• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌?در حالی که تعداد کشته‌شدگان …

  • کد خبر : 26280
  • 09 مرداد 1401 - 17:30
‌?در حالی که تعداد کشته‌شدگان  …

    ‌?در حالی که تعداد کشته‌شدگان سیلاب‌های اخیر در شهرها و روستاهای ایران به ۶۹ نفر رسیده است و ۴۵ نفر مفقود شده‌اند، سازمان هواشناسی ایران روز یکشنبه نهم مرداد «هشدار سطح قرمز» وقوع سیلاب در «جنوب و شرق کشور» در ساعات آینده صادر کرد. @VahidHeadli وزیر جهاد کشاورزی ایران می‌گوید، خسارات ناشی از […]

 

‌?در حالی که تعداد کشته‌شدگان  … 815271001659272401

 

‌?در حالی که تعداد کشته‌شدگان سیلاب‌های اخیر در شهرها و روستاهای ایران به ۶۹ نفر رسیده است و ۴۵ نفر مفقود شده‌اند، سازمان هواشناسی ایران روز یکشنبه نهم مرداد «هشدار سطح قرمز» وقوع سیلاب در «جنوب و شرق کشور» در ساعات آینده صادر کرد.
@VahidHeadli
وزیر جهاد کشاورزی ایران می‌گوید، خسارات ناشی از وقوع سیل در بخش کشاورزی ایران به ۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.
@VahidHeadli

?یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که احتمالاً به زودی دور جدید مذاکرات احیای برجام در وین برگزار خواهد شد.
یعقوب رضازاده گفت که این تصمیم «با توجه به تلاش‌های طرف‌های اروپایی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات برجام» گرفته شده است.
به گفته او، در چند روز گذشته اعضای کمیسیون امنیت ملی جلساتی در این مورد با علی باقری، رئیس تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای داشتند.
یعقوب رضازاده گفت که البته ما پیشنهاد کردیم مذاکرات در خاک کشور ما باشد ولی در نهایت مکان قطعی مذاکرات بعد از توافق طرفین مشخص می‌شود.»
@VahidHeadli

?آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، با وزیر دفاع اسرائیل، بنی گانتز، در مورد طیف وسیعی از چالش های امنیتی مشترک از جمله تهدیدات ناشی از ایران و حمایت ایالات متحده از امنیت اسرائیل گفتگو کرد.
@VahidHeadli

?۱۱ ماه پس از قتل یک کودک‌همسر به‌دست شوهر طلبه‌اش در لرستان، روزنامه شرق گزارش داده است که قاتل او همچنان آزاد است، اما خبرنگاری که خبر این قتل را منتشر کرده، قرار است راهی زندان شود.
@VahidHeadli

?وبسایت جماران، وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار رهبر پیشین جمهوری اسلامی، ادعای ترور و قتل روح‌الله خمینی را که از سوی یکی از محافظانش مطرح شده، «سراسر کذب و بی‌پایه» خواند.
پیشتر حمیدرضا نقاشیان در گفت‌وگویی با طرح این ادعا که خمینی را با قرص‌هایی که از «انگلستان» خریداری شده بود، «ترور کردند و به قتل رساندند»، خواستار افزایش حفاظت از علی خامنه‌ای، رهبر فعلی جمهوری اسلامی، شده بود.
@VahidHeadli

?۱۰۲ نماینده پارلمان و سنای فرانسه سیاست رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه، نسبت به کردهای شمال سوریه را محکوم کردند و در بیانیه مشترکی نوشتند: «باید با جنون جنگ‌افروز اردوغان مقابله کرد.»
@VahidHeadli

?دبیرکل سازمان ملل با انتشار توئیتی انفجار در استادیوم کریکت کابل را که به گفته وی، «دست‌کم ۱۹ کشته» بر جای گذاشته است، به شدت محکوم کرد.
@VahidAfLi

?در حالی که پس از اشغال دوباره پارلمان عراق از سوی معترضان هوادار مقتدی صدر، چهره پرنفوذ شیعیان این کشور، جلسات این پارلمان تعلیق شده، آمریکا، اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد، خواستار پرهیز از خشونت و همچنین رهبران عراقی خواستار یک راه‌حل ملی برای بحران سیاسی این کشور شدند.
@VahidHeadli

?تست کرونای رئیس جمهور آمریکا چندروز پس از خروج از قرنطینه در پی منفی اعلام شدن تست قبلی، روز ‌شنبه، به وقت ایالات متحده آمریکا مثبت اعلام شد.
@VahidHeadli

? @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=26280

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.