• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل 27538امروز 9
1

‌?یک مقام ارشد آمریکایی تایید …

  • کد خبر : 23869
  • 09 تیر 1401 - 0:00
‌?یک مقام ارشد آمریکایی تایید  …

    ‌?یک مقام ارشد آمریکایی تایید کرد که دور جدید مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا با هدف احیای توافق هسته ای ۲۰۱۵ موسوم به برجام، روز چهارشنبه بدون هیچ پیشرفتی در دوحه، پایتخت قطر، پایان یافت. وب‌سایت خبری تحلیلی اکسیوس به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی نوشت که «ایرانی‌ها هیچ حس فوریتی از […]

 

‌?یک مقام ارشد آمریکایی تایید  … 113979001656531002

 

‌?یک مقام ارشد آمریکایی تایید کرد که دور جدید مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا با هدف احیای توافق هسته ای ۲۰۱۵ موسوم به برجام، روز چهارشنبه بدون هیچ پیشرفتی در دوحه، پایتخت قطر، پایان یافت.
وب‌سایت خبری تحلیلی اکسیوس به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی نوشت که «ایرانی‌ها هیچ حس فوریتی از خود نشان نداده، مسائل قدیمی را که ماه‌ها قبل حل‌وفصل شده پیش کشیده‌ و حتی مسائل تازه‌ای را مطرح کرده‌اند که بی‌ارتباط به برجام است».
این مقام آمریکایی افزوده تصمیم‌گیری در مورد توافق نهایی ماه‌هاست که به عهده طرف ایرانی است.
@VahidHadlin

?آمارهای بانک مرکزی ایران نشان می‌دهد که قیمت مسکن در تهران در خردادماه نسبت به ماه اردیبهشت ۸.۴ درصد اوج گرفته است.
@VahidHadlin

?با فرا رسیدن پایان فصل اخیر، قرارداد وریا غفوری با استقلال به پایان رسید، اما هیچ تماسی با او که کاپیتان فصل گذشته هم بود، برای تمدید قرارداد گرفته نشد.
رسانه‌های رسمی ایران به دلایل آن اشاره‌ای نکردند، اما در واکنش‌های مردمی در شبکه‌های اجتماعی دلایل احتمالی آن از جمله اعتراضات اجتماعی و سیاسی او مطرح شد.
در پی انتشار خبر تمدید نشدن قرارداد وریا غفوری، هواداران تیم استقلال در کنار دوستداران وریا غفوری در شبکه‌های اجتماعی، با یادآوری برخی موضع‌گیری‌های اجتماعی و سیاسی او در حمایت از اعتراضات مردم ایران، هشتگ «#وریا_تنها_نیست» را ترند کردند.
@VahidHadlin

?ترانه علیدوستی، بازیگر و یکی از اعضای کمیته مستقلی که برای پیگیری «خشونت، آزار و باج‌گیری جنسی» در سینما و تئاتر تشکیل شده، روز چهارشنبه، ۸ تیر، خبر داد که حبیب رضایی و مهدی کوشکی، ازجمله بازیگرانی که به آزار جنسی متهم شده‌اند، از وی شکایت کرده‌اند.
@VahidHadlin

?ششمین نشست سران کشورهای حاشیه دریای خزر به میزبانی ترکمنستان در شهر تاریخی «عشق آباد» برگزار شد.
روسای جمهوری و رهبران روسیه، ایران، ترکمنستان، آذربایجان و قزاقستان در این اجلاس، طیف وسیعی از موضوعات از تضمین صلح و ثبات و ایمنی در حوزه خزر گرفته تا همکاری های اقتصادی، تجاری، ترابری، زیست محیطی و بشردوستانه را به گفتگو و بررسی می‌گذارند.
در فیلم‌های کوتاه منتشر شده از این نشست، ابراهیم رئیسی پیش از جلسه، گفت‌وگوی کوتاهی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه داشت.
@VahidHadlin

?ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، و رهبران چهار کشور دیگر حاشیه دریای خزر روز چهارشنبه هشتم تیر بار دیگر بر تعهد مشترک خود برای مقابله با حضور نیروهای خارجی در منطقه تاکید کردند.
روسای جمهوری ایران، روسیه، آذربایجان، قزاقستان و ترکمنستان در اجلاسی در شهر عشق آباد، پایتخت ترکمنستان، در مورد همکاری‌های منطقه‌ای و مسائل بین‌المللی گفت‌وگو کردند.
@VahidHadlin

?شرکت‌های بیوان‌تک و فایزر که به‌صورت مشترک یکی از معتبرترین واکسن‌های کرونا را تولید کرده‌اند، روز چهارشنبه هشتم تیرماه اعلام کردند که آزمایش‌ها بر روی نسل جدید واکسن کرونا که بتواند مقابل سویه‌های گسترده‌ای از این ویروس کاربرد داشته باشد را از نیمه دوم سال جاری میلادی آغاز می‌کنند.
@VahidHadlin

?وزیر بازرگانی آمریکا می‌گوید صادرات تراشه‌های نیمه‌هادی به روسیه به‌دنبال تحریم‌های غرب، ۹۰ درصد کاهش یافته است.
این تجهیزات الکترونیکی به‌صورت گسترده‌ای در صنایع و تکنولوژی، از کامپیوتر و تلفن همراه گرفته تا خودرو و هواپیما کاربرد دارد.
جینا ریماندو افزود: نظارت‌های اعمال شده بر بخش هوافضای روسیه نیز منجر به تضعیف توانایی این بخش برای درآمدزایی و حمایت از هوانوردی نظامی روسیه شده است.
@VahidOnLiv

?ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین هزینه دفاع از کشورش در برابر تهاجم روسیه را ۵ میلیارد دلار در ماه تخمین زده است.
@VahidOnLiv

?با بالا رفتن قیمت کالا و حامل‌های انرژی، تورم در اسپانیا به بالاترین نرخ در ۳۷ سال اخیر رسید.
پس از فروکش کردن شیوع کرونا در جهان و از سرگیری فعالیت‌های اقتصادی، نرخ تورم در بسیاری از کشورهای جهان افزایش یافت و حمله روسیه به اوکراین این روند را تشدید کرد.
@VahidHadlin

? @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=23869

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.