• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

?‏ماده ۵۱ قانون ‎#حمایت_از_خان …

  • کد خبر : 19844
  • 15 آبان 1400 - 21:30
?‏ماده ۵۱ قانون ‎#حمایت_از_خان …

?‏ماده ۵۱ قانون ‎#حمایت_از_خانواده: هرگونه توزیع رایگان یا یارانه‌ای اقلام مرتبط با پیشگیری از بارداری و کار گذاشتن اقلام پیشگیری و تشویق به استفاده از آنها در‌ شبکه بهداشتی و‌ درمانی وابسته به دانشگاه‌های علوم پزشکی‌ ممنوع است. ‏طبق ماده ۵۲ قانون «طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» عقیم‌سازی مردان و زنان یا مواردی […]

?‏ماده ۵۱ قانون ‎#حمایت_از_خانواده:
هرگونه توزیع رایگان یا یارانه‌ای اقلام مرتبط با پیشگیری از بارداری و کار گذاشتن اقلام پیشگیری و تشویق به استفاده از آنها در‌ شبکه بهداشتی و‌ درمانی وابسته به دانشگاه‌های علوم پزشکی‌ ممنوع است.

‏طبق ماده ۵۲ قانون «طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» عقیم‌سازی مردان و زنان یا مواردی که احتمال برگشت‌پذیری در آنها ضعیف یا بسیار دشوار باشد(مانند بستن لوله‌ها) ممنوع است.

‏تبصره ماده ۵۱: هرگونه ارائه داروهای جلوگیری از بارداری در داروخانه‌های سراسر کشور و شبکه بهداشت و‌ درمان و کار گذاشتن اقلام پیشگیری، باید با تجویز پزشک باشد.
mhnajmi64

?‏ماده ۵۴ این قانون درواقع یک گشتاپوی پزشکی را طراحی می‌کند که در آن تمام آزمایشگاه‌ها باید به‌صورت آنلاین اطلاعات مراجعه‌کنندگان را ثبت کند؛ اگر زنی برای تشخیص بارداری اقدام کند اطلاعاتش می‌شود و تا زمان زایمان ردیابی میشود و تا زمانی که فرزندی به دنیا نیاورد متهم به سقط است.
smrasnafi

▪️‏بچه‌ای که هیچکس منتظرش نیست و مادر پدرش از پس هزینه‌ش برنمیان یا بچه‌ای با مشکلات ژنتیکی، ذهنی،… به چه دردت میخوره؟ مگه اینکه واقعا ضحاکی و میخوای مغزشون رو بدی به مارهات بخورن!!

mahdisi_gh
@
m

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=19844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.