• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

?بازار انحصاری «بنیاد مستضعفان …

  • کد خبر : 18991
  • 08 مهر 1400 - 22:30
?بازار انحصاری «بنیاد مستضعفان …

    ?بازار انحصاری «بنیاد مستضعفان» و «شرکت حجاب شهرکرد» در چادر مشکی ‏چادر مشکی یکی از نمادهای ایدئولوژیک جمهوری اسلامی، از مهم‌ترین بنگاه‌های رانتی در ایران محسوب می‌شود. بازاری انحصاری در اختیار «بنیاد مستضعفان» که در کنترل رهبر جمهوری اسلامی است. «بنیاد مستضعفان» از طریق «کارخانه حجاب»، بازیگر بی‌رقیب چادر مشکی در جمهوری اسلامی […]

 

?بازار انحصاری «بنیاد مستضعفان … 133396001633028403

 

?بازار انحصاری «بنیاد مستضعفان» و «شرکت حجاب شهرکرد» در چادر مشکی

‏چادر مشکی یکی از نمادهای ایدئولوژیک جمهوری اسلامی، از مهم‌ترین بنگاه‌های رانتی در ایران محسوب می‌شود. بازاری انحصاری در اختیار «بنیاد مستضعفان» که در کنترل رهبر جمهوری اسلامی است.

«بنیاد مستضعفان» از طریق «کارخانه حجاب»، بازیگر بی‌رقیب چادر مشکی در جمهوری اسلامی است؛ موضوعی که البته علنا از آن حمایت می‌شود. میری، مدیرعامل این کارخانه می‌گوید که «سه شرکت دیگر هم بودند که می‌خواستند چادر مشکی تولید کنند، اما دانش فنی نداشتند» و تنها «کارخانه حجاب این دانش را خرید و بابتش هزینه پرداخت».
او اما اشاره‌ای نمی‌کند که، مثلاً، هزینه اقامت دو ساله کارشناسان کره‌ای در ایران، توسط یکی از ثروتمندترین نهادهای مالی تحت کنترل علی خامنه‌ای پرداخت شده؛ کدام شرکت بخش خصوصی اساساً از توان رقابت در این ابعاد برخوردار است؟!

سپاه و بسیج هم از جمله حامیان اصلی «کارخانه حجاب شهرکرد» هستند؛ به طوری که مسئولان آنها بارها از این کارخانه بازدید و سایر نهادها را به حمایت و خرید از این کارخانه ترغیب می‌کنند.

Radiofarda
@

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=18991

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.