• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌?بعد از ورود رابرت مالی نماین …

  • کد خبر : 23793
  • 07 تیر 1401 - 17:30
‌?بعد از ورود رابرت مالی نماین …

    ‌?بعد از ورود رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به قطر، ظهر سه‌شنبه علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه اسلامی ایران نیز برای شرکت در مذاکرات با هدف از سرگیری مذاکرات احیای برجام در رأس هیأتی وارد دوحه پایتخت قطر شد. @VahidHadlin ?رسانه‌های روسی به نقل از مقامات این […]

 

‌?بعد از ورود رابرت مالی نماین … 681145001656421204

 

‌?بعد از ورود رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به قطر، ظهر سه‌شنبه علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه اسلامی ایران نیز برای شرکت در مذاکرات با هدف از سرگیری مذاکرات احیای برجام در رأس هیأتی وارد دوحه پایتخت قطر شد.
@VahidHadlin

?رسانه‌های روسی به نقل از مقامات این کشور گزارش داده‌اند که ولادیمیر پوتین و ابراهیم رئیسی، روسای جمهور ایران و روسیه، روز چهارشنبه ۸ تیر ماه در جریان اجلاس سران کشورهای حاشیه دریای خزر دیداری دوجانبه خواهند داشت.
@VahidHadlin

?کارگران بخش تعمیرات اساسی پالایشگاه نفت تندگویان تهران روز سه‌شنبه برای دومین روز به اعتصاب و تجمع خود ادامه دادند.
به گزارش شورای هماهنگی اعتراضات کارگران پیمانی نفت، آنها به افزایش ساعات کاری و پایین بودن دستمزدهای خود اعتراض دارند.
@VahidHadlin

?رهبر جمهوری اسلامی می‌گوید «دشمن نمی‌تواند بفهمد که چرا جمهوری اسلامی هر دفعه از زیر بار این همه فشار می‌تواند بلند بشود بایستد، سینه سپر کند و راه خودش را ادامه بدهد.»
آیت‌الله علی خامنه‌ای در دیدار با مسئولان قوه قضاییه ایران گفت که در چهار دهه گذشته بارها تکرار شده است که «دشمن در یک مقطعی به یک چیزی، به یک ضعفی، به یک کمبودی امید بسته در نظام جمهوری اسلامی و بعد ناامید شده است.»
@VahidHadlin

?پنج روز پس از سفر وزیر خارجه اسرائیل به ترکیه و طرح این اتهام علیه تهران که برنامه‌ای برای حمله به گردشگران اسرائیلی داشته است، وزیر امور خارجه ایران با رجب طیب اردوغان و مولود چاووش اوغلو، رئیس جمهور و وزیر خارجه ترکیه، در آنکارا دیدار کرد.
@VahidHadlin

?نخست‌وزیر اسرائیل گفت که اقدام‌های سایبری عمده‌ترین بُعد جنگ‌های آینده است و کاری که تا پیش از این با اعزام ۵۰ و ۱۰۰ کوماندو و با تحمل مخاطرات زیاد انجام می‌شد، حال با صفحه‌کلید عملی می‌شود.
نفتالی بنت که یک روز پس از حملات گسترده سایبری به سلسله کارخانه‌های تولید فولاد ایران سخن می‌گفت، به ایران «هشدار» داد که اگر از راه سایبری درصدد آسیب زدن به زیرساخت‌های اسرائیل باشد، «بهای آن را خواهد پرداخت».
@VahidHadlin

?یک مقام ایرانی روز دوشنبه تایید کرد که ایران برای عضویت در گروه اقتصادهای نوظهور موسوم به بریکس درخواست رسمی ارائه کرده است.
گروه بریکس شامل برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی است.
سعید خطیب زاده دیروز گفته بود رئیس جمهور چین از رئیس جمهور ایران برای عضویت در این گروه دعوت کرده است.
@VahidHadlin

?معاون وزیر کشور جمهوری اسلامی شامگاه دوشنبه در سخنانی به انتقادی بسیار تند از دوران پهلوی در ایران پرداخت و از نگاه مثبت «برخی» شهروندان به آن دوره ابراز «تعجب» کرد.
محمد عباسی گفت «جای تعجب است که امروز برخی افراد تصور می‌کنند در دوران پهلوی همه چیز گل و بلبل بوده است.»
در همین روز احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران هم گفت: «برخی افراد کوته‌نظر به صراحت می‌گویند من بین جمهوری اسلامی و شاه، حکومت شاه را انتخاب می‌کنم. این‌ها قطعاً روز قیامت با شاه محشور می‌شوند، شاهی که هم او و هم پدرش برای اسلام‌زدایی آمده بودند.»
@VahidOOnLin
احمد خاتمی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تهران از مطرح شدن «تز رضاخانی جدایی دین از سیاست» در جامعه انتقاد کرده است.
او گفت که برخی معتقدند «برای نجات روحانیت باید همه روحانیت مسئول از مسئولیت‌های خود کنار بروند. برخی نمی‌فهمند چه می‌گویند. همه کنار بروند به این معناست که حکومت را به دیگران بسپاریم و بگوییم ما اهلش نیستیم.»
آقای خاتمی گفت: «روحانیت در متن انقلاب بوده، هست و خواهد بود.»
@VahidHadlin

?وقوع انفجاری در بندر عقبه اردن دست‌کم ۱۳ تن را کشت و بیش از ۲۵۰ زخمی برجای گذاشت.
سخنگوی اداره امنیت اردن، گفت یک تانکر مملو از گاز سمی در حین انتقال سقوط کرد که به نشت گاز منجر شد.
خبرگزاری «منا» ماده منفجر شده را «گاز کلرین» اعلام کرد.
@VahidHadlin

?یک قطار مسافربری که از لس‌آنجلس عازم شیکاگو بود، روز دوشنبه بر اثر تصادف با کامیون در منطقه‌ای دورافتاده و روستایی در ایالت میزوری آمریکا از ریل خارج شد و این حادثه سه کشته بر جای گذاشت.
@VahidHadlin

? @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=23793

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.