• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

#الو رفتم کلانتری به خاطر یه خ …

  • کد خبر : 15952
  • 18 شهریور 1400 - 3:30
#الو رفتم کلانتری به خاطر یه خ …

#الو رفتم کلانتری به خاطر یه خلافی که نمیتونم بگم چی بود ولی هرچی بود نه مواد بود و نه دزدی. جانشین رییس کلانتری با درجه سرهنگ دویی که به قول خودش دانشجو دکترا رشته حقوق اجتماعی میخوند منو بازجویی کرد و فقط بخاطر اینکه کمی بهم لطف کرد مبلغ ۷۰۰هزار تومن ازم رشوه گرفت […]

#الو رفتم کلانتری به خاطر یه خلافی که نمیتونم بگم چی بود ولی هرچی بود نه مواد بود و نه دزدی. جانشین رییس کلانتری با درجه سرهنگ دویی که به قول خودش دانشجو دکترا رشته حقوق اجتماعی میخوند منو بازجویی کرد و فقط بخاطر اینکه کمی بهم لطف کرد مبلغ ۷۰۰هزار تومن ازم رشوه گرفت در صورتی که جرم من اونقدرا هم مهم نبود و رفتم دادگاه یه وثیقه کم گذاشتم اومدم بیرون و نهایتش یه جریمه میشم تموم میشه.

اما چیزی که بهم ثابت شد اینه پرسنل کلانتری رشوه بگیر هستن از خود رییس تا اون سرباز. جرم من جنبه عمومی نداشت و خلاف سنگینی نبود همچین پولی گرفتن اما فهمیدم که از سر ساقی محل چه پولایی که نمیگیرن برای اینکه کاری بهشون نداشته باشن.

#الو در مورد فساد نیروی انتظامی و کلانتری گفتین خواستم اینم اضافه کنم من یه شکایت مالی داشتم دادگاه حکم جلب داد بردم کلانتری،بعد ۲/۵ سال من هنوز به پولم نرسیدم و پرونده بازه، اما مامور مربوط برا حکم جلب اول ۱۰۰ تومن گرفت تا نامه بزنه و سرباز بده. من طلبمو نگرفتم هیچ یه پولی هم اضافه دادم هزینه دادگاه و اینا بماند.

#الو در خصوص رفتار نیروی انتظامی، یکی از هم محلی های ما مامور راهنمایی رانندگی بود. جزو افتخاراتش این بود که با یه کسی سر جای پارک بحثش شده بود و پلاک ماشین رو برداشته و کلی گزارش نامربوط در خصوص اون ماشین نوشته بوده، که خیلی هم خوشحال بود بابت اون قضایا. اون بدبخت یک سال درگیر رفت و آمد برای آزاد کردن ماشینش بوده، این رو که میگم تازه مامور راهنمایی رانندگی بوده و نه ماموری که تو پاسگاه و کلانتری شاغله، البته اینها با مردم عادی این برخورد رو میکنن ولی با اراذل و اوباشی که وصلن به جمهوری اسلامی اصلا کاری ندارن.

#الو کاش یه نفر قصاب میومد میگفت چند کیلو گوشت مفت‌ و از سر ناچاری میده به نیروی عملیاتی کلانتری می‌بره، یه بلال فروش میومد میگفت برای اینکه بتونه تا شب ساعت دوازده بلال بفروشه چقدر بلال میده به طرف، یه آب میوه فروش، یه دکه دار، یه میوه فروش، یه کبابی و… کاش همه میومدند میگفتند چقدر بی سر و صدا ازشون اخاذی می کنند، یا جنس میبرند و پولش رو نمیدن. حتی به مدرسه فوتبال هم رحم نمی کنند، میارند ثبت نام می کنند و پولشو هم نمیدن، نه میشه چیزی گفت نه میشه حرفی زد.

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=15952

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.