• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌?نت‌بلاکس، وب‌سایتی که قطعی و …

  • کد خبر : 26340
  • 10 مرداد 1401 - 17:30
‌?نت‌بلاکس، وب‌سایتی که قطعی و …

    ‌?نت‌بلاکس، وب‌سایتی که قطعی و اختلال در اینترنت جهانی را رصد می‌کند، از ثبت اختلال «قابل توجه» در اینترنت ثابت و سیار ایران خبر داد. نت‌بلاکس در پیام خود نوشته است که این اختلال، از جمله اپراتور ایرانسل و درگاه شرکت ارتباطات زیرساخت ایران را تحت تأثیر قرار داده و اکنون اتصال اینترنت […]

 

‌?نت‌بلاکس، وب‌سایتی که قطعی و … 126248001659358802

 

‌?نت‌بلاکس، وب‌سایتی که قطعی و اختلال در اینترنت جهانی را رصد می‌کند، از ثبت اختلال «قابل توجه» در اینترنت ثابت و سیار ایران خبر داد.
نت‌بلاکس در پیام خود نوشته است که این اختلال، از جمله اپراتور ایرانسل و درگاه شرکت ارتباطات زیرساخت ایران را تحت تأثیر قرار داده و اکنون اتصال اینترنت ایران در سطح ملی به ۷۹ درصد کاهش پیدا کرده و این اختلال ادامه‌دار است.
@VahidHeadl
شرکت مخابرات دلیل این اختلال را «آتش‌سوزی در یکی از حوضچه‌های ارتباطی منطقه ۸ مخابرات تهران» اعلام کرد.
@VahidOOnL

?درپی درگیری مناطق زیادی از ایران با سیل طی چندین روز اخیر، صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی مخاطرات وضع هوا از تداوم فعالیت سامانه موسمی در ۱۰ استان طی روز دوشنبه، دهم مرداد خبر داده است.
@VahidHeadl
یک مقام شرکت آب منطقه‌ای تهران گفته است که با وجود آنکه بر اثر سیل و بارندگی‌ها بیش از ۹ میلیون متر مکعب به ذخایر سدهای پنجگانه تهران اضافه شده، اما همچنان ذخایر آبی پایتخت منفی است.
@VahidHeadl

?دو هفته بعد از اعلام مشاور رهبر جمهوری اسلامی مبنی بر توانایی‌ فنی ایران در ساخت بمب هسته‌ای، رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی هم اعلام کرد که تهران «توان فنی ساخت بمب اتم را دارد ولی چنین برنامه‌ای در دستور کار نیست.»
محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی همچنین گفت: «طرف غربی بعد از خارج شدن از برجام برای اینکه بخواهد دوباره به برجام بازگردد مجدداً اتهامات واهی که در گذشته مطرح کرده بود را مطرح می کند.» او گفت «اگر که نمی خواهند به برجام بازگردند وقت طرفین را نگیرند.»
@VahidHeadl
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران، روز دوشنبه در نشست خبری خود با ذکر این‌که در زمینه برجام «طی روزهای گذشته به‌طور جدی پیام‌های مختلفی رد و بدل شده است»، گفت: «این احتمال وجود دارد که در آینده نزدیک بتوانیم در خصوص زمان مذاکرات [احیای برجام] به نتیجه برسیم و احتمالاً دور جدید از مذاکرات را شاهد باشیم.»
او افزود که «البته این بستگی کامل به اراده طرف مقابل مشخصا آمریکایی‌ها دارد که برای دستیابی به توافق منطقی، معقول و پایدار آمادگی خود را نشان دهند و از طرح موضوعات انحرافی خودداری کنند.»
@VahidHeadl

?یک روز پس از بازداشت هم‌زمان ده‌ها شهروند بهائی در شهرهای مختلف ایران وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای به این شهروندان اتهام «جاسوسی برای اسرائیل» زد.
در میان بازداشت شدگان اسامی افرادی چون مهوش ثابت شهریاری و فریبا کمال‌آبادی دیده می‌شود که پیشتر حدود ده سال زندانی بودند.
در بیانیه وزارت اطلاعات به تعداد و هویت بازداشت‌شدگان اشاره‌ای نشده، اما ادعا شده است که ‌آن‌‌ها «مستقیماً با کانون صهیونیستی موسوم به بیت‌العدل در ارتباطِ تشکیلاتی بودند.»
بیت‌العدل اعظم که شورای بین‌المللی آیین بهائی به‌شمار می‌رود، در شهر حیفا در اسرائیل، واقع است.
@VahidHeadl
بیانیه وزارت اطلاعات ایران می‌گوید افراد بازداشت شده «ماموریت‌های تبلیغ گسترده‌ آموزه‌های استعمار ساخته‌ بهاییت و نفوذ در محیط‌های آموزشی در سطوح مختلف و به‌طور خاص مهدکودک‌های سراسر کشور» داشتند و «ترویج سازمان‌یافته‌ بی‌حجابی در ایران» می‌کردند.
@VahidHeadl

?گزارش ها از ایران حاکی از بازداشت هستی امیری دانشجوی دانشگاه علامه‌طباطبایی در تهران است.
خانم امیری پیشتر به دلیل ابراز مخالفت با مجازات اعدام در ایران که در توییترش آن را منتشر کرده بود، به یک سال زندان محکوم شده بود.
@VahidHeadl

?نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده فروریختن برج ساختمان متروپل آبادان روز دوشنبه ۱۰ مرداد به صورت علنی در اهواز آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری‌های داخلی، گروهی از خانواده‌های جان‌باختگان نیز در این دادگاه حضور دارند.
مقام‌های قضایی با طرح اتهام علیه شهرداری منطقه اروند، بعنوان یکی از مقصران اصلی این حادثه، برای ۲۰ تن کیفرخواست صادر کرده‌اند.
در پی فروریختن برج متروپل آبادان در خردادماه سال جاری، ۴۳ تن از جمله ۱۶ کارگر ساختمانی جان باختند.
@VahidHeadl

?رئیس سازمان سنجش آموزش از بازداشت بیش از ۸۰۰ نفر از کسانی که در کنکور ۱۴۰۱ با استفاده از «ابزار» تقلب کرده بودند، خبر داد.
@VahidHeadl

?سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی در توجیه رای مثبت ندادن ایران به قطعنامه محیط زیستی اخیر سازمان ملل متحد گفت که باور جمهوری اسلامی، «تکالیف و وظایف قدرت‌های بزرگ استعماری به ویژه دولت‌های غربی تخریب‌کننده محیط زیست» در این قطعنامه نادیده گرفته شده است.
قطعنامه «حق برخورداری از محیط زیست سالم و پایدار» روز پنج‌شنبه با ۱۶۱ رای موافق و ۸ رای ممتنع ایران، چین، روسیه، بلاروس، کلمبیا، قرقیزستان و اتیوپی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تصویب رسید.
@VahidHeadl

? @VahidOnl

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=26340

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.