نماد سایت خبرکده

ایران به آمریکا پیشنهاد داده تحریم های قرارگاه خاتم الانبیا را بردارد

ایران به آمریکا پیشنهاد داده تحریم های قرارگاه خاتم الانبیا را بردارد 264578001655728202 1024x1024

 

 

‌?سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در نشست خبری روز دوشنبه خود گفت «قبل از نشست شورای حکام هم ابتکاری را ایران ارائه کرد … و ما حتی برای این‌که مطمئن شویم در این مسیر غیرمستقیم ارسال پیام نکات و ابتکار ایران شنیده شده، برای اولین بار از طریق دو وزیر خارجه دیگر این ابتکار و پیشنهاد ایران منتقل شد. یک بازه زمانی طراحی و نقشه راهی داده شد، ولی آمریکا مجددا تصمیم گرفت که تطویل ایجاد کرده و توافق را عقب بیندازد .. و به شورای حکام رفت.»
@VahidHadlin
نشریه اینترنتی میدل‌ایست‌ آی می‌گوید «ایران به آمریکا پیشنهاد داده به جای حذف سپاه از فهرست تروریستی، تحریم قرارگاه خاتم‌الانبیا برداشته شود»
@VahidHadlin

?فرمانده دانشگاه جامع امام حسین سپاه پاسداران در ارتباط با کشته شدن اخیر [چهارم خرداد] یک مهندس در سایت نظامی پارچین تأیید کرد که این اتفاق مربوط به «خرابکاری صنعتی» بوده است.
محمدرضا حسنی آهنگر در این باره گفت که «ما امروز در سطح آزمایشگاه‌های نیروهای مسلح شاهد خرابکاری صنعتی بوده‌ایم و تلاش شده است تا تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی ما را از بین ببرند.»
@VahidHadlin

?نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اعمال اصلاحیه‌ای، دیوان عدالت اداری را از رسیدگی به شکایت‌ها علیه شورای عالی فضای مجازی و شورای عالی انقلاب فرهنگی منع کردند.
این در حالی است که در تعریف رسمی دیوان عدالت اداری آمده است که این دیوان «مرجع قضایی است که به منظور تظلم‌خواهی اشخاص حقیقی یا حقوقی علیه ارگان‌ها و نهادهای دولتی تشکیل شده است» و این دیوان «به منظور رسیدگی به شکایات، دادخواهی‌ها و اعتراضات مردم نسبت به مأموران یا واحدها یا آیین‌نامه‌های دولتی و احقاق حقوق آنها، زیر نظر قوه قضائیه تأسیس شده است.»
@VahidHadlin

?وزیر دفاع اسرائیل گفت که اسرائیل در حال ایجاد یک ائتلاف دفاع هوایی منطقه‌ای تحت حمایت ایالات متحده است.
به گزارش خبرگزاری رویترز، بنی گانتز افزود که این مجموعه دفاعی پیش از این هم حملات ایران را خنثی کرده است و ممکن است با سفر جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به اسرائیل طی ماه آینده، تقویت شود.
@VahidHadlin

?پس از پنج دوره مذاکره بین ایران و عربستان سعودی در مورد از سرگیری روابط، سخنگوی وزارت خارجه ایران اعلام کرد که «صحبت درباره بازگشایی سفارتخانه‌های دو کشور زود است.»
@VahidHadlin

?هم‌زمان با تشدید هشدارهای دولت اسرائیل به شهروندان این کشور درباره سفر به ترکیه، وزیر خارجه اسرائیل قرار است روز پنج‌شنبه، دوم ماه تیر به ترکیه سفر کند.
دفتر وزیر خارجه اسرائیل در بیانیه‌ای ضمن اعلام این خبر از جمله اهداف سفر یائیر لاپید به ترکیه را «نگرانی‌های اخیر اسرائیل در مورد حمله احتمالی ایران به اتباع این کشور در ترکیه» اعلام کرد.
@VahidHadlin

?رئیس دادگستری خراسان رضوی اعلام کرد که ضارب سه طلبه در مشهد، بامداد روز دوشنبه، ۳۰ خرداد به دار آویخته شد.
عبداللطیف مرادی ۱۶ فروردین امسال در حیاط آرامگاه امام هشتم شیعیان با چاقو به طلبه دینی شیعه حمله کرد که در نتیجه آن دو نفر از آن‌ها کشته شدند.
آقای مرادی در ابتدا شهروند افغان معرفی شد، اما سپس خبرگزاری تسنیم او را «ازبک‌تبار» معرفی و اعلام کرد که او «یک سال پیش غیرقانونی از مرز پاکستان وارد ایران شده» و در مشهد ساکن بوده است.
@VahidHadlin

?فاطمه پیمان ۲۷ ساله، به عنوان اولین زن مهاجر مسلمان باحجاب از افغانستان به مجلس سنای استرالیا راه یافت.
نخست وزیر استرالیا با اعلام این خبر در صفحه توییترش نوشت: تبریک می‌‌گم سناتور پیمان
خانواده این سناتور افغانستانی سال ۱۹۹۹ به عنوان پناهجو وارد استرالیا شدند
@VahidAfLin

?تنها دو ماه پس از انتخاب مجدد امانوئل مکرون به سمت رئیس‌‍‌جمهوری فرانسه، او و حزب حاکم با از دست دادن ۵۵ کرسی، اکثریت در پارلمان این کشور را از دست داد و اکنون باید علاوه بر ترمیم کابینه، برای پیشبرد لوایح اصلاحاتی خود با ائتلاف نوظهور «نوپ» که متشکل از احزاب چپ و سبز است چانه‌زنی کنند.
@VahidHadlin

?گوستاوو پترو، عضو سابق گروه چریکی ۱۹ آوریل که وعده تغییرات عمیق اقتصادی و اجتماعی داده است، روز یکشنبه در انتخابات ریاست جمهوری کلمبیا به پیروزی رسید تا نخستین سیاست‌مدار چپ‌گرا در تاریخ این کشور بر مسند ریاست جمهوری بنشیند.
@VahidHadlin

? @VahidOnlin

خروج از نسخه موبایل