• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

‌?سازمان هواشناسی درباره وقوع …

  • کد خبر : 26530
  • 14 مرداد 1401 - 17:30
‌?سازمان هواشناسی درباره وقوع  …

    ‌?سازمان هواشناسی درباره وقوع سیلاب‌های ناگهانی و آب‌گرفتگی در دست کم ۱۹ استان به دلیل تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی نواحی کشور هشدار داد. به گزارش سازمان هواشناسی ایران، این سامانه بارشی از روز شنبه، ۱۵ مرداد، تا روز دوشنبه، ۱۷ مرداد، در هفت استان فعال خواهد بود و موجب سیلاب‌های ناگهانی […]

 

‌?سازمان هواشناسی درباره وقوع  … 968102001659704401

 

‌?سازمان هواشناسی درباره وقوع سیلاب‌های ناگهانی و آب‌گرفتگی در دست کم ۱۹ استان به دلیل تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی نواحی کشور هشدار داد.
به گزارش سازمان هواشناسی ایران، این سامانه بارشی از روز شنبه، ۱۵ مرداد، تا روز دوشنبه، ۱۷ مرداد، در هفت استان فعال خواهد بود و موجب سیلاب‌های ناگهانی و آب‌گرفتگی معابر در ۱۹ استان خواهد شد.
بنا بر اعلام این سازمان، مسیر اصلی عبور این سامانه بارشی استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران گلستان، خراسان شمالی، بخش‌هایی از استان‌های خراسان رضوی، اردبیل و آذربایجان شرقی فعال خواهد بود و همزمان شمار دیگری از استان‌ها را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.
@VahidHeadli

?وزارت بهداشت ایران روز جمعه از جان باختن ۴۷ نفر دیگر بر اثر کرونا خبر داد و‌ همچنین اعلام کرد که در یک شبانه‌روز گذشته نزدیک به پنج‌هزار و ۵۰۰ بیمار جدید شناسایی و حدود هزار نفر از آن‌ها بستری شدند.
@VahidHeadli

?روزنامه واشینگتن‌پست به نقل از مقام‌های امنیتی غربی نوشت، روسیه در صدد است از ماهواره جمهوری اسلامی ایران به نام «خیام» برای اهداف نظامی خود در اوکراین استفاده کند.
ماهواره خیام قرار است روز ۱۸ مرداد از پایگاه فضایی بایکونور در کشور قزاقستان توسط روسیه به فضا پرتاپ شود.
روزنامه واشینگتن‌پست به نقل از مقام‌های مطلع امنیتی غربی نوشته است این ماهواره توانایی ایران برای جاسوسی از اهداف نظامی در سراسر خاورمیانه را بسیار افزایش می دهد، اما مسکو قصد دارد ابتدا از این ماهواره برای کمک به عملیات جنگی خود در اوکراین استفاده کند.
@VahidHeadli

?دیپلمات‌های اتحادیه اروپا به خبرگزاری بلومبرگ گفته‌اند فاصله بین ایران و آمریکا از زمان آخرین دور مذاکرات هسته‌ای در وین بیشتر شده و اگر قرار باشد توافقی به‌دست بیاید، یا ظرف ۷۲ ساعت آینده حاصل می‌شود، یا دیگر توافق امکان‌پذیر نخواهد بود.
@VahidHeadli

?حسین طائب که، به نوشته خبرگزاری فارس، در جمع «هادیان سیاسی سپاه» سخنرانی می‌کرد درباره مذاکرات احیای برجام گفت: «در موضوع برجام و آمریکا اگر منافع ملی و امنیت ملی ما تأمین شود، پای کار هستیم. اگر روسیه و چین هم بتوانند این دو را حاصل کنند، ما می‌پذیریم. این با سیاست «نه شرقی و نه غربی» و خطوط قرمز ما منافاتی ندارد.»
این نخستین سخنرانی از حسین طائب است که پس از برکناری او از مقام ریاست سازمان اطلاعات سپاه رسانه‌ای می‌شود.
@VahidHeadli

?به گفته یک کارشناس مرمت بناهای تاریخی، وقوع سیل در یزد به ۲۴۰ خانه تاریخی آسیب زده و فرایند تخریب مجموعه «امیر چخماق» را تشدید کرده است.
@VahidHeadli

?دولت جو بایدن در رابطه با شیوع آبله میمون در آمریکا وضعیت اضطراری بهداشت عمومی اعلام کرد.
تاکنون بیش از شش هزار و ۶۰۰ نفر در آمریکا آبله میمون گرفته‌اند.
اعلام وضعیت اضطراری بهداشت عمومی به دولت آمریکا اجازه می‌دهد که منابع مالی فدرال و دیگر نهادها را برای مبارزه با شیوع این ویروس آزاد کند.
@VahidHeadli

?سازمان عفو بین‌الملل در گزارشی که روز پنج‌شنبه منتشر کرد، ارتش اوکراین را متهم کرد که با استقرار پایگاه‌های نظامی و سربازان خود در مناطق مسکونی جان غیرنظامیان را به خطر می‌اندازد.
دولت کی‌یف این گزارش را «تحریف» واقعیات و «ناتوانی در درک وضعیت میدانی» جنگ خوانده است.
@VahidHeadli

?با تشدید تنش میان آمریکا و چین متعاقب سفر این هفته رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، از یک ‌سو دولت چین سفیر آمریکا در پکن را احضار و نانسی پلوسی را «تحریم» کرد و از سوی دیگر، آمریکا سفیر چین در واشینگتن را احضار کرد.
@VahidHeadli
در ادامه تنش میان چین با تایوان و آمریکا پکن روز جمعه اعلام کرد که در چند حوزه از جمله «دیالوگ میان فرماندهان نظامی عالی‌رتبه» به همکاری خود با ایالات متحده پایان می‌دهد.
@VahidHeadli
چین دومین روز بزرگترین مانور نظامی در اطراف جزیره تایوان را آغاز کرده و همزمان تایوان هم اعلام کرده که سامانه‌های موشکی خود را آماده استفاده کرده است.
وزارت دفاع تایوان می‌گوید ارتش سامانه‌های موشکی خود را در زمین مستقر کرده و هواپیماها و کشتی‌ها را برای نظارت بر وضعیت اعزام کرده است.
@VahidHeadli

? @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=26530

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.