• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

شماری از معترضان بار دیگر روز یک‌شنبه، ۲۹ خرداد در شهرهای مختلف ایران به خیابان‌ها آمدند

  • کد خبر : 23117
  • 29 خرداد 1401 - 17:00
شماری از معترضان بار دیگر روز یک‌شنبه، ۲۹ خرداد در شهرهای مختلف ایران به خیابان‌ها آمدند

    ‌?در چندمین روز پیاپی از تجمع‌های اعتراضی بازنشستگان، شماری از معترضان بار دیگر روز یک‌شنبه، ۲۹ خرداد در شهرهای مختلف ایران به خیابان‌ها آمدند. تا لحظه تنظیم این گزارش ویدئوهایی از تجمع بازنشستگان در شهرهای اهواز، رشت، کرمانشاه، شوشتر ، اراک، ساری، دورود و شوش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. در ویدیوی […]

 

شماری از معترضان بار دیگر روز یک‌شنبه، ۲۹ خرداد در شهرهای مختلف ایران به خیابان‌ها آمدند 582638001655641802

 

‌?در چندمین روز پیاپی از تجمع‌های اعتراضی بازنشستگان، شماری از معترضان بار دیگر روز یک‌شنبه، ۲۹ خرداد در شهرهای مختلف ایران به خیابان‌ها آمدند.
تا لحظه تنظیم این گزارش ویدئوهایی از تجمع بازنشستگان در شهرهای اهواز، رشت، کرمانشاه، شوشتر ، اراک، ساری، دورود و شوش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
در ویدیوی منتشرشده از کرمانشاه، بازنشستگان این شهر یک سفر خالی را به دست گرفتند و به طور نمادین آن را تشییع کردند.
@VahidOOnLine
ویدیوها:
t.me/VahidOOnLine/4807

?هم‌زمان با گزارش‌ها درباره افزایش ۱۴ برابری اجاره در تهران در ۱۰ سال گذشته، نشست شورای هماهنگی سه قوه از دولت رئیسی خواست مصوبه دولت قبل درباره سقف اجاره بها را اجرا کند.
در نشست شامگاه شنبه ۲۸ خرداد شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، تصمیم گرفته شد که مجلس درباره سقف اجاره، طرح دوفوریتی تصویب و دولت نیز سقف افزایش سالیانه اجاره‌بها را که قبلا به تصویب رسانده، اجرا کند.
دولت حسن روحانی سال ۹۹ در مصوبه‌ای اعلام کرده بود که افزایش اجاره بها نسبت به سال قبل نمی‌تواند بیشتر از ۲۵ درصد باشد، این سقف افزایش در کلانشهرها ۲۰ درصد و در بقیه شهرها ۱۵ درصد تعیین شده است.
این طرح یادآور برنامه مشابه‌ای است که درسال‌های ۹۰ و ۹۱ در دولت محمود احمدی‌نژاد ارائه شد، اما شکست خورد.
همچنین با وجود این مصوبه دولت روحانی، قیمت اجاره در تهران دو سال گذشته دو برابر شده است.
@VahidOOnLine

?وزیر امور خارجه ایران با انتقاد از آنچه رفتارهای «دوگانه و متناقض» آمریکا عنوان کرده، «اقدام آمریکا برای تصویب قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی علیه ایران» را «غیر سازنده و شتابزده» خواند.
حسین امیرعبداللهیان در گفت‌وگو با جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد که «ایران هیچ گاه از میز مذاکره فاصله نگرفته است».
@VahidHeadline

?بنی گانتز، وزیر دفاع اسرائیل هشدار داد که اسرائیل به هرگونه حمله احتمالی به شهروندان این کشو در ترکیه «قاطعانه» پاسخ خواهد داد.
@VahidHeadline

?بخشی از ساختمان سازمان منطقه ویژه انرژی پارس در عسلویه شامگاه شنبه، ۲۸ خرداد از سوی «افراد ناشناس» آتش زده شد.
به گفته مختار جوانزاده، سرپرست دفتر بازرسی این سازمان «فرد یا افراد ناشناس» پس از «پاره کردن فنس» وارد محوطه بخش «بازرسی» شده و با «پرتاب مواد آتش‌زا» دفتر رئیس و مسئول دفتر را به آتش کشیده‌اند.
@VahidHeadline

?رسانه‌های آلمان از اخراج سید سلیمان موسوی‌فر، روحانی ایرانی و معاون مرکز اسلامی هامبورگ از این کشور خبر داده‌اند.
به گزارش روزنامه «هامبورگر مورگن پست»، وی به خاطر حمایت از سازمانهای «افراطی و تروریستی» و انتشار ویدیوهای تبلیغاتی از آنها در فیس‎‌بوک حکم اخراج گرفته است.
این گزارش می‌افزاید آقای موسوی‌فر همچنین با مقامات حزب‌الله «روابط نزدیکی» دارد.
@VahidHeadline

?رئیس‌جمهور آژانتین می‌گوید علت زمین‌گیر شدن هواپیمای باری حامل خدمه ایرانی و ونزوئلایی، مشکلات تأمین سوخت آن است و نه ارتباط ادعایی آن با نیروی قدس سپاه پاسداران ایران.
آلبرتو فرناندز در یک گفت‌وگوی رادیویی، گفت که هیچ چیز «غیر عادی» در مورد هواپیمای ونزوئلایی وجود نداشته و موضوع اصلی «مشکلات سوخت‌گیری» مرتبط با تحریم‌های آمریکا علیه ونزوئلا بوده است.
@VahidHeadline

?با گذشت ۱۷ روز از حمله سایبری به سایت‌ها و سیستم‌های زیرساخت شهرداری تهران، رئیس شورای شهر تهران می‌گوید هنوز برخی سامانه‌ها از جمله سایت «تهران من» در دسترس نیستند و دفاتر خدمات الکترونیک هم هنوز با مشکل مواجه هستند.
@VahidHeadline

?شرکت‌های ژاپنی «سونی» و «هوندا» از توافق برای سرمایه‌گذاری مشترک در زمینه تولید خودروهای برقی خبر دادند.
توافق این دو شرکت خبر مهمی برای صنعت خودروسازی جهان محسوب می‌شود و انتظار می‌رود که محصول مشترک آنها تا سال ۲۰۲۵ روانه بازار شود.
@VahidHeadline

?مقامات بهداشتی بریتانیا با ثبت ۵۰ مورد دیگر آبله میمون در خاک این کشور در مجموع ۵۷۳ نفر از مبتلایان به این بیماری را شناسایی کردند که باعث می‌شود بریتانیا به بزرگ‌ترین مرکز شیوع این بیماری در مکانی خارج از آفریقا تبدیل شود.
@VahidHeadline

?ینس استولتنبرگ، دبیرکل سازمان پیمان آتلانیتک شمالی یا ناتو، گفته است، جنگ روسیه در اوکراین ممکن است سال‌ها طول بکشد.
دبیرکل ناتو با این حال تاکید کرده است، عرضه تسلیحات پیشرفته به سربازان اوکراینی شانس آزادسازی منطقه دونباس از کنترل روسیه را افزایش می‌دهد.
@VahidOnLive

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=23117

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.