• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌?نخستین روز از دور تازه مذاکر …

  • کد خبر : 23830
  • 08 تیر 1401 - 7:30
‌?نخستین روز از دور تازه مذاکر …

    ‌?نخستین روز از دور تازه مذاکرات غیر مستقیم ایران و آمریکا برای احیای توافق هسته‌ای تهران با قدرت‌های جهانی با میانجی‌گری اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه ۷ تیر در دوحه آغاز شد. خبرگزاری جمهوری اسلامی، ایرنا، در این روز تصویری از علی باقری کنی، مذاکره‌کننده ارشد ایران، با انریکه مورا، معاون سیاست خارجی اتحادیه […]

 

‌?نخستین روز از دور تازه مذاکر … 284015001656471602

 

‌?نخستین روز از دور تازه مذاکرات غیر مستقیم ایران و آمریکا برای احیای توافق هسته‌ای تهران با قدرت‌های جهانی با میانجی‌گری اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه ۷ تیر در دوحه آغاز شد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی، ایرنا، در این روز تصویری از علی باقری کنی، مذاکره‌کننده ارشد ایران، با انریکه مورا، معاون سیاست خارجی اتحادیه اروپا که مسئولیت هماهنگی این مذاکرات را بر عهده دارد، منتشر کرد که در حال گفت‌وگوی دو نفره هستند.
ایران تاکید داشته که «هیچ مذاکره مستقیمی با آمریکا انجام نخواهد شد» و از این رو انریکه مورا پیام‌های طرفین را به یکدیگر انتقال می‌دهد.
@VahidHead

?شورای امنیت ملی اسرائیل روز سه‌شنبه هفتم تیر درجه هشدار امنیتی به شهروندان این کشور در مورد سفر به استانبول را از سطح چهار که بالاترین سطح است، به سطح سه یا متوسط کاهش داد.
اسرائیل می‌گوید این تصمیم در پی «خنثی شدن توطئه عوامل ایران برای ترور شهروندان اسرائیلی در استانبول» اتخاذ شده است.
@VahidHead

?رئیس اداره ملی سایبری اسرائیل می‌گوید ایران همراه با گروه حزب‌الله لبنان و حماس به رقیب اصلی سایبری ما تبدیل شده است.
گبی پورتنوی که روز سه‌شنبه هفتم تیر در برنامه «هفته سایبری» در دانشگاه تل‌آویو شرکت کرده بود، اظهار داشت: «ما آن‌ها را می‌بینیم، می‌دانیم چطور عمل می‌کنند و ما هم آن‌جا هستیم».
اظهارات این مقام اسرائیلی یک روز پس از حمله سایبری به مجتمع فولاد ایران بیان می‌شود که به گفته روزنامه جروزالم پست، متحمل یکی از بزرگترین ضربات سایبری در تاریخ خود شد. این حمله موجب توقف کامل خط تولید مجتمع شد.
چند روز پیش نیز به صدا در آمدن آژیرهای خطر در شهرهای اورشلیم و ایلات در اسرائیل به حمله سایبری ایران نسبت داده شد.
@VahidHead

?ترکیه از مخالفت خود با پیوستن سوئد و فنلاند برای پیوستن به پیمان آتلانتیک شمالی، ناتو، دست کشید.
بیرکل ناتو، پس از انجام گفت‌وگوهای سطح بالای فوری اعلام کرد: «ما اکنون به توافقی دست یافته‌ایم که راه را برای پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو هموار می‌کند».
@VahidOnLive

وزیر دفاع بریتانیا می‌گوید این کشور باید سرمایه‌گذاری در امور دفاعی خود را افزایش دهد تا نه تنها بتواند با تهدید روسیه، بلکه همچنین با تهدیدهای چین و سایر کشورها مقابله کند.
بن والاس اظهار داشت: «… روسیه تنها مشکل نیست: یک چینِ مدعی، آماده به چالش کشیدن یک نظام مبتنی بر قواعد و دمکراسی است، تروریسم در حال گسترش در سراسر آفریقاست، بلندپروازی‌های هسته‌ای ایران هنوز حل‌وفصل نشده، تهدید در حال رشد است… و ضروری است که رشد بودجه ادامه پیدا کند».
وزیر دفاع بریتانیا از بوریس جانسون، نخست‌وزیر، خواست تا بودجه دفاعی این کشور را تا سال ۲۰۲۸ به ۲.۵ درصد از تولید ناخالص داخلی برساند.
@VahidHead

?رئیس‌جمهوری فرانسه می‌گوید نباید به روسیه اجازه داد که در اوکراین پیروز شود، قدرت‌های غربی تا هر زمانی که لازم باشد از اوکراین حمایت خواهند کرد و برای محدود کردن صادرات انرژی روسیه آماده‌اند.
امانوئل مکرون هفتم تیر در پایان اجلاس سران گروه هفت در یک نشست خبری گفت کاملا مشخص است که تنها هدف روسیه وادار کردن اوکراین به تسلیم است.
او افزود: «من واقعا امیدوارم که جنگ تا آخر سال جاری میلادی به پایان برسد و آرزوی ما این است که روسیه نباید و نمی‌تواند به پیروزی برسد».
@VahidOnLive

?یکی از دستیاران سابق کاخ سفید می‌گوید که دونالد ترامپ موقع تشویق هوادارانش به یورش به کنگره برای باطل کردن نتایج انتخابات ۲۰۲۰ می‌دانست آنها مسلح هستند.
به گفته خانم هاچینسون آقای ترامپ گفته بود هواداران مسلح او «نیامده‌اند صدمه‌ای به من بزنند.»
@VahidHead
او گفت که دونالد ترامپ به هنگام هجوم هوادارانش در ششم ژانویه به سمت کنگره می‌خواست که با آنها همراه شود.
کاسیدی هاچینسون گفته است، دونالد ترامپ کوشید تا فرمان لیموزین مخصوص را به سمت ساختمان کنگره بچرخاند، ولی با مخالفت ماموران مخفی مواجه می‌شود. آقای ترامپ سپس مچ راننده را می‌گیرد.
دونالد ترامپ در پیامی در شبکه اجتماعی خود «تروث سوشیال» نوشت، داستان دروغین او درباره این که من تلاش کردم که فرمان لیموزین را بگیرم تا به سمت ساختمان کنگره بچرخانم، «بیمارگونه» و جعلی است.
@VahidHead

?دادگاهی در آمریکا روز سه‌شنبه گیزلین مکسول، یک شهروند سرشناس بریتانیایی را به جرم همدستی در قاچاق دختران زیر سن قانونی برای سوءاستفاده جنسی توسط جفری اپستین، سرمایه‌دار درگذشته آمریکایی٬ به ۲۰ سال زندان محکوم کرد.
گیزلین مکسول، ۶۰ ساله، در دی ماه سال گذشته توسط هیات منصفه در ۵ فقره اتهام از جمله قاچاق جنسی دختران زیر سن قانونی در سال‌های ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ مجرم شناخته شده بود.
@VahidHead

? @VahidOn

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=23830

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.