• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
0

‌چه [کثافت]هایی بلند شده‌اند و …

  • کد خبر : 16510
  • 22 شهریور 1400 - 10:00

‌چه [کثافت]هایی بلند شده‌اند و رفته‌اند افغانستان. طرف رسماً بابت لحن خبرنگار افغان در قبال طالبان به او هشدار می‌داد! خبرنگار در انتها جواب شجاعانه‌ای به او دادkhorramdellllجواد موگویی مستندساز حکومت، نون خور جدید طالبانmiladfadai عجب کثافتیه این یارو. بازجو/خبرنگار فرستاده جمهوری اسلامی، خبرنگار افغانستانی رو تهدید می‌کنه که در نقد طالبان کاری نکنه.hooshmandk جواد […]

‌چه [کثافت]هایی بلند شده‌اند و رفته‌اند افغانستان. طرف رسماً بابت لحن خبرنگار افغان در قبال طالبان به او هشدار می‌داد! خبرنگار در انتها جواب شجاعانه‌ای به او داد
khorramdellll
جواد موگویی
مستندساز حکومت، نون خور جدید طالبان
miladfadai

عجب کثافتیه این یارو. بازجو/خبرنگار فرستاده جمهوری اسلامی، خبرنگار افغانستانی رو تهدید می‌کنه که در نقد طالبان کاری نکنه.
hooshmandk

جواد موگویی، مستندساز حکومتی، در حال تلاش برای آموزشِ ” چگونه یک پفیوز باشیم ”
ashkan__nazeri

#جواد_موگویی «مستندساز» موردتایید حکومت و برنده چندین جایزه از نهادهای حکومتی و حوزه‌های علمیه.
برسر مخاطبانش منت‌ها گذاشته که با دردِ کمر و فلان به افغانستان می‌رود؛ یکی از افسران جنگ نرم که بازجویی و محافظه‌کاری را سوغات برده است. او نسبتی با خبرنگاری مستقل ندارد.
Mbagherzadeh1

خبرنگار افغانستانی همایون افغان یوتوبر معروف کشور افغانستانه. شما فقط لحن حرف‌ زدن و ادبیات اون مثلا خبرنگار ایرانی رو ببین.
sheykhena

امثال این جواد موگویی اگه اوضاع این نبود، نهایت به گاری وصل می‌شدن که زمین شخم بزنن؛ حالا مرتیکه مزلف دوزاری ژست بالاسری گرفته.
amr_charchi

گردنت خورد نشد این حجم از کثافت و پستی و بلاهت رو با خودت بردی تا اونجا؟
bahartobeshekan
میزان عصبانیتم از دیدن این فیلم رو نمیتونم باور کنم
از زمان شروع قدرت گرفتن طالبان هیچی اینقدر عصبانیم نکرد، اینقدر که ضربان قلبم رفت بالا و اگر جلوم بود به صورت فیزیکی یه بلایی سرش میاوردم
BorhanSaghafian

فکر کرده همه جا مثل ایرانه،نه استاد دنیا هنوز قشنگی های خودش رو داره حتی زیر سلطه طالب؛
MohsenKiani1366

خبرنگار افغان به او درست شرافت و آزادگی می‌دهد. اما او بنده قدرت است. مدافع گروهی است که قدرت دارد. مهم نست #طالبان باشد یا #بشار_اسد. و چقدر حقیر هستند این افراد.
SGuntler

این خبرنگار افغان همون خبرنگار شجاعیه که روز دوم تسلط طالبان بر‌ کابل، با زیرکی رفت و آن گزارش رسواکننده از دورویی طالبان رو گرفت.
خبرنگار ما هم می‌ره و‌ تهدیدش می‌کنه که «بترس». اون اگر بترس بود تا الان نه تنها دیگه گزارش نمی‌گرفت بلکه از افغانستان هم رفته بود.
MajidKasiri

این خبرنگار ایرانی از نهادهای خاص برای پوشش خبری استخدام و به کشور ما فرستاده شده اینقدر پر رو است که با تمام پر رویی به خبرنگار افغان غیر مستقیم برادرانه تهدید میکند.
می‌گوید که مراقب خود باش؟
BasirFurogh

جواد موگویی، مثلا مستندساز (بخونید سفارشی‌ساز جمهوری اسلامی) که حالا داره برای طالبان کار می‌کنه و طبق معمول این قبیل نوچه‌ها با حفظ سمت بازجو و مامور اطلاعاتی هم هست که خبرنگار افغان رو تهدید می‌کنه «مراقب باش»
واقعا شرم‌آوره
ImanYari
نوع لحن «مراقب باش» این ویدیو برای اهالی رسانه یه بار مشخص تهدیدآمیز داره. بارها این رو ممکنه شنیده باشید از ادم‌های مختلف دقیقا با همین لحن. مشمئزکننده است.
peymanyazdani_

لحن یارو ایرانیه دقیقاً شبیه لحن مثلاً دلسوزانه‌ اما حال‌به‌هم‌زن بازجوهاست
meemdaily

متانت و شعور خبرنگار افغانستانی ستودنی است.
sina74641922

? @واکنش‌هایی بودند به این ویدیو:
لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=16510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.