• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

در فایل صوتی که زمان ضبط آن بر …

  • کد خبر : 17894
  • 01 مهر 1400 - 16:00
در فایل صوتی که زمان ضبط آن بر …

    در فایل صوتی که زمان ضبط آن برای قبل از اعدام نوید افکاری است، شاهین ناصری یکی از شاهدان شکنجه نوید افکاری در زندان شیراز به بیان بخشی از این شکنجه‌ها پرداخته و می‌گوید: “یک روز در آگاهی شیراز من را به محل شکنجه می‌بردند که در راهرو صدای داد و فریاد و […]

 

 

در فایل صوتی که زمان ضبط آن برای قبل از اعدام نوید افکاری است، شاهین ناصری یکی از شاهدان شکنجه نوید افکاری در زندان شیراز به بیان بخشی از این شکنجه‌ها پرداخته و می‌گوید: “یک روز در آگاهی شیراز من را به محل شکنجه می‌بردند که در راهرو صدای داد و فریاد و التماس و فحاشی به گوشم رسید. وقتی جلوتر رفتم دیدم در یکی از اتاق ها دو نفر لباس شخصی نوید افکاری را به باد کتک گرفته و با فحش های بسیار بد و الفاظ رکیک و با بی رحمی تمام با لوله و باتوم بر سر و صورت نوید ضربه می‌زنند.

او در ادامه این پیام صوتی بیان می‌کند: من به وضوح شنیدم که شکنجه‎گران به نوید افکاری می‌گفتند هر چیزی را که ما می‌گوییم درست است و باید بنویسی. وقتی برای شهادت به دادسرای امنیتی رفتم باز پرس شعبه پس از شنیدن صحبت های من با الفاضی رکیک گفت که تو داری در یک پرونده امنیتی دخالت می‌کنی. همین ماموران را وادار میکنم به خاطر تهمت و افترا از تو شکایت بکنند و بلایی سرت می‌آورم که ذوب بشوی.

روز سه شنبه ۳۰ شهریورماه، شاهین ناصری، در زندان تهران بزرگ به طرز پرابهامی درگذشت.
hra_news

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=17894

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.