• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

‌ ? ادعای امروز وزارت بهداشت د …

  • کد خبر : 16310
  • 20 شهریور 1400 - 19:00
‌ ? ادعای امروز وزارت بهداشت د …

    ‌ ? ادعای امروز وزارت بهداشت درباره آمار کرونا در ایران: تعداد جان‌باختگان: ۴۴۴ مجموع جان‌باختگان: ۱۱۳هزار و ۸۲۴ تعداد مبتلایان: ۱۶۶۵۴هزار و ۱۱۴ مجموع مبتلایان: ۵ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۵۶۷ ?پنجاهمین محموله واکسن کرونا بامداد امروز (شنبه) شامل حدود سه میلیون و ۲۰۰ هزار دز از نوع سینوفارم چینی و […]

 

‌ ? ادعای امروز وزارت بهداشت د … 586235001631370604

 

‌ ? ادعای امروز وزارت بهداشت درباره آمار کرونا در ایران:
تعداد جان‌باختگان: ۴۴۴
مجموع جان‌باختگان: ۱۱۳هزار و ۸۲۴
تعداد مبتلایان: ۱۶۶۵۴هزار و ۱۱۴
مجموع مبتلایان: ۵ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۵۶۷

?پنجاهمین محموله واکسن کرونا بامداد امروز (شنبه) شامل حدود سه میلیون و ۲۰۰ هزار دز از نوع سینوفارم چینی و از سبد کوواکس وارد ایران شد.
به گزارش ایرنا، با ورود این محموله، مجموع واردات واکسن کرونا از ۵۰ میلیون دز عبور کرد. جمال ارونقی معاون فنی گمرک در حاشیه تخلیه این محموله در فرودگاه امام خمینی گفته در ۴۹ محموله قبلی، حدود ۴۷ میلیون دز واکسن وارد کشور شده است. او گفته حدود ۴۵ درصد از کل واکسن‌های وارداتی در همین ماه و ۵۵ درصد دیگر در هفت ماه گذشته وارد شده است. ?

?علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، گفت که شروع سال تحصیلی در مهر امسال به صورت مجازی خواهد بود و «تلاش داریم بازگشایی مدارس خیلی آرام، بی دغدغه و با شکوه انجام شود.»
پیش از این مقامات آموزش و پرورش اعلام کرده بودند که آموزش حضوری در مدارس از آبان به مرور آغاز خواهد شد و مدارس کم جمعیت در اولویت بازگشایی خواهند بود. ?

?رییس سازمان نظام پزشکی تهران با اشاره به ادعای مسئولان حکومت ایران که با ممانعت از شرکت از در روند مطالعه و تولید واکسن کرونا توسط دیگر کشورها، می‌گفتند مردم ایران موش آزمایشگاهی نیستند، گفته است: ««در بحث واکسن گفتیم مردم را موش آزمایشگاهی نمی‌کنیم، اما در دارو کردیم».
مووید علویان در یک نشست خبری با انتقاد از بی‌توجهی‌ها به نظرات کارشناسان در دوران شیوع کرونا در ایران، گفته است: «هیچ تاثیری در واردات دارو ندیدیم». ?

?سایت تجارت نیوز در گزارشی از افزایش تقاضا برای اجاره خانه با چند هم‌خانه و اجاره اشتراکی خانه از سوی برخی خانواده‌ها خبر داد و از جمله به نقل از یک مشاور املاک در منطقه نواب در تهران نوشت که دو خانواده که در مجموع شش نفر بودند، یک خانه ۷۰ متری را ۳۰۰ میلیون تومان رهن کردند. ?

?کارخانه قند یاسوج، شش ماه پس از دستور ابراهیم رئیسی برای احیای آن، این کارخانه کماکان تعطیل است و ۳۰۰ کارگر قراردادی این کارخانه بیکار هستند.
این کارخانه از سال ۹۵ تعطیل بود و اسفند سال ۹۹ ابراهیم رئيسی به عنوان رئيس قوه قضاییه به یاسوج سفر کرد و رسانه‌های داخل ایران از «دستور مهم» او برای احیای این کارخانه خبر دادند. در جریان سفرهای استانی سال گذشته ابراهیم رئيسی که با شعار حمایت از تولید صورت می‌گرفت، اخبار متعددی درباره دستورات او برای رونق و جهش تولید منتشر شد که درباره نتایج نهایی اغلب این دستورات گزارشی منتشر نشده است. ?

?آسوشیتدپرس بر اساس تصاویر ماهواره‌ای اعلام کرد آمریکا پیشرفته‌ترین سیستم دفاع موشکی خود (تاد) و همچنین سامانه پدافند موشکی پاتریوت را در هفته‌های اخیر از عربستان سعودی خارج کرده است.
خبرگزاری آسوشیتدپرس روز شنبه نوشت خارج کردن این سامانه‌ها از پایگاه هوایی شاهزاده سلطان در ۱۱۵ کیلومتری جنوب شرقی ریاض پایتخت عربستان سعودی در حالی است که این کشور با حملات هوایی مداوم شبه‌نظامیان حوثی یمن که تحت حمایت جمهوری اسلامی ایران هستند، روبه‌رو بوده است. ?

? @VahidOnline

?‌حدود ۳۰۰ زن با پوشیه و نقاب در تظاهراتی در حمایت از طالبان در کابل شرکت کردند.
این تجمع در یکی از سالن‌های دانشگاه کابل آغاز شد و سپس این گروه از زنان در حالیکه از سوی نیروهای مسلح طالبان محافظت می‌شدند در تظاهراتی کوتاه در بیرون دانشگاه حضور یافتند.
این تجمع پس از آن رخ می‌دهد که طالبان برگزاری هر گونه تجمع و تظاهرات را ممنوع و مشروط به کسب مجوز اعلام کرد.
این گروه از زنان شعار “الله اکبر” و “زنده باد امارت اسلامی” سر می‌دادند و پلاکاردهایی در دست داشتند که از جمله روی آنها نوشته بود: “ما نظام مختلط میان زنان و مردان را نمی‌خواهیم”، “حقوق ما در دین مبین اسلام محفوظ است”، “ما از برخورد مناسب برادران مجاهد خود راضی هستیم”، “”زنانی که از کشور ما فرار کرده‌اند، نمایندگی از ما کرده نمی‌توانند”. ?

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=16310

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.