• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌?برخی گزارش‌ها از اعدام ۱۰ زن …

  • کد خبر : 23940
  • 09 تیر 1401 - 17:00
‌?برخی گزارش‌ها از اعدام ۱۰ زن …

    ‌?برخی گزارش‌ها از اعدام ۱۰ زندانی با اتهامات متفاوت در زندان رجایی‌شهر کرج در بامداد چهارشنبه، ۸ تیر، حکایت دارد. وب‌سایت حقوق بشری هرانا اتهام هشت نفر از اعدام‌شدگان را «قتل» و اتهام دو نفر دیگر را «لواط به عنف» و«تجاوز به عنف» عنوان کرده است. @VahidHeadline ?روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز روز چهارشنبه گزارش […]

 

‌?برخی گزارش‌ها از اعدام ۱۰ زن … 712480001656592202

 

‌?برخی گزارش‌ها از اعدام ۱۰ زندانی با اتهامات متفاوت در زندان رجایی‌شهر کرج در بامداد چهارشنبه، ۸ تیر، حکایت دارد.
وب‌سایت حقوق بشری هرانا اتهام هشت نفر از اعدام‌شدگان را «قتل» و اتهام دو نفر دیگر را «لواط به عنف» و«تجاوز به عنف» عنوان کرده است.
@VahidHeadline

?روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز روز چهارشنبه گزارش داد که یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران به نام علی نصیری در ماه جاری میلادی به ظن جاسوسی برای اسرائیل بازداشت شده است.
نیویورک تایمز به نقل از منابع نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که خواستند نامشان فاش نشود، خبر از دستگیری سرتیپ علی نصیری، فرمانده سابق سپاه حفاظت [انصار المهدی] داده و نوشته است که این بازداشت نشان‌دهنده سطح فزاینده‌ای از بی‌اعتمادی در رهبری کشور به دنبال عملیات متعدد اخیر منتسب به اسرائیل در ایران است.
@VahidHeadline

?روزنامه العربی الجدید مستقر در بریتانیا نوشته است مقام‌های اطلاعاتی امنیتی مصر به تازگی با «همتایان ایرانی خود ملاقات کرده و به آنها هشدار داده‌اند که هرگونه تلاش برای انجام عملیات علیه اسرائیلی‌ها در این کشور، به روابط قاهره و تهران آسیب می‌رساند.»
@VahidHeadline

?تیم هندبال زنان ایران با برتری در برابر مکزیک در مسابقات قهرمانی جهان موفق شد به اولین پیروزی تاریخ زنان هندبالیست ایران در مسابقات جهانی دست یابد.
@VahidHeadline

?سازمان کشورهای صادرکننده نفت، اوپک، از صادرات ۲۵ میلیارد و ۳۱۳ میلیون دلاری نفت و محصولات نفتی ایران در سال ۲۰۲۱ خبر داد که نسبت به سال ۲۰۲۰ رشدی ۲۱۶ درصدی داشته است؛ به عبارتی بیش از سه برابر شده است.
با این‌حال، درآمدهای نفتی ایران در سال گذشته کمتر از نصف دوران پیش از تحریم‌های آمریکاست. ایران قبل از تحریم‌ها سالانه بیش از ۶۰ میلیارد دلار صادرات نفت و محصولات نفتی داشت.
@VahidHeadline

?ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران، می‌گوید تبادلات مالی ایران و روسیه باید مستقل از سیستم تبادلات مالی غرب گسترش یابد.
رئیسی که در حاشیه اجلاس سران کشورهای حاشیه دریای خزر با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، دیدار کرد، افزود این سیستم مالی مستقل موجب می‌شود «هیچ کشوری نتواند بر آن اعمال نفوذ و فشار کند.»
@VahidHeadline

?همزمان با برگزاری کنکور سراسری در ایران، روزنامه اعتماد در گزارشی می‌گوید که در کنکور سراسری علوم تجربی سال گذشته «صدها نفر با تلقبی گسترده توانستند به دانشكده‌های پزشكی و دندان‌پزشكی و داروسازی وارد شوند. این در حالی است که برخی از این افراد قبل از آن هم متهم به تقلب بوده اند.»
روزنامه اعتماد می‌گوید که «کار به امتحان دوباره سازمان سنجش، ده‌ها شكايت قضايي و چندين جلسه كميسيون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامي هم رسيده اما نتيجه نتوانسته معترضان به تقلب را راضی كند. آنها می‌گويند متقلبان كه حتی از فيلتر حداقل‌های آزمون دوباره سنجش هم رد نشدند، با پيگيری برخی نمايندگان مجلس دوباره به دانشگاه برگشته‌اند.»
@VahidHeadline

?به دنبال زمین‌لرزه مرگبار در افغانستان، مقامات ایالات متحده و طالبان دیداری به منظور آزادسازی بخشی از منابع مالی افغانستان خواهند داشت.
@VahidAfLine

?صلاح عبدالسلام، متهم اصلی حملات تروریستی به پاریس که ۱۳۰ قربانی بر جا گذاشت، به حبس ابد بدون آزادی مشروط یا حبس ابد کامل محکوم شد.
این حکم در روزهای پایانی یک محاکمه ۹ ماهه صادر شد که در آن عبدالسلام، تنها بازمانده تیم افراطی داعش که این حمله را طراحی و اجرا کرد، از قربانیان عذرخواهی کرد و از قضات درخواست کرد که «اشتباهات» او را ببخشند.
@VahidHeadline

?پارلمان اسرائیل برای پنجمین بار در کمتر از چهار سال اخیر به انحلال خود رأی داد و قرار شد شهروندان این کشور در ماه نوامبر باری دیگر به پای صندوق‌های رای فرستاده شوند.
نفتالی بنت، نخست‌وزیر اسرائیل، ساعاتی پیش از نشست پارلمان این کشور برای رای‌گیری در مورد انحلال خود گفت که در انتخابات آتی پارلمان شرکت نخواهد کرد.
@VahidHeadline

?به دنبال به رسمیت شناختن استقلال مناطق جدایی طلب جمهوری‌های لوهانسک و دونتسک توسط دمشق، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین روز سه‌شنبه دستور قطع روابط دیپلماتیک با سوریه را صادر کرد.
@VahidHeadline

?ولادیمیر پوتین طی یک نشست خبری در عشق‌آباد، پایتخت ترکمنستان، اظهار داشت: «… پیوستن سوئد و فنلاند به ناتو مسئله خاصی ندارد که باعث آزار ما بشود. اگر فنلاند و سوئد این طوری می‌خواهند، می‌توانند به آن بپیوندند. به خودشان بستگی دارد. آنها می‌توانند به هر چیزی که دوست دارند بپیوندند.»
رهبر روسیه در ادامه گفت: «اما با این حال اگر گروه‌های نظامی و تاسیسات نظامی آنجا مستقر شود، ما موظف به پاسخ برابر خواهیم شد و تهدیدهایی را متوجه آن کشورهایی خواهیم کرد که ما را تهدید کرده‌اند.»
@VahidOnLive

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=23940

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.