• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

?تصویری که می‌بینید، جدیدترین …

  • کد خبر : 21626
  • 29 آذر 1400 - 15:00
?تصویری که می‌بینید، جدیدترین  …

    ?تصویری که می‌بینید، جدیدترین عکس از ‎#محمد_آزادی، عضو تیم عملیات سه نفره ترور ‎#شاپور_بختیار است که برای اولین بار منتشر می‌شود. بر خلاف دو تروریست دیگر، از محمد آزادی تا امروز هیچ رد مستندی غیر از چند شایعه، وجود نداشت. اما اکنون می‌توانم بگویم که او در تهران زندگی می‌کند. این تصویر تیم […]

 

?تصویری که می‌بینید، جدیدترین  … 437479001639999804

 

?تصویری که می‌بینید، جدیدترین عکس از ‎#محمد_آزادی، عضو تیم عملیات سه نفره ترور ‎#شاپور_بختیار است که برای اولین بار منتشر می‌شود. بر خلاف دو تروریست دیگر، از محمد آزادی تا امروز هیچ رد مستندی غیر از چند شایعه، وجود نداشت. اما اکنون می‌توانم بگویم که او در تهران زندگی می‌کند.

این تصویر تیم سه‌نفره ‎#ترور دکتر بختیار است. از این میان، علی وکیلی راد دستگیر و در فرانسه به حبس ابد محکوم شد اما سال ۱۳۸۸ آزاد شد و به ایران بازگشت. او در فرودگاه با حلقه گل مورد استقبال حسن قشقاوی، معاون وزیر وقت امور خارجه جمهوری اسلامی قرار گرفت و «قهرمان» نامیده شد.

محمد آزادی در همان مرداد ۱۳۷۰ با حمایت سفارت ج.ا در سوئیس به ایران منتقل شد. بر اساس آخرین اطلاعاتی که به من رسیده، محمد آزادی (ممد مرغی، گردن‌کلفت پیشین نظام آباد)، اکنون در خانه‌ای در شرق تهران، نزدیک پارک تسلیحات، زندگی می‌کند.
KambizGhafouri

▪️‏محمد آزادی قبل از انقلاب از لات‌های شناخته شده مشهد بود که مانند بسیاری دیگر از نوع خود بعد از انقلاب جذب کمیته ها و سپس سپاه پاسداران شد و کارشناسی چاقوکشی خود در اختیار آخوندها گذاشت..

LadiKhanom
@

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=21626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.