• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

?سه ایرانیِ ساکن فلوریدا به نق …

  • کد خبر : 16867
  • 24 شهریور 1400 - 14:30
?سه ایرانیِ ساکن فلوریدا به نق …

    ?سه ایرانیِ ساکن فلوریدا به نقض تحریم‌های آمریکا علیه ایران متهم شدند به نوشته وب‌سایت وزارت دادگستری آمریکا، این افراد به نام‌های محمد فقیهی، ۵۲ ساله، همسرش فرزانه مدرسی ۵۳ ساله و خواهر محمد، به نام فائزه فقیهی، ۵۰ ساله، هستند که شرکت «اکسپرس ژن» را در فلوریدا اداره می‌کردند. بر اساس شکایت‌نامه […]

 

?سه ایرانیِ ساکن فلوریدا به نق … 572106001631700005

 

?سه ایرانیِ ساکن فلوریدا به نقض تحریم‌های آمریکا علیه ایران متهم شدند

به نوشته وب‌سایت وزارت دادگستری آمریکا، این افراد به نام‌های محمد فقیهی، ۵۲ ساله، همسرش فرزانه مدرسی ۵۳ ساله و خواهر محمد، به نام فائزه فقیهی، ۵۰ ساله، هستند که شرکت «اکسپرس ژن» را در فلوریدا اداره می‌کردند.

بر اساس شکایت‌نامه دادگاه، این شرکت بین اکتبر ۲۰۱۶ تا نوامبر ۲۰۲۰، از حساب‌هایی در مالزی، چین، سنگاپور، ترکیه و امارات متحده عربی، مبلغی تقریباً معادل ۳.۵ میلیون دلار دریافت کرده است.

در ۲۰ فوریه، محمد فقیهی از ایران وارد فرودگاه بین‌المللی میامی شد و در آنجا توسط افسران گمرک و حفاظت مرزی مورد بازرسی قرار گرفت.

طبق استشهادیه دادگاه، محمد فقیهی که مدیر آزمایشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به نام «درمانگاه تخصصی ژنتیک دکتر فقیهی» است، در فرودگاه در گفت‌وگو با مأموران، حرفه خود و انجام تحقیقات از سوی او در ایران را انکار کرده بود.

علاوه بر این، چمدان وی حاوی ۱۷ ظرف شیشه‌ای از مواد بیولوژیکی ناشناخته بوده است که با بسته‌های یخ پوشانده شده و زیر نان و سایر اقلام غذایی پنهان شده بود.

Radiofarda
@

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=16867

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.