• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

‌?همزمان با افزایش انتقادها از …

  • کد خبر : 23322
  • 01 تیر 1401 - 10:11
‌?همزمان با افزایش انتقادها از …

    ‌?همزمان با افزایش انتقادها از ناکارآمدی ابراهیم رئیسی و دولت وی و بالا گرفتن اعتراضات، رهبر جمهوری اسلامی گفت که «ناامید» کردن مردم از آینده و القای «نابلد» بودن مسئولان کشور «کار کردن برای دشمن» است. علی خامنه‌ای این اظهارات را روز ۲۲ خرداد در دیدار با «دست‌اندرکاران کنگره شهدای جامعه عشایری» بیان […]

 

‌?همزمان با افزایش انتقادها از … 001035001655876504

 

‌?همزمان با افزایش انتقادها از ناکارآمدی ابراهیم رئیسی و دولت وی و بالا گرفتن اعتراضات، رهبر جمهوری اسلامی گفت که «ناامید» کردن مردم از آینده و القای «نابلد» بودن مسئولان کشور «کار کردن برای دشمن» است.
علی خامنه‌ای این اظهارات را روز ۲۲ خرداد در دیدار با «دست‌اندرکاران کنگره شهدای جامعه عشایری» بیان کرده، اما متن سخنرانی او روز سه‌شنبه،‌ ۳۱ خرداد، منتشر شد.
وی گفت: «در فضای مجازی و گاهی متأسفانه در فضاهای رسمیِ خودِ ما اینها را بین مردم جوری پخش می‌کنند که مردم به این نتیجه برسند که راه‌ها بن‌بست است، راه‌ها خطا است یا به این نتیجه برسند که مسئولین کشور، مدیریّت کشور، بلد نیستند کشور را اداره کنند.»
وی اضافه کرد که این نوع عملکرد در «فضاهای رسمی» عمدی نیست و از روی «غفلت» است، اما همین هم از نظر او «به سود دشمن تمام می‌شود».
علی خامنه‌ای در ادامه دفاع از عملکرد مقامات فعلی کشور اضافه کرد: «هر کسی مردم را نسبت به فعّالیت و تلاش و برنامه‌ریزی‌های مسئولین کشور بی‌اعتقاد و بدبین بکند، دارد به سود دشمن کار میکند؛ چه بداند، چه نداند.»
@VahidHeadli

?دادستان زاهدان در سیستان و بلوچستان از دستگیری چند «عامل» سازمان جاسوسی اسرائیل در این استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، نزدیک به سپاه، مهدی شمس‌آبادی این افراد را که نه تعدادشان مشخص است و نه هویت‌شان متهم کرد که «ترور دانشمندان هسته‌ای نیز در دستور کار تعدادی از این افراد بوده است».
@VahidHeadli

?دادستان زاهدان می‌گوید افرادی که دو ماه پیش به اتهام جاسوسی برای اسرائیل در استان سیستان و بلوچستان دستگیر شده بودند، دستور «ترور دانشمندان هسته‌ای» ایران را هم داشته‌اند.
۳۱ فروردین امسال اداره کل اطلاعاتی سیستان و بلوچستان اعلام کرد که «سه جاسوس وابسته به موساد» را دستگیر کرده که «در انتشار اطلاعات و اسناد طبقه‌بندی شده دست داشته‌اند.»
@VahidHeadli

?خبرگزاری‌ها در ایران از برگزاری چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده جمشید شارمهد، شهروند دوتابعیتی، در دادگاه انقلاب تهران خبر دادند.
در این جلسه، نماینده دادستان آقای شارمهد را به تلاش برای فروش اطلاعات برنامه موشکی سپاه به اف‌بی‌آی متهم کرد.
در تصاویری که از چهارمین جلسه دادگاه شارمهد منتشر شده، این شهروند ایران و آلمان کاملا تکیده شده و به نظر می‌رسد که شرایط جسمی او اصلا مناسب نیست.
@VahidHeadli

?حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران، از جزئیات جدیدی از سرقت اخیر از صندوق امانات بانک ملی ایران خبر داده است.
او گفته سه متهم جدید دیگر در ارتباط با این پرونده دستگیر شده‌اند و «سه متهم دستگیر شده در کشور همسایه نیز طی این هفته به کشور بازگردانده خواهند شد.»
حسین رحیمی همچنین گفته در مجموع «بیش از ۹۰ کیلوگرم طلا و جواهرات سرقت شده از صندوق‌های امانات بانک ملی از متهمان دستگیر شده، کشف شده است» که به گفته او این اقلام به خزانه بانک ملی تحویل برگردانده شده و قرار است «با هماهنگی دادستانی» به مالباختگان تحویل شود.
@VahidHeadli

?فرماندار منطقه لوهانسک در شرق اوکراین می‌گوید نیروهای روسی تقریبا شهر استراتژیک سِوِرودونِتسک را تصرف کرده‌اند و نیروهای اوکراینی تنها یک کارخانه را در اختیار دارند.
در هفته‌های اخیر شهر سِوِرودونِتسک صنعتی کانون اصلی حملات روسیه بود و درگیری‌های شدیدی در آن رخ داد.
@VahidOnLive

?اتحادیه اروپا وعده کمکی ۶۰۰ میلیون یورویی به کشورهای آسیب‌پذیر را داد تا بتوانند بحران امنیت غذایی ناشی از تهاجم روسیه به اوکراین را پشت سر بگذارند.
این کمک شامل ۱۵۰ میلیون یورو کمک بشردوستانه به آفریقا و کشورهای حوزه کاراییب و اقیانوس آرام است.
از این کمک چند صد میلیونی، ۳۵۰ میلیون یورو نیز قرار است صرف روش‌های تولید پایدار غذا در درازمدت شود.
@VahidOnLive

?دادگاهی در ژاپن شکایت سه زوج علیه ممنوعیت ازدواج همجنسگرایان را رد کرد. این دادگاه اعلام کرد که این ممنوعیت، خلاف قانون اساسی نیست و منافاتی با آن ندارد.
@VahidOOnLi

?روستاییان در کشور کامبوج موفق به صید یک ماهی شده‌اند که به گفته محققان، بزرگ‌ترین ماهی صیدشده در آب‌های شیرین جهان است.
وزن این ماهی صیدشده در رودخانه مکونگ ٣٠٠ کیلوگرم است و توسط ١٢ نفر از آب بیرون آورده شد.
@VahidHeadli

? @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=23322

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.