• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
1

‌?‌ادعای امروز وزارت بهداشت در …

  • کد خبر : 18077
  • 02 مهر 1400 - 16:00
‌?‌ادعای امروز وزارت بهداشت در …

    ‌?‌ادعای امروز وزارت بهداشت درباره آمار کرونا در ایران: تعداد جان‌باختگان: ۲۸۴ مجموع جان‌باختگان: ۱۱۸ هزار و ۷۹۲ تعداد مبتلایان: ۱۵ هزار و ۲۹۴ مجموع مبتلایان: ۵ میلیون و ۵۰۸ هزار و ۸۸۵ ?علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد کرونا، حجم واکسن فایزر وارداتی را دو میلیون و ۴۰۰ هزار دُز اعلام کرد و گفت […]

 

‌?‌ادعای امروز وزارت بهداشت در … 028241001632486603

 

‌?‌ادعای امروز وزارت بهداشت درباره آمار کرونا در ایران:
تعداد جان‌باختگان: ۲۸۴
مجموع جان‌باختگان: ۱۱۸ هزار و ۷۹۲
تعداد مبتلایان: ۱۵ هزار و ۲۹۴
مجموع مبتلایان: ۵ میلیون و ۵۰۸ هزار و ۸۸۵

?علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد کرونا، حجم واکسن فایزر وارداتی را دو میلیون و ۴۰۰ هزار دُز اعلام کرد و گفت با توجه به این که میزان واکسن‌های وارداتی فایزر از تعداد زنان باردار بیشتر است، قرار شده که یک میلیون و ۲۰۰ هزار دُز از آن به زنان باردار و ۷۰۰ هزار دُز به‌ عنوان «دُز یادآور» به کادر بهداشت و درمان که در آی‌سی‌یو، اورژانس و بخش‌های کرونا مشغول به کار هستند، اختصاص یابد. ?

?وب‌سایت «د نشنال»نوشت که آنتونی بلینکن، وزیر خارجه ایالات متحده، روز پنج‌شنبه با همتایانش در شورای همکاری خلیج فارس دیدار داشته است.
این نشریه به نقل از سه منبع خود نوشت که موضوع اصلی این جلسه فعالیت اتمی ایران و همین طور عاقبت مذاکرات برجامی بوده است.
اعضای شورای همکاری خلیج فارس موافق بازگشت آمریکا به برجام و از این راه محدود کردن تهران بوده‌اند، اما، آن طور که د نشنال نوشته است، بر سر این که ایران باید در مقابل چه امتیازی بگیرد اتفاق نظر وجود نداشته است.
در دیدار آقای بلینکن با وزرای خارجه عربستان سعودی،‌ بحرین، کویت،‌ قطر و امارات متحده عربی، در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل که ۹۰ دقیقه به طول انجامیده همتایان وزیر خارجه آمریکا این پرسش را مطرح کرده‌اند که «اگر بازگشت به برجام میسر نشد، آن وقت طرح ب یا جایگزین چیست».
به گزارش «د نشنال»، آنتونی بلینکن پاسخ روشنی به این پرسش نداده و تنها تاکید کرده است که آمریکا به امنیت خلیج فارس متعهد است. ?

?سازمان زندان‌ها در ایران می‌گوید رئیس این سازمان یکی از معاونان خود را مامور رسیدگی و بررسی دلیل مرگ شاهین ناصری کرده است. ?

?معاون وزارت کشور: حتی یک نفر برای کسب اجازه اقامت در ایران سرمایه گذاری نکرده است.
براساس مصوبه تیرماه ۱۳۹۸ شهروندان خارجی می‌توانستند با سرمایه گذاری یا سپرده گذاری ۲۵۰ هزار دلار که به تایید وزارت امور اقتصادی و دارایی و یا سازمان سرمایه گذاری رسیده باشد، مجوز اقامت پنج ساله در ایران را دریافت کند. ?

?وزیر خارجه جمهوری اسلامی در دیدار با همتای بریتانیایی خود و در پاسخ به تقاضای آزادی نازنین زاغری بار دیگر بر لزوم بازپرداخت بدهی ۴۰۰ میلیون پوندی این کشور به ایران تاکید کرده است. ?

?سیامک نمازی، شهروند ایرانی-آمریکایی زندانی در ایران از رئیس قوه قضائیه خواست که بدون تبعیض به پرونده‌اش رسیدگی شود.
او گفته است که «موهایم که هیچ، ابروهایم نیز در آسیاب این حبس سنگین سفید شده‌اند.» ?

?وزارت معارف طالبان اعلامیه‌ای منتشر کرده و نوشته است که «شایعات» درباره باز شدن مدارس دخترانه صحت ندارد.
این اعلامیه می‌گوید: «این وزارت تاکنون هیچ تصمیمی در مورد آغاز روند آموزشی مکاتب دخترانه نگرفته است…. کار روی طرح بازگشایی مکاتب دخترانه جریان دارد و نتیجه‌ی آن بعد با مردم شریک می‌شود.» ?

?مجلس نمایندگان آمریکا با اکثریت قاطع لایحه اعطای کمک یک میلیارد دلاری ایالات متحده به اسرائیل برای تقویت سامانه‌های گنبد آهنین را تصویب کرد.
این لایحه با ۴۲۰ رای موافق در برابر ۹ رای مخالف به تصویب رسید.
رویترز می‌گوید، حمایت نمایندگان حزب دموکرات که اکثریت را در این مجلس در اختیار دارند به نوعی پایان دادن به انتقادهای جمهوریخواهان در خصوص عدم حمایت این حزب از اسرائیل است. ?
پس از آنکه مجلس نمایندگان آمریکا مصوبه قبلی لغو کمک مالی این کشور به تجهیزات دفاع ضد موشکی اسرائیل موسوم به “گنبد آهنین” را نادیده گرفت، الکساندریا اوکاسیو-کورتز، نماینده حزب دموکرات که مخالف اسرائیل است، رو به دوربین‌های تلویزیونی کرد و گریست. ?

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=18077

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.