• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

‌?مسئول سیاست خارجی اتحادیه ار …

  • کد خبر : 26256
  • 09 مرداد 1401 - 0:00
‌?مسئول سیاست خارجی اتحادیه ار …

    ‌?مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده مذاکرات احیای برجام با اشاره به بلاتکلیف ماندن توافق هسته‌ای با ایران یادآور شد هر یک روزی که بدون توافق در وین سپری شود عملا، «منافع ملموس اقتصادی برای مردم ایران از طریق لغو تحریم‌های اساسی آمریکا» به تعویق می‌افتد. جوزپ بورل در یادداشتی که در […]

 

‌?مسئول سیاست خارجی اتحادیه ار … 739210001659209401

 

‌?مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده مذاکرات احیای برجام با اشاره به بلاتکلیف ماندن توافق هسته‌ای با ایران یادآور شد هر یک روزی که بدون توافق در وین سپری شود عملا، «منافع ملموس اقتصادی برای مردم ایران از طریق لغو تحریم‌های اساسی آمریکا» به تعویق می‌افتد.
جوزپ بورل در یادداشتی که در وب‌سایت «سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا» انتشار یافت، دوباره تاکید کرده است که زمان «تصمیم‌گیری‌های سریع سیاسی» برای بازگشت فوری و همه‌جانبه به برجام بر اساس متن پیشنهادی او، همین‌حالاست و باید این فرصت منحصر به‌فرد را برای دستیابی به توافق نهایی غنیمت شمرد.
او تصریح کرده است که رد توافق، بی‌تردید به ضرر هر دو طرف خواهد بود و علاوه بر دامن زدن به خطر بحران هسته‌ای در دنیا، به منزوی‌تر شدن ایران و مردمش منجر خواهد شد.
@VahidHeadline

?ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر بر «مصمم بودن» دولت خود برای اجرای «امر به معروف و نهی از منکر» در مسائل اجتماعی و اقتصادی و «لزوم بی‌توجهی» به آن‌چه «فضاسازی‌های باطل در این مسیر» خوانده است، تاکید کرد.
او در دیدار با اعضای ستاد موسوم به «احیای امر به معروف و نهی از منکر» گفت که «گاهی مشاهده می‌شود برخی افراد تحت تاثیر جوسازی‌ها، از وظایف قطعی و قانونی خود سر باز می‌زنند که این امری خطرناک است».

@VahidHeadline

?دیوان عالی کانادا حکم داد که استفاده نکردن از کاندوم بدون رضایت شریک جنسی، می‌تواند مصداق آزار جنسی محسوب شود.
@VahidOOnLine

?رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد گفت از یکی از بازرسان ارشد این شورا که متهم به بیان اظهاراتی «یهودستیزانه» شده، خواسته است درباره گفته خود توضیح بدهد.
میلون کوثری دیپلمات هندی گفته است: «ما از رسانه‌های اجتماعی که عمدتا توسط لابی یهودی یا سازمان‌های غیر دولتی خاص کنترل می‌شود، بسیار ناامید شده‌ایم.»
@VahidHeadline

?چین روز شنبه و پس از هشدار درباره سفر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان اعلام کرد رزمایش‌های نظامی در سواحل خود و مقابل این جزیره برگزار کرده است.
@VahidHeadline

? @Vahid

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=26256

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.