• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

‌?مرکز آمار ترکیه در گزارش جدی …

  • کد خبر : 17318
  • 28 شهریور 1400 - 0:30
‌?مرکز آمار ترکیه در گزارش جدی …

    ‌?مرکز آمار ترکیه در گزارش جدید خود از خرید ۹۱۱ واحد مسکن توسط ایرانی‌ها در این کشور طی ماه اوت خبر داد که بالاترین رقم ماهانه خرید مسکن توسط شهروندان ایرانی در ترکیه است. این گزارش می‌گوید شهروندان ایرانی در هشت ماه ابتدایی سال جاری، ۴۶۰۰ واحد مسکن در ترکیه خریداری کرده‌اند که […]

 

‌?مرکز آمار ترکیه در گزارش جدی … 581005001631995205

 

‌?مرکز آمار ترکیه در گزارش جدید خود از خرید ۹۱۱ واحد مسکن توسط ایرانی‌ها در این کشور طی ماه اوت خبر داد که بالاترین رقم ماهانه خرید مسکن توسط شهروندان ایرانی در ترکیه است.
این گزارش می‌گوید شهروندان ایرانی در هشت ماه ابتدایی سال جاری، ۴۶۰۰ واحد مسکن در ترکیه خریداری کرده‌اند که نسبت به دور مشابه پارسال ۲۱ درصد و نسبت به دور مشابه سال ۲۰۱۹ حدود ۴۷ درصد رشد نشان می‌دهد.
خرید مسکن ایرانی‌ها در ترکیه از سال ۲۰۱۸ و آغاز تحریم‌های آمریکا، خصوصا افت سریع ارزش ریال به شدت افزایش یافت. ?

?خبرگزاری ایسنا گزارش داده قیمت هر قالب کره ۵۰ گرمی از پنج هزار تومان در ماه‌های اخیر به هفت هزار تومان رسیده است.
همچنین قیمت هر قالب کره ۱۰۰ گرمی، از ۱۰ هزار تومان، به حدود ۱۴ هزار تومان و حتی بیشتر افزایش پیدا کرده است؛ این یعنی طی روزهای اخیر، قیمت کره با ۴۰ درصد افزایش روبرو شده است. پارسال قیمت کره ۱۰۰ گرمی حدود ۴۰۰۰ تومان بود که ابتدا دو برابر و سپس ۱۰ هزار تومان شد و در برخی برندها به ۱۲ هزار تومان هم رسید. ?

?پوران ناظمی فعال مدنی امروز با انتشار ویدیویی از حمله نیروهای امنیتی به خانه‌اش خبر داد.
در این ویدیو اسباب و اثاثیه منزل او به هم ریخته شده و تعدادی از آنها را شکستند و گفته می‌شود نیروهای امنیتی کامیپوتر او را با خودشان بردند. ?

?احمد مددی مدیرعامل استقلال بعد از دیدار با وزیر ورزش ایران از سمت خود استعفا کرد.
آقای مددی در مهر پارسال به عنوان سرپرست و سپس مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد. امروز برای چندمین بار هواداران استقلال در اعتراض به وضعیت کنونی آن مقابل وزارت ورزش تجمع کردند. ?

?زهرا سجادی، معاون پیشین امور خانواده ریاست جمهوری ایران گفت: بر اساس تحقیقات میدانی، بعضی زنان طلاق صوری می‌گیرند تا حقوق بازنشستگی پدر یا مادر خود را بگیرند و در مدارس هم، مادران این طلاق‌های صوری را به هم یاد می‌دهند. ?

?در نامه‌ای که به امضای ۱۰۳ روزنامه‌نگار افغانی رسیده و سازمان گزارشگران بدون مرز آن را منتشر کرده است، روزنامه‌نگاران از جامعه جهانی خواسته‌اند که آزادی بیان در افغانستان را نجات دهند.
این روزنامه‌نگاران بدون فاش کردن نام خود از ترس طالبان و بیم از انتقام این گروه افراطی، بر فوریت تضمین‌های حفاظتی، خصوصا برای روزنامه‌نگاران زن تاکید کرده‌اند. ?

?صدها تظاهرکننده تونسی در اعتراض به تصاحب اختیارات حاکمیتی توسط قیس سعید، رئیس جمهوری این کشور، در خیابان الحبیب بورقیبه در مرکز پایتخت تونس تجمع کردند.
مخالفان قیس سعید با سر دادن شعارهایی با مضامینی همچون «به کودتا پایان دهید» و یا «ما خواهان بازگشت به مشروعیت هستیم»، نارضایتی خود را از تصمیم‌های اخیر رئیس جمهوری تونس مبنی‌بر تعلیق فعالیت‌های پارلمان تونس ابراز کردند. ?

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=17318

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.