنبه ۲۹ مرداد افت کرد که کمترین رقم از نیمه اردیبهشت امسال است.
@VahidHeadline

?مشاور ارشد هیئت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی در وین در واکنش به گزارش شبکه سی‌ان‌ان درباره خواسته‌های تهران در مذاکرات احیای برجام ادعا کرد که «حذف نام سپاه از فهرست سازمان‌های تروریستی هیچ‌‌گاه پیش‌شرط توافق نبوده است».
محمد مرندی در توییتی نوشت: «بارها در چند ماه اخیر گفته‌ام که خارج کردن نام سپاه پاسداران از لیست سازمان‌های تروریستی خارجی آمریکا هیچ‌گاه پیش‌شرط یا درخواستی کلیدی نبوده است.»
در ادامه این توییت آمده است: «ایران هم سنتکام را در لیست [گروه‌های] تروریستی خود نگه خواهد داشت. اما اگر آمریکا نیاز دارد چنین چیزی بگوید تا توافق را موجه جلوه دهد، به خودشان مربوط است.»
@VahidHeadline

?مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران تالاسمی می‌گوید که قوانین جدید جمهوری اسلامی ایران برای اعمال محدودسازی‌های گسترده در زمینه «غربالگری» جنین و «سقط درمانی»، احتمال تولد نوزادان تالاسمی را «افزایش»‌ خواهد داد.
یونس عرب با اشاره به اینکه میزان واردات دارو نمی‌تواند پاسخگوی تعداد بیماران تالاسمی کشور باشد و «کمتر از نیاز بیماران» است، به خبرگزاری «ایلنا» گفته است: سال‌ها طول می‌کشد تا آثار ناشی «کمبودهای دارویی» در بیماران تالاسمی جبران شود.
@VahidHeadline

?حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، شامگاه جمعه، ۲۸ مرداد، «سوگند» خورد که «فارغ از تحقق یا عدم تحقق توافق اتمی ایران»، سازمان او همچنان بر سر حقوق دریایی لبنان پافشاری و مبارزه کند.
به گزارش هاآرتص و خبرگزاری شین‌هوآ، او در یک سخنرانی تلویزیونی گفت این شائبه در میان برخی از مردم لبنان ایجاد شده که در صورت تحقق توافق هسته‌ای ایران، حزب‌الله از موضع «به‌حق» خود در مورد مناقشه مرزی دریایی با اسرائیل عدول خواهد کرد، اما «این ‌طور نیست».
@VahidHeadline

?دبیرکل سازمان ملل متحد از همکاری این سازمان با ایالات متحده و اتحادیه اروپا برای رفع موانع رساندن مواد غذایی و کودهای شیمیایی روسیه به بازارهای جهانی خبر داد.
آنتونیو گوترش گفت: «کشورهایی که تحریم‌ها را اعمال کرده‌اند به صراحت گفته‌اند که این تحریم‌ها در مورد مواد غذایی و کودها اعمال نمی‌شود.»
@VahidHeadline

? @VahidOnline
?صف آب تانکر، حمیدیه- خوزستان
isna

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=26885

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.