• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌ به دنبال انتشار ویدیوی قتل ی …

  • کد خبر : 15919
  • 17 شهریور 1400 - 17:30
‌ به دنبال انتشار ویدیوی قتل ی …

    ‌ به دنبال انتشار ویدیوی قتل یک شهروند بازداشتی با شلیک مستقیم مامور نیروی انتظامی در منطقه مهرشهر کرج، فرمانده انتظامی استان البرز ضمن تایید این خبر مدعی شد که تیراندازی بصورت سهوی صورت گرفته است. آنگونه که در ویدیو دیده میشود، یک مامور نیروی انتظامی به سمت شهروندی که بازداشت و بر […]

 

‌ به دنبال انتشار ویدیوی قتل ی … 385378001631106009

 

‌ به دنبال انتشار ویدیوی قتل یک شهروند بازداشتی با شلیک مستقیم مامور نیروی انتظامی در منطقه مهرشهر کرج، فرمانده انتظامی استان البرز ضمن تایید این خبر مدعی شد که تیراندازی بصورت سهوی صورت گرفته است.

آنگونه که در ویدیو دیده میشود، یک مامور نیروی انتظامی به سمت شهروندی که بازداشت و بر روی زمین خوابانده شده است، از فاصله نزدیک شلیک می‌کند:
t.me//43308

با اینحال فرمانده انتظامی استان البرز ضمن تایید کشته شدن این فرد، تیراندازی منجر به مرگ وی را سهوی خواند و مدعی شد: “شامگاه روز ۱۳ شهریور خبری مبنی بر قدرت نمایی با سلاح سرد توسط شخصی در منطقه مهرشهر کرج به مرکز فوریت‌های پلیسی استان اعلام و مأموران کلانتری ۲۲ مهرشهر به محل اعزام شدند. نامبرده بدون توجه به این موضوع به سمت مأمور نیز حمله‌ور می‌شود که در این هنگام مأمور در یک اقدام ضربتی متهم را به زمین زده که در حین دستبند زدن به دلیل نزدیک شدن سایر افراد برای خلع سلاح پلیس در یک اقدام سهوی تیری از اسلحه خارج و به متهم برخورد می‌کند.”

شلیک نیروهای نظامی و امنیتی به شهروندان در شهرهای مختلف کشور امری مسبوق به سابقه است. این امر در مواردی منجر به آسیب‌های دائمی و یا جان باختن شهروندان می‌شود. در آخرین مورد فروردین‌ماه امسال دو جوان اهل شهر شوش در استان خوزستان بر اثر شلیک مستقیم نیروهای “حوزه مقاومت بسیج شهید دانش شوش” زخمی شدند و یک تن از آنها پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

آبانماه سال ۹۹ نیز، مهرداد سپهری شهروند مشهدی، پس از بازداشت توسط پلیس، در اثر خفگی ناشی از اسپری گاز فلفل در خوردوی پلیس جان خود را از دست داد. ویدئویی که از رفتار خشونت آمیز پلیس مشهد، با این شهروند منتشر شده بود نشان میداد که پلیس در حالی از اسپری فلفل و شوکر الکتریکی بر صورت و بدن وی استفاده میکند که شهروند بازداشت شده با دستبند به میله ای بسته شده بود.
hra-news

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=15919

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.