• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

‌?ادعای امروز وزارت بهداشت درب …

  • کد خبر : 20234
  • 29 آذر 1400 - 13:21
‌?ادعای امروز وزارت بهداشت درب …

    ‌?ادعای امروز وزارت بهداشت درباره آمار کرونا در ایران: تعداد جان‌باختگان: ۵۸ مجموع جان‌باختگان: ۱۳۰ هزار و ۶۶۱ تعداد مبتلایان جدید: ۱۶۸۱ مجموع مبتلایان: ۶ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۲۴ ?در پی اعلام افزایش محدودیت‌ها در ایران با هدف واداشتن شهروندان به تزریق واکسن، وزارت بهداشت ایران از «پلمب» واحدهای صنفی‌ متعلق […]

 

‌?ادعای امروز وزارت بهداشت درب … 015128001639993761

 

‌?ادعای امروز وزارت بهداشت درباره آمار کرونا در ایران:
تعداد جان‌باختگان: ۵۸
مجموع جان‌باختگان: ۱۳۰ هزار و ۶۶۱
تعداد مبتلایان جدید: ۱۶۸۱
مجموع مبتلایان: ۶ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۲۴

?در پی اعلام افزایش محدودیت‌ها در ایران با هدف واداشتن شهروندان به تزریق واکسن، وزارت بهداشت ایران از «پلمب» واحدهای صنفی‌ متعلق به افراد واکسن‌نزده‌ خبر داد.
معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت درباره جزئیات این طرح جدید گفت که اگر هر یک از واحدهای صنفی، دو دُز واکسن را نزده باشند و پروتکل‌ها را رعایت نکنند، تا ۳۰ روز مشمول تعطیلی و پلمب خواهند شد. ?

?در حالی که دور جدید مذاکرات هسته‌ای در وین دنبال می‌شود، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که آنتونی بلینکن، وزیر خارجه این کشور با همتایان اروپایی‌اش، مذاکراتی “سازنده” درباره برجام و شیوه برخورد با ایران داشته است. ?
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا،پنتاگون، بار دیگر بر رویکرد دیپلماتیک دولت جو بایدن در قبال حل مناقشه هسته‌ای ایران تاکید کرد و گفت، حل هیچ مشکلی در خاورمیانه با وجود یک ایران مجهز به سلاح هسته‌ای آسا‌ن‌تر نمی‌شود. ?

?ابراهیم رئیسی که در گردهمایی روسای منتخب نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور سخنرانی می‌کرد، گفته: “تحریم علیه کشور، اقتصاد پایه است. راهبرد دشمن این است که تحریم ها را همواره نگه دارد و بیشتر کند. راهبرد ما این است که تحریم ها شکسته شود. تحریم ها باید خنثی شود و اقدام جدی برای رفع تحریم ها انجام شود. دولت دنبال تحقق هر دو مورد است. برخی گفتند مذاکره نمی کنند، برنامه ندارند و جدی نیستند اما اگر طرف مقابل مصمم به رفع تحریم ها باشد، توافق خوب بدست می آید.” ?

?وزیر دفاع اسرائیل می‌گوید که ایران قوای نظامی خود را در غرب کشور تقویت می‌کند تا از آنجا به اسرائیل و سایر کشورهای خاورمیانه «حمله کند» و الان زمان اقدام علیه ایران است. ?
دولت اسرائیل با ابراز «نگرانی» از احتمال آزاد شدن بخشی از پول‌های ایران در مذاکرات وین به آمریکا هشدار داده است که «هر دلاری که به دست ایران برسد، به دروازه اسرائیل خواهد رسید».
همزمان، روزنامه نیویورک تایمز در یک گزارش جدید از بالا گرفتن اختلافات تازه بین اسرائیل و آمریکا بر سر مذاکره و تعامل با ایران، و ناکامی سفرهای هفته گذشته رئیس موساد و وزیر دفاع اسرائیل به واشینگتن خبر داد. ?

?دادگاه رسیدگی به پرونده قتل مسعود مولوی که ۱۴ متهم دارد، در شهر استانبول ترکیه برگزار شد. ناجی شریفی زیندشتی، قاچاقچی مشهور که گفته شده با دستگاه‌های اطلاعاتی ایران در ارتباط بوده و محمودرضا ناصرزاده، دیپلمات ایرانی،‌ از جمله متهمان این پرونده هستند. ?

?بنا بر اعلام رئیس اتحادیه بارفروشان ایران، کشور هند به دلیل «مطابق نبودن استانداردهای کیوی ایران» خرید این محصول را متوقف کرده است.
مصطفی دارایی‌نژاد گفت که برخی کشورهای واردکننده محصولات ایران دیگر تاییدیه سازمان «حفظ نباتات ایران» برای ورود محصولات کشاورزی را قبول ندارند و ایران باید بنا به کیفیت و استانداردهای آنها تولید کند. ?

?منابع فلسطینی گفته‌اند، شامگاه جمعه انفجارهای شدیدی در اردوگاه فلسطینی در شهر صور در جنوب لبنان به‌وقوع پیوسته است.
خبرگزاری ملی لبنان می‌گوید، یک انبار سلاح و مهمات گروه «حماس» در اردوگاه برج الشمالی آوارگان فلسطینی در شهر صور روی داده است. ?

?خبرگزاری رویترز گزارش داد که وزرای خارجه گروه هفت در نشست این گروه در شهر لیورپول تلاش خواهند کرد یک جبهه واحد علیه تهاجم احتمالی روسیه به اوکراین را به نمایش بگذارند.
لیز تراس، وزیر امور خارجه بریتانیا، که ریاست دوره‌ای این نشست را بر عهده دارد، حمله احتمالی روسیه به اوکراین برای اشغال این کشور را «اشتباه استراتژیک» با پیامدهای شدید اقتصادی برای روسیه خوانده است.
روسیه در هفته‌های اخیر بارها گفته است که قصد حمله به اوکراین را ندارد. ?

? @VahidOnline

?معلمان معترض به عدم اجرای «طرح رتبه‌بندی» و «قانون همسان‌سازی حقوق» روز شنبه، ۲۰ آذرماه، در بیش از ۶۰ شهر ایران بار دیگر اقدام به اعتصاب و تحصن کردند.
این اعتصاب که قرار است دو روزه باشد و به دعوت شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران شروع شده است، سومین اقدام اعتراضی گسترده معلمان معترض در یک ماه گذشته است.
معلمان اعتصابی که از عدم تحقق وعده‌های دولت و مجلس و افزایش مشکلات معیشتی خود ناراضی هستند، از شرکت در کلاس‌های درس خودداری کرده و کلاس‌های مجازی آموزش را هم که در قالب طرح شاد اجرا می‌شود تعطیل کرده‌اند. ?

تصاویری از معلمان اعتصاب کرده در شهرهای مختلف کشور:
t.me/hranews/62783

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=20234

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.