• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

ویدیوهایی که از شهر گالیکش در …

  • کد خبر : 22038
  • 03 دی 1400 - 1:00
ویدیوهایی که از شهر گالیکش در  …

  ویدیوهایی که از شهر گالیکش در استان گلستان منتشر شده نشان می‌دهد که امروز دوم دی‌ماه فضای شهر گالیکش ملتهب و امنیتی بوده است. در آستانه نماز جمعه، منابع محلی گفته‌اند که “ماموران امنیتی مولوی گرگیج را برای جلوگیری از حضور او در نماز فردا تحت فشار گذاشته‌‌اند.” یکی از مخاطبان که تصاویر تجمع […]

 

ویدیوهایی که از شهر گالیکش در استان گلستان منتشر شده نشان می‌دهد که امروز دوم دی‌ماه فضای شهر گالیکش ملتهب و امنیتی بوده است.
در آستانه نماز جمعه، منابع محلی گفته‌اند که “ماموران امنیتی مولوی گرگیج را برای جلوگیری از حضور او در نماز فردا تحت فشار گذاشته‌‌اند.”
یکی از مخاطبان که تصاویر تجمع امروز هواداران مولوی گرگیج را فرستاده می‌گوید که نیروهای فرمانداری او را “دستگیر و سپس آزاد کرده‌اند”.
bbcpersian
مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان، در نامه‌ای به علی خامنه‌ای خواستار دخالت او در موضوع عزل امام جمعه اهل سنت آزادشهر شد و تاکید کرد که این اقدام «به هیچ وجه قابل توجیه و هضم نیست».
او در این نامه تاکید کرده است محمدحسین گرگیج، امام‌جمعه اهل سنت آزادشهر، «محبوبیت قابل ملاحظه‌ای» در بین اهل سنت دارد و برکناری او «تبعات جبران‌ناپذیری برای وحدت مسلمین دارد».
iranintl
شامگاه امروز پنجشنبه ۲ دی‌ماه، محمد حسین #گرگیج، امام جمعه سابق اهل سنت آزادشهر، به فرمانداری شهرستان #گالیکش احضار شد. وی نهایتا پس از ساعاتی به دنبال تجمع شهروندان در مقابل فرمانداری این شهرستان از این محل خارج شد.
hra_news

? @

 

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=22038

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.