• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل 27538امروز 9
1

‌?در ادامه تشدید دخالت نهادهای …

  • کد خبر : 23962
  • 10 تیر 1401 - 0:00
‌?در ادامه تشدید دخالت نهادهای …

    ‌?در ادامه تشدید دخالت نهادهای جمهوری اسلامی در سبک زندگی مردم و محدودسازی حق انتخاب پوشش برای زنان … علی خان‌محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این که در کنار «فرهنگ‌سازی» باید به «جرایم انضباطی» هم توجه شود هشدار داد: «اگر بانوی […]

 

‌?در ادامه تشدید دخالت نهادهای … 749562001656617401

 

‌?در ادامه تشدید دخالت نهادهای جمهوری اسلامی در سبک زندگی مردم و محدودسازی حق انتخاب پوشش برای زنان … علی خان‌محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این که در کنار «فرهنگ‌سازی» باید به «جرایم انضباطی» هم توجه شود هشدار داد: «اگر بانوی بدحجابی در شعبه‌ای از بانک حضور داشته باشد و به او هیچ تذکری ندهند، باید مدیر بانک نسبت به عدم توجه به شئونات اسلامی پاسخگو باشد.»
علاوه بر افزایش استقرار یگان‌های گشت ارشاد در مناطق مختلف شهرها، گزارش‌های شهروندی از برخورد نیروهای لباس شخصی با زنان و دختران به دلیل پوشش انتخابی و سبک زندگی متفاوت از معیارهای جمهوری اسلامی حکایت دارند.
@VahidHeadline

?احمد خاتمی، امام‌جمعه تهران و عضو مجلس خبرگان، می‌گوید: «در جلسه هیات رئیسه که پنجشنبه تشکیل شد، به رئیس‌جمهور گفتم که به طور خلاصه بگویید این گرانی‌های افسارگسیخته تا کی ادامه دارد و جواب داد تردید نداشته باشید که تمام می‌شود».
ابراهیم رئیسی افزوده که «از این گردنه گذر خواهیم کرد و اقتصاد بیمار ۵۰ ساله را با فضل خدا و با صبر مردم به سامان خواهیم رساند».
@VahidHeadline

?تارنمای فناوری «رست آف ورلد» در گزارش مفصلی به بررسی حملات اخیر به فعالان ایرانی جنبش «می‌تو» یا «من‌ هم» در شبکه اجتماعی اینستاگرم پرداخته است.
به نوشته این تارنما، گزارشی جدید نشان می‌دهد که این حملات بخشی از یک کارزار هماهنگ با استفاده از شرکت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی پاکستان هستند.
براساس گزارشی که توسط «کیوریوم»، یک سازمان غیرانتفاعی پزشکی قانونی دیجیتال منتشر شده است، بیش از یک میلیون ربات و ترول یا «اوباش مجازی» در یک کارزار آزار و اذیت هماهنگ از اواسط آوریل گذشته به حساب‌های کاربری کنشگران برجسته فمینیست ایرانی حمله کرده‌اند.
@VahidHeadline

?دیوان عالی آمریکا روز پنجشنبه ۹ تیر با صدور حکمی اختیارات دولت فدرال برای تنظیم مقررات مربوط به کاستن از انتشار گازهای گلخانه‌ای در نیروگاه‌ها را محدود کرد. این تصمیم طرح‌های دولت جو بایدن برای مقابله با تغییرات اقلیمی را زیر سئوال خواهد برد.
براساس حکم دیوان عالی که با شش رای موافق و سه رای مخالف تصویب شد، اختیارات اداره حفاظت از محیط زیست برای کنترل انتشار گازهای گلخانه‌ای در نیروگاه‌های ذغال سنگی و گازی که بخشی از قانون موسوم به «هوای پاکیزه» است محدود می‌شود. این در حالی است که دولت جو بایدن در راستای طرح‌های خود برای مقابله با تغییرات اقلیمی در حال تنظیم مقررات جدید و فراگیرتری است.
@VahidHeadline

?انجمن قلب آمریکا «خواب بیشتر» را به موارد هشت‌گانه‌ای اضافه کرده است که به «سلامت قلب و عروق مفید است.»
@VahidHeadline

?رئیس‌جمهوری ترکیه می‌گوید سوئد قول داده است که ۷۳ تروریست را به ترکیه تحویل دهد.
رجب طیب اردوغان پس از نشست رهبران ناتو در مادرید از توافق سه‌جانبه با سوئد و فنلاند به‌عنوان «پیروزی دیپلماسی» یاد کرد و گفت نشان دادن عزم ناتو برای مبارزه با تروریسم در همه اشکال آن مهم است.
او تصریح کرد که این توافق نباید روی کاغذ بماند.
@VahidOnLive

?خبرها از اوکراین حاکی از آن است که نیروهای ارتش روسیه از جزیره مار در دریای سیاه عقب نشینی کرده‌اند. به گفته روس‌ها این عمل آنان «به نشانه حسن‌نیت» این کشور بوده است.
بسیاری از کارشناسان این عقب‌نشینی را «شگفت‌انگیز» تلقی کرده‌اند. این جزیره اخیرا هدف حملات سنگین موشکی و گلوله‌باران توپخانه‌‌ای اوکراین بود.
@VahidOnLive
دولت اوکراین ضمن تایید این خبر گفت که نیروهای روسیه زیر آتش سنگین توپخانه و موشک با دو قایق تندرو از این جزیره گریخته‌اند.
حملات روسیه برای محاصره و تصرف آخرین شهر تحت کنترل اوکراین در ایالت لوهانسک ادامه دارد.
@VahidHeadline

?وزیر بهداشت ترکیه در حساب توییتر خود اعلام کرد نخستین مورد ابتلای به آبله‌ میمون در این کشور در یک بیمار ۳۷ ساله، شناسایی شده است.
@VahidOOnLine

?قطر برای کمک به پرداخت دستمزد نظامیان لبنان، ۶۰ میلیون دلار به دولت این کشور کمک مالی خواهد کرد.
@VahidHeadline

?رئیس‌جمهوری ایالات متحده اعلام کرد که آمریکا یک کمک تسلیحاتی دیگر به ارزش ۸۰۰ میلیون دلار به اوکراین تحویل می‌دهد.
@VahidOnLive

?شرکت آسترازنکا اعلام کرد که نتایج ترکیب داروی سرطان این شرکت به نام «ایمفینزی» و شیمی درمانی در فاز پایانی آزمایش‌ها بر روی بیماران مبتلا به نوع تهاجمی سرطان ریه «امیدوارکننده» بوده است.
@VahidHeadline

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=23962

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.