• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

‌?آمارهای جدید وزارت وزارت تعا …

  • کد خبر : 17424
  • 29 شهریور 1400 - 0:30
‌?آمارهای جدید وزارت وزارت تعا …

    ‌?آمارهای جدید وزارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشان می‌دهد که حداقل دستمزد کارگران تنها ۳۵ درصد از هزینه یک خانوار را پوشش می‌دهد. به گزارش روز یکشنبه خبرگزاری تسنیم، در سال ۹۹ نسبت حداقل دستمزد سالانه کارگران به متوسط هزینه سالانه برای یک خانوار شهری و روستایی به ترتیب ۳۵.۳ درصد […]

 

‌?آمارهای جدید وزارت وزارت تعا … 769689001632081602

 

‌?آمارهای جدید وزارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشان می‌دهد که حداقل دستمزد کارگران تنها ۳۵ درصد از هزینه یک خانوار را پوشش می‌دهد.
به گزارش روز یکشنبه خبرگزاری تسنیم، در سال ۹۹ نسبت حداقل دستمزد سالانه کارگران به متوسط هزینه سالانه برای یک خانوار شهری و روستایی به ترتیب ۳۵.۳ درصد و ۶۴.۲ درصد بوده است. ?

?محمدباقر ذوالقدر، از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران، با حکم صادق لاریجانی به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شده است.
او که باجناق ایرج مسجدی، سفیر ایران در عراق است، پیش از قوه قضاییه در سپاه پاسداران و ستاد کل نیروهای مسلح فعالیت داشت و از او به عنوان یکی از سازمان‌دهندگان نیروهای لباس شخصی به ویژه انصار حزب‌الله در دهه هفتاد نام برده شده است. ?

?نیروهای مرزبانی و پلیس ضد تروریسم منطقه گجرات هند طی عملیاتی مشترک یک قایق ماهی‌گیری ایرانی که محموله ۳۰ کیلوگرمی هروئین در آن بود را در آب‌های گجرات توقیف کردند. ?

?با وجود اینکه نخست‌وزیر لبنان واردات سوخت از ایران توسط گروه حزب‌الله را «نقض حاکمیت لبنان» دانسته بود، شرکت ردیابی نفتکش‌ها، تانکر ترکرز، گزارش داده است سومین محموله سوخت ایران روز یکشنبه ۲۸ شهریور راهی لبنان شده است. ?

?شهردار جدید کابل که از سوی گروه طالبان منصوب شده است، دستور داده است که اغلب کارمندان زن در شهرداری پایتخت افغانستان خانه نشین شوند.
حمدالله نعمانی، شهردار جدید کابل، گفته است زنان همه کارهای مردان را نمی‌توانند انجام دهند و اکثر سه هزار کارمند زن شهرداری کابل باید در خانه بمانند. رادیو آزادی گزارش داده است در در اکثر ادارات دولتی افغانستان چنین وضعیتی حاکم شده است و زنان کارمند خانه‌نشین شده‌اند.
در همین حال، برخی از زنان کارمند در کابل در اعتراض به پایمال شدن حقوق زنان در حکومت طالبان، در مقابل وزارت امور زنان تجمع اعتراضی برگزار کرده‌اند. ?

? @VahidOnline

وقتی #رئیسی رو تایپ کردند توییتر هشتگ #رئیسی_جلاد۶۷ رو پیشنهاد کرده بوده چون همزمان سازمان مجاهدین خلق داشت با این هشتگ طوفان توییتری برگزار می‌کرد، البته شاید هم مجاهدین نفوذی داشتند در خبرگزاری سپاه:

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=17424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.