• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

شماری از رانندگان نیز روز یک‌شنبه، ۲۹ خرداد در تهران تجمع کردند

  • کد خبر : 23136
  • 30 خرداد 1401 - 0:30
شماری از رانندگان نیز روز یک‌شنبه، ۲۹ خرداد در تهران تجمع کردند

    ‌?هم‌زمان با گسترش تجمع‌های اعتراضی اقشار و اصناف مختلف در ماه‌ها و به‌ویژه هفته‌های گذشته، شماری از رانندگان نیز روز یک‌شنبه، ۲۹ خرداد در تهران تجمع کردند. در ویدیوهای منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی حضور گسترده رانندگان معترض در مقابل ساختمان راهداری در خیابان دمشق تهران دیده می‌شود. معترضان در این تجمع شعارهایی هم‌چون […]

 

شماری از رانندگان نیز روز یک‌شنبه، ۲۹ خرداد در تهران تجمع کردند 728022001655668802

 

‌?هم‌زمان با گسترش تجمع‌های اعتراضی اقشار و اصناف مختلف در ماه‌ها و به‌ویژه هفته‌های گذشته، شماری از رانندگان نیز روز یک‌شنبه، ۲۹ خرداد در تهران تجمع کردند.
در ویدیوهای منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی حضور گسترده رانندگان معترض در مقابل ساختمان راهداری در خیابان دمشق تهران دیده می‌شود.
معترضان در این تجمع شعارهایی هم‌چون «نیروی انتظامی، حمایت حمایت»، «ما اعتماد کردیم که واردات کردیم»، «وعده وعید کافیه سفره‌ ما خالیه» و «وعده وعید چه خوب بود ولی همه‌اش دروغ بود» شنیده می‌شود.
@VahidHadlin

?سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) ایران از صدور مجوز افزایش ۱۵ درصدی قیمت برای تلویزیون و ۱۰ درصدی برای یخچال، یخچال فریزر و ماشین لباسشویی و ظرفشویی خبر داد.
امید قالیباف گفت که قیمت‌های جدید از اول تیرماه اجرایی می‌شود.
او همچنین اعلام کرد طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار، از هشتم خرداد، افزایش قیمت شوینده‌ها نسبت به قیمت قبلی مصوب سال ۱۴۰۰، تا سقف ۲۵ درصد مجاز شد.
پارسال نیز نرخ دولتی افزایش قیمت لوازم خانگی تا این حد اعلام شده بود اما تورم لوازم خانگی ۴۶ درصد و در برخی موارد بالاتر از این رقم گزارش شده است.
@VahidHadlin

?در پی انتشار گزارش‌هایی مبنی بر درپیش بودن اجرای مجازات قطع دست چند زندانی در ایران، ایرج فاضل، وزیر پیشین بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به ابراهیم رئیسی، از او خواست برای «توقف اجرای حکم قطع انگشتان دست چند مجرم» دستور فوری صادر کند.
رئیس جامعه جراحان ایران در این نامه قطع انگشتان زندانیان را «به شدت نگران‌کننده و هراس‌آور» خوانده و با اشاره به سابقه کاری خود «به عنوان یک پزشک و جراح پیوند اعضا» و با تأکید بر «احترام کامل به حدود مسلم شرعیه»، نسبت به اجرای این احکام ابراز نگرانی کرده است.
@VahidHadlin

?رئیس‌جمهوری خودخوانده دونتسک اوکراین که مورد حمایت روسیه است، می‌گوید که با هدف تقویت روابط دوجانبه تجاری و اقتصادی با ایران، توافقنامه‌ای میان دو طرف امضا شده است که به موجب آن، تهران در نظر دارد مصالح ساختمانی و محصولات باغبانی شامل میوه و صیفی‌جات را برای دونتسک تامین کند.
دونتسک نیز به نوبه خود قصد دارد نَوَرد فلزات، چدن، کود، محصولات فولادی، تجهیزات معدن زغال سنگ و همچنین دیگر انواع تجهیزات معادن را به ایران صادر کند.
@VahidHadlin

?یک هفته پس از امضای قرارداد ۲.۵ میلیارد دلاری طرح توسعه بخش قطری پارس جنوبی با شرکت توتال فرانسه، دومین قرارداد بزرگ نیز روز یکشنبه ۲۹ خرداد با شرکت اِنی ایتالیا امضا شد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، شرکت انی سه درصد سهم از پروژه ۲۸ میلیارد دلاری توسعه بخش قطری پارس جنوبی را خواهد داشت. سهم توتال فرانسه از این پروژه ۶.۲۵ درصد است.
پارس جنوبی میدان گازی مشترک بین ایران و قطر است. قطر ۱۰ سال زودتر از ایران توسعه این میدان را آغاز کرد و تاکنون بیش از دو برابر ایران از میدان یاد شده گاز برداشت کرده است.
@VahidHadlin

?ادارات ۱۶ شهر استان خوزستان به دلیل پیش‌بینی افزایش دمای هوا به حداقل ۵۰ درجه تعطیل شدند.
بر اساس این گزارش، ادارات شهرهایی از جمله اهواز، حمیدیه، کارون، خرمشهر، آبادان، شادگان و اندیمشک روز دوشنبه تعطیل اعلام شدند.
تعطیلی مشاغل اداری به منظور پایداری شبکه برق و بنا بر درخواست شرکت برق منطقه‌ای صورت گرفته است.
بر اساس پیش‌بینی اداره هواشناسی ایران، بسیاری از نقاط کشور از اواسط هفته شاهد افزایش دما و مناطق غربی نیز با وقوع گردوخاک مواجه خواهند بود.
@VahidHadlin

?همزمان با تلاش‌های دولت بشار اسد جهت بهبود روابط با کشورهای عرب خلیج فارس، سفیر بحرین در سوریه روز یکشنبه رسما کار خود را آغاز کرد.
@VahidHadlin

?نهادهای درمانی اسرائیل می‌گویند این کشور در یک هفته اخیر شاهد افزایش ۷۰ درصدی بستری شدن مبتلایان به کووید-۱۹ بوده، و شش تن در هفته گذشته بر اثر کووید جان خود را از دست داده‌اند.
@VahidHadlin

?مصطفی کاظمی، نخست‌وزیر عراق از آغاز پروژه ساخت ۱۰۰۰ مدرسه به عنوان اولین بخش از توافق اقتصادی با چین خبر داد.
فاز دوم این پروژه شامل ساخت سه‌هزار مدرسه است و در مرحله سوم چهارهزار مدرسه دیگر ساخته خواهد شد.
@VahidHadlin

?آلمان می‌خواهد نیروگاه‌های تولید برق خود را که با سوخت زغال‌سنگ کار می‌کنند دوباره راه‌اندازی کند و همچنین مشوق‌هایی را برای شرکت‌ها در نظر بگیرد تا مصرف گاز طبیعی را محدود کنند.
به نوشته وال استریت ژورنال، برلین پس از آنکه روسیه عرضه گاز به اروپا را کاهش داد، از این اقدامات پرده برداشت.
اقدامات آلمان بعد جدیدی در جنگ اقتصادی بین اروپا و روسیه به شمار می‌رود.
@VahidHadlin

? @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=23136

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.