• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌ ?ادعای امروز وزارت بهداشت در …

  • کد خبر : 20319
  • 29 آذر 1400 - 13:22
‌ ?ادعای امروز وزارت بهداشت در …

    ‌ ?ادعای امروز وزارت بهداشت درباره آمار کرونا در ایران: تعداد جان‌باختگان: ۴۶ مجموع جان‌باختگان: ۱۳۰ هزار و ۹۹۲ تعداد مبتلایان جدید: ۲ هزار و ۱۹۶ مجموع مبتلایان: ۶ میلیون و ۱۶۷ هزار و ۶۵۰ ?گوهر عشقی،‌ مادر ستار بهشتی کارگر و وبلاگ‌نویسی که در آبان ۹۱ و در حالی که در بازداشت […]

 

‌ ?ادعای امروز وزارت بهداشت در … 041547001639993776

 

‌ ?ادعای امروز وزارت بهداشت درباره آمار کرونا در ایران:
تعداد جان‌باختگان: ۴۶
مجموع جان‌باختگان: ۱۳۰ هزار و ۹۹۲
تعداد مبتلایان جدید: ۲ هزار و ۱۹۶
مجموع مبتلایان: ۶ میلیون و ۱۶۷ هزار و ۶۵۰

?گوهر عشقی،‌ مادر ستار بهشتی کارگر و وبلاگ‌نویسی که در آبان ۹۱ و در حالی که در بازداشت نیروی انتظامی بود جان خود را از دست داد، در گفتگو با مسیح علینژاد در واکنش به گزارش صدا و سیما گفت: «چرا از همان روز اول فیلم دوربین مداربسته را پخش نکردند؟ چرا فیلم به قتل رسیدن ستار مرا پخش نمی‌کنند؟ چرا روزی که بچه‌های مردم را کشتند دوربین نبود؟ امروز مرا زدند فردا نوبت مادر دیگری است.»
محمد آقا سلطان، برادر ندا آقاسلطان از کشته‌شدگان اعتراضات سال ۸۸ تهران که هیچگاه شلیک کننده به او دستگیر نشد، نوشته است: «تنها ایده‌ای که به ذهن ناقصشون برای ساختن فیلم میرسه اینه که یه فیلم از پشت نشون بدن. مستند تقاطع رو هم که ساختن، ۲ ساعت روده‌درازی کردن، آخرش گفتن این زنه که پشتش به دوربینه به ندا شلیک کرد. در حالی که فیلم ۲ دوربین از روبرو رو من با چشم خودم دیدم. تو این ۱۰ روز کجا بودید؟»
هدیه کیمیایی، روزنامه‌نگار، با اشاره به واکنش گوهر عشقی، بخشی از صحبت او را در نقد این مستند که جایی از آن مدعی شده مادر ستار بهشتی در مسیر رفتن برای تزریق دوز دوم واکسن کرونا بوده، نقل کرده: «من دوز دوم واکسنم را تابستان زدم، من داشتم می‌رفتم امامزاده سر قبر بچه‌ام. من ۹ ساله دروغ نگفتم.»
عطاءالله مهاجرانی، وزیر فرهنگ و ارشاد دولت اول محمد خاتمی در نظری متفاوت و در دفاع از محتوای منتشره از سوی صداوسیما نوشته: «گزارش يوسف سلامى، از خبرگزارى صدا و سيما درباره ماجراى مضروب شدن خانم گوهر عشقى را حتما ببينيد. به نظرم اين رويكرد جديد سازمان صداوسيما بسيار هوشمندانه است. حالا نوبت بی بی سى و ديگران است كه از ماجراسازى شان دفاع كنند. اين رويكرد خبرگزارى صداوسيما، حرفه اى و موثر است.» ?

?فارِس حیدری، کودک یک سال و چهار ماهه روز ۱۹ آذر هنگام بازی مقابل خانه‌‌ خود در کوی گلدشت اهواز به دلیل افتادن در جوی روباز فاضلاب جان خود را از دست داد.
یک هفته پس از حادثه هیچ سازمان و ارگانی مسئولیت این حادثه را برعهده نمی‌گیرد.
شهرداری اهواز و شرکت آب و فاضلاب این شهر با انتشار اطلاعیه‌هایی در روزهای گذشته مسئولیت رسیدگی به جوهای روباز در منطقه را بر عهده یکدیگر انداخته‌اند.
در همین حال خبرگزاری فارس در گزارشی از مرگ دست‌کم شش کودک به دلیل سقوط در چاه‌های بدون درپوش و جوهای فاضلاب روباز در اهواز و خوزستان از سال ۱۳۹۵ خبر داده است. ?

?احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد گفته است: “بازگوکنندگان حرف‌های دشمن در مطبوعات و فضای مجازی، لشکر دشمن هستند و باید تحت تعقیب قضایی قرار بگیرند.”
احمد علم‌الهدی گفته: ” اگر کسی در مقابل جهاد تبیین یک روزنامه یا فضای مجازی قرار گیرد و با جهادگران تبیین مقابله کند؛ دشمن و عامل نفوذی دشمن است و دستگاه‌ها باید او را تعقیب کنند تا در ورق پاره روزنامه‌اش هر چیزی می‌خواهد ننویسد و اسمش را آزادی بیان بگذارد. در دنیا اینها را محاکمه صحرایی می‌کنند.” ?

?یکتا جمالی دختر وزنه‌بردار ۱۷ ساله ایرانی برای اولین بار در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان روی تخته رفت و توانست رکورد ۱۰۰ یک ضرب، ۱۲۲ دوضرب و مجموع ۲۲۲ کیلوگرم را ثبت کند و در رده نهم جهان قرار بگیرد.
جمالی هشت کیلوگرم در یک ضرب، شش کیلوگرم در دوضرب و ۱۴ کیلوگرم در مجموع افزایش رکورد داشت. ?

?مهرشاد افقری در دومین روز مسابقات شنای مسافت کوتاه قهرمانی جهان در ابوظبی، رکورد ملی ماده ۱۰۰ متر پروانه را شکست.
مهرشاد افقری، شناگر ایران در ماده ۱۰۰ متر پروانه با ثبت زمان ۵۱٫۸۷ رکورد شکنی کرد. افقری موفق شد رکورد پیشین این ماده که با زمان ۵۲٫۸۳ به نام مهدی انصاری بود را ارتقا دهد.
متین بالسینی هم روز قبل در ماده ۲۰۰ متر پروانه رکورد ملی را ارتقا داده بود. ?

?به گزارش بلومبرگ، نتایج تحقیق مشترک دانشگاه واشینگتن و یک شرکت داروسازی سوئیسی نشان می‌دهد واکسن‌های سینوفارم و اسپوتنیک و همچنین واکسن جانسون‌اندجانسون آنتی‌بادی کم یا هیچ علیه اومیکرون تولید می‌کنند و در برابر این سویه کرونا ضعیف‌اند ?

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=20319

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.