• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
1

در پی انتشار یک فیلم از داخل ی …

  • کد خبر : 17775
  • 31 شهریور 1400 - 17:00
در پی انتشار یک فیلم از داخل ی …

    در پی انتشار یک فیلم از داخل یک هواپیمای نظامی، یک مقام سازمان هواپیمایی کشوری ایران تایید کرد که عده‌ای از مسافران کربلا با هواپیمای نظامی و به صورت دوطبقه به عراق منتقل شده‌اند. در ابتدای این ویدیو فیلمبردار می‌گوید که داخل هواپیمای ایلیوشن روسی که دو طبقه شده نشسته است. خبرگزاری فارس […]

 

 

در پی انتشار یک فیلم از داخل یک هواپیمای نظامی، یک مقام سازمان هواپیمایی کشوری ایران تایید کرد که عده‌ای از مسافران کربلا با هواپیمای نظامی و به صورت دوطبقه به عراق منتقل شده‌اند.

در ابتدای این ویدیو فیلمبردار می‌گوید که داخل هواپیمای ایلیوشن روسی که دو طبقه شده نشسته است.

خبرگزاری فارس نیز تایید کرد که با توجه به «بالا بودن هزینه‌ بلیت پروازهای اربعین و سر‌پیچی بسیاری از دفاتر از عرضه بلیت با قیمت مصوب»، برخی از زوار و‌ به ویژه موکب‌داران با هواپیمای باری به عراق سفر کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا اما از نظامی بودن این هواپیما خبر داده و به نقل از یک مقام مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری نوشت که هواپیماهای نظامی مانند این هواپیما نیازی به اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری ندارند، «اما اگر بخواهند پروازی غیرنظامی انجام دهند باید مجوز آن را دریافت کنند».

در تصاویر منتشر شده یک سمت زن‌ها و سمت دیگر مردها نشسته‌اند. در جایی هم که نزدیک سقف هواپیما تعبیه شده مردها دیده می‌شوند. برخی مسافران ماسک بر صورت دارند، اما اکثر مسافران بدون ماسک و با تراکم بسیار بالا نشسته‌اند.
RadioFarda_

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=17775

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.