• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌?علی باقری‌کنی، معاون سیاسی و …

  • کد خبر : 24154
  • 11 تیر 1401 - 17:30
‌?علی باقری‌کنی، معاون سیاسی و …

    ‌?علی باقری‌کنی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران و مذاکره کننده ارشد هسته‌ای جمهوری اسلامی روز شنبه در سفری از پیش اعلام نشده راهی مسکو شد و با همتای روس خود سرگئی ریابکوف و نیز میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در مذاکرات احیای برجام دیدار و گفت‌وگو کرد. اولیانوف این دیدار را «تبادل‌نظر بسیار […]

 

‌?علی باقری‌کنی، معاون سیاسی و … 530950001656766805

 

‌?علی باقری‌کنی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران و مذاکره کننده ارشد هسته‌ای جمهوری اسلامی روز شنبه در سفری از پیش اعلام نشده راهی مسکو شد و با همتای روس خود سرگئی ریابکوف و نیز میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در مذاکرات احیای برجام دیدار و گفت‌وگو کرد.
اولیانوف این دیدار را «تبادل‌نظر بسیار حرفه‌ای در مورد برجام و چشم‌انداز مذاکرات وین» توصیف کرد و در حساب توییتر خود نوشت: «ارزیابی من، علیرغم همه مشکلات این است که توافق هسته‌ای هنوز قابل احیا است.» به گفته این مقام روس چنین اتفاقی نیازمند «انعطاف‌پذیری بیشتر از سوی ایالات متحده» است.
@VahidHeadli

?محسن اخوان، امام جماعت مسجد بقیه‌الله در خیابان برازنده اصفهان، صبح روز شنبه هنگام بازگشت از این مسجد هدف تیراندازی یک موتورسوار قرار گرفت.
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت که این آخوند در این تیراندازی «صدمه جدی ندیده» و اکنون در بیمارستان بستری است.
هنوز جزئیاتی از دلایل و عاملان این حمله منتشر نشده است.
بر اساس گزارش رسانه‌های ایران، محسن اخوان مدیر یک مدرسه تبلیغی در حوزه علمیه اصفهان بوده است.
@VahidHeadli

?شماری از زندانیان سنی‌مذهب در زندان رجایی‌شهر کرج در اعتراض به «توهین» دادستان تهران در جریان بازدید او از این زندان اعتصاب غذا کردند.
پیشتر یک منبع نزدیک به خانواده یکی از زندانیان به هرانا گفته است که علی صالحی دادستان تهران در جریان بازدید خود از بندهای مختلف زندان رجایی‌شهر در روز پنج‌شنبه، درخواست‌های زندانیان سنی‌مذهب درباره رسیدگی به مشکلات‌شان را رد کرد و گفت شهروندان سنی‌مذهب حتی «حق زندگی در ایران را ندارند».
@radiofarda

?علی نصیری، سرتیپ سپاه پاسداران و فرمانده سابق سپاه حفاظت، روز جمعه در مصاحبه‌ای خبر بازداشت خود به اتهام جاسوسی برای اسرائیل را «شایعه»ای خواند که توسط «معاندین در حال انتشار است».
روزنامه آمریکایی نیویورک‌ تایمز روز چهارشنبه هفته گذشته گزارش داد که یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران به نام علی نصیری در ماه گذشته میلادی، ژوئن، به ظن جاسوسی برای اسرائیل بازداشت شده است.
@VahidHeadli

?تصاویر منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی از وقوع دست‌کم دو انفجار در مقر «ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر» در جنوب شرق تهران در شامگاه جمعه حکایت دارد. این پایگاه در محدوده تعدادی از پادگان‌های بزرگ سپاه پاسداران است. سازمان مجاهدین خلق ایران مسئولیت این انفجارها را بر عهده گرفت.
@VahidOOnLi

?جمهوری آذربایجان به دلیل افزایش شیوع کرونا، مرز مسافری با ایران و ترکیه را بست اما مرزهای تجاری و باری باز است و تردد کامیون‌ها در حال انجام است.
@VahidHeadli

?در میانه تهدیدهای ترکیه برای حمله به شبه‌نظامیان کرد شمال سوریه، وزیر خارجه جمهوری اسلامی،‌ روز شنبه، ۱۱ تیر، وارد فرودگاه بین‌المللی دمشق شد.
حسین امیرعبداللهیان پیش از ترک تهران گفته بود که این سفرش «در ادامه» سفر اخیر او به ترکیه انجام می‌شود.
مشخص نیست که وزیر خارجه ایران آیا حامل پیامی از ترکیه به سوریه است یا تلاش می‌کند نقش میانجی را بازی کند، اما او گفت که «تحولاتی در منطقه در حال وقوع است» و ایران باید تلاش کند «مانع وقوع بحران جدید در منطقه» شود.
@VahidHeadli

?سوریه روز شنبه، ۱۱ تیرماه، اعلام کرد که اسرائیل شهرک حمیدیه در استان جنوبی طرطوس در نزدیکی مرز سوریه با لبنان را با شلیک موشک هدف قرار داده است.
به گفته ناظر حقوق بشر سوریه، یک گروه اپوزیسیون سوری که رویدادهای جنگ سوریه را از بریتانیا رصد می‌کند، روز شنبه اماکنی هدف حمله بوده است که حزب‌الله، سازمان شیعی هم‌پیمان ایران، در آن‌ها جنگ‌افزار را انبار و بعدا به لبنان منتقل می‌کرد.
حمله تازه به طرزی کم‌سابقه در روشنایی روز و در ساعت شش و نیم بامداد انجام شد.
@VahidHeadli

?یک هفته پس از حکم دیوان عالی آمریکا در زمینه غیرقانونی شدن پایان دادن به بارداری ناخواسته، شرکت گوگل روز جمعه، دهم تیر، اعلام کرد که سابقه جستجو و رفت و آمد مردم به مراکز سقط جنین و کلینیک‌های درمانی زنان در آمریکا را حذف خواهد کرد.
به گزارش شبکه ان‌بی‌سی، این تصمیم برای مقابله با این احتمال گرفته شده که نهادهای قانونی و از جمله پلیس، افراد را به خاطر جستجوی مراکز سقط جنین یا حضور در آن تحت تعقیب قرار دهند. …
@VahidHeadli

? @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=24154

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.