• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌ ‌?رافائل گروسی٬ مدیر کل آژان …

  • کد خبر : 16358
  • 21 شهریور 1400 - 8:30
‌ ‌?رافائل گروسی٬ مدیر کل آژان …

    ‌ ‌?رافائل گروسی٬ مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی٬ شامگاه شنبه ۲۰ شهریور همزمان با گزارش‌های ضدونقیض درباره «تفاهم» ایران و آژانس بر سر دسترسی به تجهیزات نظارتی وارد تهران شد. همزمان با سفر رافائل گروسی به تهران٬ ابتدا روزنامه آمریکایی وال استریت جورنال روز شنبه از قول سه منبع گزارش داده […]

 

‌ ‌?رافائل گروسی٬ مدیر کل آژان … 858145001631419202

 

‌ ‌?رافائل گروسی٬ مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی٬ شامگاه شنبه ۲۰ شهریور همزمان با گزارش‌های ضدونقیض درباره «تفاهم» ایران و آژانس بر سر دسترسی به تجهیزات نظارتی وارد تهران شد.
همزمان با سفر رافائل گروسی به تهران٬ ابتدا روزنامه آمریکایی وال استریت جورنال روز شنبه از قول سه منبع گزارش داده بود سفر مدیرکل آژانس تهران در پی مذاکرات فشرده در دو روز گذشته و دستیابی به «تفاهمی» بوده که بر اساس آن ایران پذیرفت به آژانس اجازه دسترسی به تجهیزات نظارتی در سایت‌های هسته‌ای را بدهد و همچنین به در خصوص فعالیت‌های هسته‌ای و منشا اورانیوم پیدا شده در سایت‌های اعلام نشده با آژانس همکاری کند.
اما ساعاتی بعد یک منبع آگاه به شبکه تلویزیونی «پرس‌تی‌وی» وابسته به حکومت ایران گفت٬ سفر رافائل گروسی به تهران «هیچ ربطی به محدودیت‌های اعمال‌شده برای آژانس در دسترسی به تصاویر دوربین‌های مراکز اتمی ندارد.»
این منبع مطلع که نامش و مقامش فاش نشده، اضافه کرده است: «گفت‌وگوهای مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران صرفاً درخصوص سرویس برخی تجهیزات نظارتی آژانس خواهد بود و موضوع دیگری در دستورکار مذاکرات قرار ندارد.»
به گزارش تسنیم این منبع مطلع گزارش‌های «برخی رسانه‌های غربی از جمله وال استریت جورنال را درباره احتمال تجدیدنظر ایران در منع دسترسی آژانس به تصاویر دوربین‌های نظارتی» رد کرده است. ?

?مقام‌های امنیتی منطقه اقلیم کردستان عراق شنبه گفتند فرودگاه بین المللی اربیل که پایگاه نیروهای آمریکایی در آن قرار دارد٬ هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.
به گزارش رویترز، ابتدا خبرگزاری دولتی عراق اعلام کرد٬ دست کم سه راکت به نزدیکی فرودگاه اربیل در شمال عراق اصابت کرده است.
اما بعدا یگان مبارزه با تروریسم کردستان عراق در بیانیه‌ای گفته است این حمله توسط «پهپادهای بمب‌گذاری شده» صورت گرفته است. ?

?ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه شنبه در آستانه سفر به قطر گروه طالبان را به «دروغگویی» متهم کرد و گفت، پاریس هیچ‌گونه رابطه‌ای با حکومت طالبان در افغانستان برقرار نخواهد کرد.
وزیر خارجه فرانسه در مصاحبه با کانال پنج این کشور اظهار داشت، آنها گفته بودند که اجازه خواهند داد که شهروندان خارجی و افغان‌ها به طور آزادانه از کشور خارج شوند و از تشکیل دولت فراگیر (حرف) زدند٬ اما آنها دروغ می‌گویند. ?

?در آستانه مراسم اربعین، انفجار چند بمب در شمال کربلا منجر به زخمی شدن سه نفر، از جمله دو مامور پلیس شده است. ?

? @VahidOnline

? میلاد حاتمی از گردانندگان سابق سایت‌های شرط‌بندی که اسفندماه سال گذشته در ترکیه بازداشت و به ایران تحویل داده شد، در اعتراف‌های اجباری تلویزیونی ضمن معرفی گروهی از گردانندگان این سایت‌ها، از اشراف سازمان اطلاعات سپاه بر فعالیت سایت‌های شرط‌بندی و صاحبانشان تعریف کرد ?
پیشتر «اعترافات اجباری » دیگری نیز از تلویزیون ایران پخش شده بود از جمله روح‌الله زم ?
پخش اعترافات اجباری افراد از شبکه‌های مختلف تلویزیون دولتی ایران بارها مورد انتقاد مجامع حقوق‌بشری قرار گرفته است. ?

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=16358

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.