نماد سایت خبرکده

‌?مرکز روابط عمومی وزارت بهداش …

‌?مرکز روابط عمومی وزارت بهداش … 564143001659445202 1024x1024

 

 

‌?مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۷۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و ۹۳۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در ایران شناسایی و ۱۴۳۱ نفر از آنها بستری شدند.
@VahidHeadline
محسن زهرایی، رئیس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت ایران، هشدار داد که با سرعت روزانه و میزان کنونی واکسیناسیون کرونا در ایران «قطعا موج هفتم کرونا کنترل نمی‌شود».
@VahidHeadline

?خبرگزاری تسنیم به نقل از سازمان هواشناسی ایران از تداوم «مانسون» (باران موسمی) در ۱۴ استان کشور خبر داد.
این سازمان همچنین با اشاره به این که ایران از روز شنبه آینده شاهد سامانه بارشی جدید خواهد بود در مورد طغیان آب رودخانه‌ها هشدار داده است.
@VahidHeadline

?آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا و رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، نسبت به بلندپروازی‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی هشدار دادند. دو قدرت هسته‌ای اروپا نیز در بیانیه مشترکی با واشینگتن به خطرات دست‌یابی تهران به سلاح هسته‌ای اشاره کردند.
@VahidOOnLine

?ماموران امنیتی در روستای روشنکوه مازندران، به محل سکونت بهائیان حمله و تعدادی از خانه‌های آنان را تخریب کردند.
به گفته منابع مطلع، مسیر ورودی روستا بسته شده و رفت‌وآمد شدیدا تحت کنترل است. ماموران موبایل برخی از ساکنان را گرفته‌اند.
بر اساس این خبر، چندین خودروی سنگین برای تخریب خانه‌ها به این روستا وارد شده‌اند. مأموران حاضر در محل هم از یگان‌های مختلف هستند.
@VahidOOnLine

?یک قاضی آرژانتینی به ۱۲ خدمه پروازی که با سرنشینان ایرانی و ونزوئلایی در فرودگاه بوئنوس آیرس توقیف شده بود، اجازه داده از این کشور خارج شوند اما تحقیقات درباره چهار ایرانی و سه ونزوئلایی همچنان ادامه خواهد داشت.
@VahidHeadline

?احمد گلشیری، مترجم آثار ادبی، پس از یک دوره بیماری شامگاه دوشنبه، ۱۰ مرداد، در ۷۶ سالگی درگذشت.
@VahidHeadline

?وحید هروآبادی، روحانی منتقد حکومت ایران، به دلیل نوشته‌های اعتراضی خود در شبکه‌های اجتماعی به دو سال زندان، خلع لباس روحانیت و دو سال ممنوع‌الخروجی پس از اتمام حبس محکوم شد.
@VahidHeadline

?ارتش اسرائیل پس از دستگیر کردن یکی از رهبران مهم سازمان جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری، از بامداد روز سه‌شنبه، ۱۱ مرداد، جاده‌های جنوب این کشور را از بیم آتشباری احتمالی فلسطینیان از غزه مسدود کرد و از جمله حرکت قطارها متوقف شد.
@VahidHeadline

?در حالی که نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، سفر خود به آسیای دور را ادامه می‌دهد، چین روز سه‌شنبه، ۱۱ مرداد، هشدار شدیدی داد که اگر او وارد تایوان شود، آمریکا «بهای سنگینی خواهد پرداخت».
@VahidHeadline
جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا، گفت که واکنش چین می‌تواند مواردی از جمله شلیک موشک در نزدیکی تایوان یا تحرکات هوایی یا دریایی در مقیاس بزرگ باشد.
خانم پلوسی امروز در جریان سفر آسیایی خود به مالزی سفر کرده است.
رسانه‌های تایوانی و آمریکایی گزارش داده‌اند نانسی پلوسی قصد دارد سه‌شنبه شب از چین تایپه بازدید کند. اما تا کنون هیچ منبع رسمی این خبر را تایید نکرده است.
@VahidHeadline

? @VahidOnline

?سهیل عربی، زندانی سیاسی در تبعید روز سه‌شنبه ۱۱ مرداد از آغاز محکومیت مادرش فرنگیسمظلوم خبر داد. این فعال مدنی پیشتر به ۱۸ماه زندان محکوم شده بود اما بهمن ماه گذشته به دلیل مشکلات متعدد سلامتی اجرای آن به تعویق افتاد. به گفته آقای عربی با فشار وزارت اطلاعات حکم اجرایی شده است
@VahidHeadline

خروج از نسخه موبایل