• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌?معاون عملیات ترافیک پلیس راه …

  • کد خبر : 15570
  • 15 شهریور 1400 - 2:30
‌?معاون عملیات ترافیک پلیس راه …

    ‌?معاون عملیات ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آمار تصادف‌ها در پایتخت اعلام کرد: «هر ۵۱ ثانیه یک تصادف داریم و روزانه در شهر تهران ۱۶۰۰ مورد تصادف رخ می‌دهد.» ? ?صادق خلیلیان، وزیر جهاد کشاورزی در دولت دوم احمدی‌نژاد، به عنوان استاندار خوزستان انتخاب شد. ? ?همزمان با ادامه بن‌بست […]

 

‌?معاون عملیات ترافیک پلیس راه … 564339001630879203

 

‌?معاون عملیات ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آمار تصادف‌ها در پایتخت اعلام کرد: «هر ۵۱ ثانیه یک تصادف داریم و روزانه در شهر تهران ۱۶۰۰ مورد تصادف رخ می‌دهد.» ?

?صادق خلیلیان، وزیر جهاد کشاورزی در دولت دوم احمدی‌نژاد، به عنوان استاندار خوزستان انتخاب شد. ?

?همزمان با ادامه بن‌بست عمیق سیاسی در لبنان که مانع تشکیل دولت در این کشور است، یک مقام ارشد اتحادیه اروپا هشدار داد که سیاستمداران لبنانی عامل این وضعیت ممکن است تحریم شوند.
جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، پس از دیدار با میشل عون، رئیس‌جمهوری لبنان در کاخ بعبده در بیروت، گفت سیاستمداران لبنانی باید تشکیل دولت جدید را تسریع کنند.
او خطاب به میشل عون تاکید کرد که «دیگر فرصتی برای از دست دادن باقی نمانده و کشورتان در آستانه افتادن به ورطه فروپاشی است». ?

?ابراهیم رئیسی در گفت‌وگوی تلفنی با امانوئل مکرون رییس‌جمهوری فرانسه با بیان این که «مردم لبنان از تحریم‌های اقتصادی رنج می‌برند»، گفت: «آماده همکاری با فرانسه برای پیشرفت و توسعه لبنان هستیم.» ?

?مربی دوچرخه‌سواری ایران با اشاره به عدم اعزام ایمان رشنو، رضا رشنو و کسری باقرپور سه رکاب‌زن سرعتی ایران به مسابقات جهانی اوکراین، گفت: آن‌ها به دلیل عدم حمایت فدراسیون کل و هیات‌های دوچرخه سواری لرستان و خوزستان از بابت تامین به‌موقع هزینه سفر، از اعزام به مسابقات محروم شدند.
مازیار فرزاد: دو نفر از دوچرخه‌سواران پولی برای رفتن به این مسابقه نداشتند، بنابراین من هزینه ها را تامین کردم اما باز هم ۱۵ میلیون تومان پول کم داشتیم. حدود سه سال است هیچ اعزامی برای رکابزنان سرعت انجام نشده است و این ورزشکاران با انگیزه با هزینه شخصی خود اردو تشکیل دادند. ?

?دادگاهی در مصر هشت خارجی از جمله یک ایرانی را به اتهام قاچاق بیش از «دو تن» هروئین از طریق دریا، به اعدام محکوم کرد.
ارزش مواد مخدر کشف شده که در سال ۲۰۱۹ از طریق دریای سرخ منتقل شده بود، ۱۵۹ میلیون دلار اعلام شده است. ?

?نیروهای ویژه ارتش گینه اعلام کردند که رئیس‌جمهوری کشور را برکنار کرده و ضمن انحلال دولت و تعلیق قانون اساسی، مرزهای هوایی و زمینی را بسته‌اند.
در حالی که سازمان ملل و نیجریه، به عنوان قدرت برتر در منطقه، این کودتا را محکوم کرده‌اند، مامادی دومبویا فرمانده نیروهای ویژه گفته است: «فقر و فساد فراگیر» موجب شد که نیروهای تحت امر او آلفا کونده، رئیس‌جمهوری، را از قدرت برکنار کنند. ?

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=15570

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.