• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل 27538امروز 0
0

‌ ?‌ادعای امروز وزارت بهداشت د …

  • کد خبر : 19317
  • 11 مهر 1400 - 18:00
‌ ?‌ادعای امروز وزارت بهداشت د …

    ‌ ?‌ادعای امروز وزارت بهداشت درباره آمار کرونا در ایران: تعداد جان‌باختگان: ۲۲۹ مجموع جان‌باختگان: ۱۲۱ هزار و ۱۰۹ تعداد مبتلایان: ۱۲ هزار و ۴۲۸ مجموع مبتلایان: ۵ میلیون ۶۲۴ هزار و ۱۲۸ ?معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفته که تست پی سی آر پنج درصد زائران اربعین که از مرز بین […]

 

‌ ?‌ادعای امروز وزارت بهداشت د … 022637001633271403

 

‌ ?‌ادعای امروز وزارت بهداشت درباره آمار کرونا در ایران:
تعداد جان‌باختگان: ۲۲۹
مجموع جان‌باختگان: ۱۲۱ هزار و ۱۰۹
تعداد مبتلایان: ۱۲ هزار و ۴۲۸
مجموع مبتلایان: ۵ میلیون ۶۲۴ هزار و ۱۲۸

?معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفته که تست پی سی آر پنج درصد زائران اربعین که از مرز بین المللی مهران وارد ایران شده اند، مثبت بوده است. ?

?علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مورد «طوفان شاهین» گفته است: «در بندر چابهار ظاهراً ۶ نفر از هموطنانمان را از دست دادیم.» ?

?علی خامنه‌ای طی سخنرانی در مراسمی به تیرگی روابط مرزی بین ایران و جمهوری آذربایجان اشاره کرده و گفت که «حوادثی که در شمال غرب ایران، در برخی کشورهای همسایه در جریان است باید با منطق پرهیز از دادن مجوز حضور بیگانگان حل شود.»
رهبر جمهوری اسلامی در ادامه سخنانش در مورد «حوادث شمال غرب ایران» گفت: «همه بدانند که اگر کسی برای برادران خود چاه بکَند اول خودش در چاه می‌افتد.»
او همچنین امنیت کشورها با تکیه بر دیگران را «فقط یک توهم» خواند و گفت: «کسانی که به این توهم دچارند سیلی آن را به‌زودی خواهند خورد.» ?

?مجتبی یوسفی، نماینده اهواز در توییتی نوشت: “پس از نقش ایران در عدم سقوط دولت اردوغان در کودتا، این بار ایرانیان با خرید ملک، ترکیه را از ورشکستگی نجات دادند. از ۹۷ تا ۹۹ معادل ۷ میلیارد دلار ارز برای خرید ملک در ترکیه از کشور خارج شده است. هزینه گستاخی‌های اخیر را برخی از ایرانیان پرداخت کرده‌اند.” ?

?محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد اسرائیل عامل انفجار دوم تیرماه در مجتمع تاسیسات تولید سانتریفیوژ تسا در کرج بوده است. او با اشاره به درخواست آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای نصب دوربین‌های نظارتی در این مجتمع گفت که آژانس باید اول موضعش درباره این حمله را روشن کند. ?

?وزیر امور خارجه ایران که در یک برنامه تلویزیون دولتی ایران سخن می‌گفت اظهار داشت: «من در آنجا بودم و آمریکایی‌ها تلاش کردند خیلی از کانال‌ها را باز کنند و به یک شکلی تماسی با من بگیرند و پیام‌هایی را منتقل کنند. به یکی از کسانی که حامل پیام بود گفتم … اگر نیت واقعی دارند بخشی از اموال ما مثلاً ۱۰ میلیارد دلار از دارایی‌های مربوط به خود ما را در بانک‌های خارج از کشور را آزاد یا با کشور برگردانند.»
حسین امیرعبداللهیان افزود که آمریکایی‌ها «یک حرکتی کنند که ما بتوانیم بگوییم بایدن با ترامپ یک تفاوتی دارد.» ?

?رئیس پلیس امنیت اقتصادی از «سه برابر شدن» اختلاس در ایران خبر داد
محمدرضا مقیمی گفت که اختلاس در ۶ ماه نخست امسال از جهت پرونده‌ای ۶۱ درصد، از جهت تعداد متهم ۹۴ درصد و از نظر ارزش ریالی ۳۳۳ درصد نسبت به ۶ ماه نخست سال گذشته افزایش داشته است.
خبر این اظهارات محمدرضا مقیمی بر روی وب‌سایت خبرگزاری صدا و سیما [tokhmi.com] قرار گرفت اما کمی بعد از خروجی این سایت خارج شد. ?

?احمد لفته‌نژاد، نماینده خرمشهر در یک نشست بررسی معضل آب گفت که «در آبادان و خرمشهر آب فاضلاب به خورد مردم می‌دهیم» و وزیر نیروی ایران نیز در همین نشست در این مورد «به او حق داد.»
او افزود: «آبی که به آبادان و خرمشهر می‌رسد، آب نیست و فاضلاب است» و «در آبادان و خرمشهر مردم با توجه به این وضعیت آب، با انواع مریضی‌ها و حساسیت‌های پوستی مواجه هستند و مشکلات فراوانی در این زمینه دارند.» ?

?باشگاه خبرنگاران جوان از صدور مجوز برای حضور زنان در دیدار تیم‌های فوتبال ایران و کره جنوبی در ورزشگاه آزادی تهران خبر داد.
فیفا پیش از این به ایران هشدار داده بود در صورت عدم حضور بانوان در بازی‌های ملی، ایران را جریمه خواهد کرد.
مشخص نیست به چه تعداد [و کدام گروه احتملا دست‌چین شده] از زنان ایرانی اجازه تماشای حضوری این رقابت داده خواهد شد. ?

?رئیس کمیسیون مستقل بررسی سوء استفاده جنسی در کلیسای کاتولیک فرانسه به خبرگزاری فرانسه گفته است که در هفتاد سال گذشته هزاران کودک آزار در این موسسه فعالیت می کرده اند.
ژان مارک ساو که چند روز قبل از انتشار گزارش خود صحبت می کرد، گفت که کمیسیون بین ۲۹۰۰ تا ۳۲۰۰ کشیش متجاوز یا سایر اعضای کلیسا را ​​شناسایی کرده است و این حداقل برآورد از آمار سوءاستفاده کنندگان جنسی از کودکان در کلیسای کاتولیک است. ?

?ده‌ها هزار زن روز شنبه در ۵۰ ایالت آمریکا در اعتراض به اجرایی شدن قانون منع سقط جنین در ایالت تگزاس و «احتمال» تصویب محدودیت‌های مشابه در دیگر ایالت‌های آمریکا اعتراض کردند.
گزارش‌ها حاکی است که تجمعات در بیش از ۶۰۰ نقطه آمریکا از جمله در مقابل ساختمان مجلس ایالتی تگزاس برگزار شد. تنها در واشینگتن، حدود ده هزار معترض پیش از حرکت به سوی ساختمان دیوان عالی آمریکا، در میدان نزدیک کاخ سفید گرد هم آمدند. ?

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=19317

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.