• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

‏واکسن جانسون‌اندجانسون در ساز …

  • کد خبر : 16966
  • 25 شهریور 1400 - 4:00
‏واکسن جانسون‌اندجانسون در ساز …

‏واکسن جانسون‌اندجانسون در سازمان غذا و دارو تایید شد تا باز هم نشانه‌ای باشد براینکه آن‌جمله خامنه‌ای ربطی به کارخانه فایزر آمریکایی نداشت و بیشتر به درآمد یک‌میلیارد دلاری کارخانه برکت خودش مربوط بود! البته کارخانه «جانسون‌اندجانسون ایران» تاسال ۱۳۷۹ از اموال خامنه‌ای بود. این کارخانه نخستین تولیدکننده محصولات بهداشتی کودک در خاورمیانه بود. جانسون‌اندجانسون […]

‏واکسن جانسون‌اندجانسون در سازمان غذا و دارو تایید شد تا باز هم نشانه‌ای باشد براینکه آن‌جمله خامنه‌ای ربطی به کارخانه فایزر آمریکایی نداشت و بیشتر به درآمد یک‌میلیارد دلاری کارخانه برکت خودش مربوط بود!

البته کارخانه «جانسون‌اندجانسون ایران» تاسال ۱۳۷۹ از اموال خامنه‌ای بود. این کارخانه نخستین تولیدکننده محصولات بهداشتی کودک در خاورمیانه بود. جانسون‌اندجانسون ایران، زمان انقلاب مصادره شده و تحت مالکیت بنیاد مستضعفان درآمد که پس از مرگ خمینی، از مجموعه اموال خامنه‌ای شد که با برند گروه بهداشتی فیروز فعالیت می‌کرد.

پس از ناتوانی ‏مديران منصوب مستقيم و غیرمستقیم خامنه‌ای از اداره این شرکت، فيروز که تعداد کارمندانش در انتهای دهه ۱۳۷۰ به تنها ۳۴ نفر رسیده و ورشکست شده‌بود، سرانجام به مزايده گذاشته‌شد و سال ۱۳۷۹ به بخش خصوصی واگذار شد.

حتما خامنه‌ای در آن تصمیم، نقش اصلی در مرگ بسیاری از هم‌وطنان ‏داشته‌است. اما تصور کنید که این شرکت مصادره نبود یا «فايزر ایران» (لابلاتوار رازک فعلی) همچنان به‌کار خود ادامه می‌دادند. آنها واکسن کرونای ساخت ایران، توسط کارگران و پژوهشگران ایرانی، با پیشرفته‌ترین متد روز علمی را ۹ ماه پیش به‌تولید انبود رسانده‌بودند!
«از برکات انقلاب»

msaremif

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=16966

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.