• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

‌?برخی رسانه‌های داخلی ایران ا …

  • کد خبر : 20350
  • 29 آذر 1400 - 13:22
‌?برخی رسانه‌های داخلی ایران ا …

    ‌?برخی رسانه‌های داخلی ایران از شکایت ۹ تشکل و نهاد مذهبی در قم از برخی بازیگران زن به دلیل پوشش آن‌ها و «ضررهای معنوی» واردشده به شاکیان خبر داده‌اند. سایت‌های خبری ایران ضمن انتشار عکس شکایت‌نامه این طلاب، تعداد بازیگرانی را که از آن‌ها شکایت شده بدون ذکر نام، ۱۵ نفر اعلام کرده‌اند. […]

 

‌?برخی رسانه‌های داخلی ایران ا … 971585001639993784

 

‌?برخی رسانه‌های داخلی ایران از شکایت ۹ تشکل و نهاد مذهبی در قم از برخی بازیگران زن به دلیل پوشش آن‌ها و «ضررهای معنوی» واردشده به شاکیان خبر داده‌اند.
سایت‌های خبری ایران ضمن انتشار عکس شکایت‌نامه این طلاب، تعداد بازیگرانی را که از آن‌ها شکایت شده بدون ذکر نام، ۱۵ نفر اعلام کرده‌اند.
در متن شکایت طلاب آمده است که این اقدام در پی « معلوم بودن مقداری از سینه، گردن و گوش‌ها، استفاده از کلاه لبه‌دار و وسایل تزئینی مانند گل ِسر به جای روسری، پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان و معلوم بودن برجستگی‌های بدن، پوشیدن شلوارک و شلوارهای پاره و ساپورت رنگ بدن، پوشیدن لباس‌های آستین‌کوتاه و مانتوهای شیشه‌ای» صورت گرفته است.
در ادامه این شکایت آمده است که این بازیگران با انتشار تصاویر خود در اینستاگرام و حضور در معابر و مجالس عمومی با این پوشش‌ها، به این طلاب، خانواده و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند «ضرر معنوی» وارد کرده و شاکیان خواستار جبران تمامی این ضررها شده‌اند. ?

?منابع ایرانی و عربستانی به خبرگزاری فرانسه گفته‌اند، یک هواپیمای عراقی حسن ایرلو، عضو ارشد سپاه پاسداران که به عنوان سفیر ایران به حوثی‌ها معرفی شده، را برای درمان کرونا از صنعا، پایتخت یمن به خارج منتقل کرده است. ?

?علی ارسلان دارنده مدال‌های برنز بزرگسالان آسیا و برنز جوانان جهان و ۴ طلای آسیا در رده های نوجوانان و جوانان، به تابعیت صربستان درآمد. قرار است او در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی اروپا در وزن ۷۲ کیلوگرم برای صربستان روی تشک برود. ?

?علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در دفاع از تغییر نام خیابان انوشیروان عادل به نام یکی از کشته‌شدگان جنگ، گفت که او یک پادشاه ظالم بوده است و «ما انقلاب کردیم که اسامی پادشاهان ظالم روی خیابان‌هایمان نباشد.» ?

?مدیرکل پایگاه انتقال خون اردبیل از پایان دادن همکاری۹پزشک از مجموع ۱۱پزشک این پایگاه به علت پایین بودن دستمزد خبر داد.
وی با اشاره به نیاز بیماران تالاسمی، زنان باردار حین زایمان،حادثه دیدگان تصادفات رانندگی و…به خون گفت:۲ پزشک درپایگاه انتقال خون مرکز استان مشغول بکار هستند. ?

?یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه حمله به گوهر عشقی را دروغ خواند و نوشت: «همه چیز با یک دروغ شروع می‌شود و در ادامه، با صدها دروغ و تحلیل‌ها و تفسیرهای نادرست دیگر، ‌نظام اسلامی مظلوم اما مقتدر، به رفتاری خشونت‌بار و سرکوب‌گرایانه، آن هم نسبت به یک زن سالخورده و منتقد ‌متهم می‌شود» ?

?خبرگزاری دولتی عراقی گزارش داد که بامداد یکشنبه دو راکت به سمت منطقه سبز امنیتی بغداد که سفارت آمریکا در آن قرار دارد، شلیک شده است.
هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است.
خبرگزاری دولتی عراق گفته است، سامانه‌های پدافندی مستقر در سفارت آمریکا اقدام به شلیک‌های پیاپی هوایی کردند و یکی از این راکت‌ها را رهگیری و منهدم کردند، اما یکی دیگر از این راکت‌ها در نزدیکی سفارت آمریکا فرود آمد و به دو خودرو آسیب وارد کرد. ?

?یک گروه هکری می‌گوید با حمله به سایت‌های اینترنتی شرکت‌های اسرائيلی «لامِتایِل» و «تیولی» اطلاعات شخصی ۳ میلیون کاربر این شرکت‌ها را به دست آورده است.
گروه هکری «شارپ بویز» که تاکنون ناشناخته بوده، با انتشار توییتی گفته است این اطلاعات که شامل نام افراد، شماره تماس و ایمیل و پسوورد کاربران است را به قیمت ۳۰۰ هزار دلار می‌فروشد.
این گروه هکری گفته است ۵۰۰ گیگابایت اطلاعات از سایت‌های شرکت لامتایل که در حوزه صادرات و شرکت تیولی که در کار فروش محصولات ورزشی پیاده‌روی فعالیت دارند، به دست آورده است. ?

?وزارت دادگستری سوئیس اعلام کرد که یک بازرگان روسی مرتبط با «حملات سایبری و جاسوسی علیه شرکت‌های آمریکایی» را به ایالات متحده تحویل داده است.
والادیسلو کلیوشین، بازرگان روسی و صاحب شرکت امنیت اینترنتی و اطلاعاتی «گروه‌ ام ۱۳»، ماه مارس سالجاری میلادی به درخواست دولت آمریکا در سوئیس بازداشت شد.
این بازرگان که گفته می‌شود چهره‌ای نزدیک به دولت روسیه است، متهم است که به همراه همدستانش از طریق «حملات سایبری و دزدی اطلاعات از شرکت‌های آمریکایی، ده‌ها میلیون دلار کسب درآمد کرده است». ?

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=20350

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.