• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌ ?حساب منتسب به خانواده توماج …

  • کد خبر : 16836
  • 24 شهریور 1400 - 0:30
‌ ?حساب منتسب به خانواده توماج …

    ‌ ?حساب منتسب به خانواده توماج صالحی در اینستاگرام از دستگیری این خواننده رپ اعتراضی توسط مأموران امنیتی جمهوری اسلامی خبر داد. بر اساس این پیام که روز یکشنبه منتشر شده است، مأموران «در یک یورش ۱۲ نفره و با ۴ ماشین» به خانه توماج صالحی هجوم برده و پس از بازرسی خانه، […]

 

‌ ?حساب منتسب به خانواده توماج … 603380001631649605

 

‌ ?حساب منتسب به خانواده توماج صالحی در اینستاگرام از دستگیری این خواننده رپ اعتراضی توسط مأموران امنیتی جمهوری اسلامی خبر داد.
بر اساس این پیام که روز یکشنبه منتشر شده است، مأموران «در یک یورش ۱۲ نفره و با ۴ ماشین» به خانه توماج صالحی هجوم برده و پس از بازرسی خانه، او را به مکان نامعلومی منتقل کرده‌اند.
توماج صالحی در دو اثر اخیر خود به نام‌های «زندگی نرمال» و «سوراخ موش» به سیاست‌های جمهوری اسلامی اعتراض کرده بود. ?

?روزنامه آمریکایی «وال‌استریت جورنال» به نقل از دیپلمات‌های غربی گزارش داد نگهبانان تاسیسات هسته‌ای ایران طی چند ماه گذشته بارها بازرسان زن آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را مورد آزار جسمی قرار داده‌اند و ایالات متحده از ایران خواسته است که این رفتارها را فورا متوقف کند.
این روزنامه نوشته است: مواردی که قبلا در تاسیسات هسته‌ای نطنز اتفاق افتاده ولی گزارش نشده بود، شامل لمس نامناسب بدن بازرسان زن آژانس بین‌المللی انرژی اتمی توسط نگهبانان مرد و دستور به درآوردن برخی از لباس‌های آ‌ن‌ها بوده است. ?

?حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جدید ایران طی احکامی معاونان سیاسی، دیپلماسی اقتصادی و امور اداری و مالی این وزارتخانه را تغییر داده است.
به گزارش خبرگزاری های ایران، علی باقری کنی جایگزین عباس عراقچی به عنوان معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران شده است.
آقای باقری کنی که از منتقدان توافق هسته ای است، در صورت ادامه مسوولیت وزارت خارجه در رابطه با مذاکرات هسته ای، نماینده ایران در این گفت و گوها خواهد بود. ?

?روزنامه شرق در گزارشی خبر داده است مؤسسه برکت که از نهادهای اقتصادی زیر نظر دفتر رهبر جمهوری اسلامی است، برای پیش‌فروش ۱۲۰ میلیون دُز واکسن برکت یک میلیارد دلار از «محل اعتبارات دولتی» گرفته است.
خبر پیش‌فروش این میزان واکسن در حالی که اعلام شده است که حجت‌الله نیکی‌ملکی، مسئول روابط عمومی «ستاد اجرایی فرمان امام» که مؤسسه برکت زیر نظر آن است، به روزنامه شرق گفته است «تا پایان هفته تعداد دُز واکسن تحویلی به وزارت بهداشت از پنج میلیون دُز عبور خواهد کرد». طبق وعده قبلی قرار بود این مؤسسه تا پایان شهریور ۵۰ میلیون واکسن تحویل دهد.
علی تاجرنیا، نماینده پیشین مجلس که خبر پرداخت یک میلیارد دلار به موسسه برکت را داده، گفته است سعید نمکی، وزیر سابق بهداشت، حامی اصلی تولید واکسن برکت بود و با وجود این‌که مؤسسه رازی در «مرحله تحقیقات» از مؤسسه برکت برای تولید واکسن «خیلی جلوتر» بود، «به هر ترتیب تصمیم بر تولید برکت بود».
پیش از این، علیرضا عباسی، نماینده کرج در مجلس گفته بود برخی با کارشکنی اجازه «تولید به موقع» واکسن رازی را ندادند و « اگر آذرماه گذشته این اجازه به آنها داده می‌شد، می‌توانستند درصد قابل توجهی واکسن تولید کنند».
در ماه‌های گذشته، محمد مخبر، رئيس ستاد اجرایی فرمان امام، که اکنون معاون اول ابراهیم رئیسی شده است، بارها وعده تولید میلیونی واکسن را داده بود. ?

?گزارش رسمی کمیسیون اقتصادی مجلس، میزان استخراج سالانه رمزارز در ایران را ۱.۱ میلیارد دلار برآورد کرده و می‌گوید روزانه ۷۰۰ بیت کوین به صورت غیررسمی خرید و فروش می‌شود.
بر اساس این گزارش که توسط غلامرضا مرحبا، سخنگوی کمیسیون اقتصادی، در صحن علنی مجلس قرائت شد، ارزش بیت‌کوین‌هایی که روزانه خرید و فروش می‌شود، حدود ۴۰ میلیون دلار است و مردم به صورت گسترده ای در حال گرایش و فعالیت در این بازار هستند، در حالی‌که هیچ یک از بسترهای تبادل این رمزارزها در کشور دارای مجوز نیستند. ?

?در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس از سد حریف خود گذشت اما استقلال و تراکتور با قبول شکست، از دور مسابقات حذف شدند. ?

?امارات از برنامه زمان‌بندی شده «سریع» برای توسعه روابط اقتصادی با هشت کشور خبر داد و اعلام کرد برخی قراردادهای اقتصادی قرار است طی شش تا ۱۲ ماه امضا شود.
وزیر تجارت امارات افزود که این کشور در صدد افزایش روابط اقتصادی با هند، بریتانیا، ترکیه، کره جنوبی و کشورهای دیگر است.
رویترز می‌نویسد وزیر تجارت امارات نامی از کشورهای دیگر نبرد، اما این کشور طی هفته‌های گذشته مذاکرات گسترده‌ای با اسرائیل، اتیوپی، اندونزی و کنیا آغاز کرده است.
امارات دومین شریک بزرگ اقتصادی ایران بعد از چین است، اما در اظهارات وزیران اقتصاد و تجارت امارات، نامی از ایران برده نشده است. سهم ایران از تجارت خارجی امارات اندک است. ?
? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=16836

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.