• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

در پرونده شرکت بازرگانی پتروشی …

  • کد خبر : 15525
  • 14 شهریور 1400 - 18:00
در پرونده شرکت بازرگانی پتروشی …

    در پرونده شرکت بازرگانی پتروشیمی، برای ۱۵ نفر از متهمان پرونده «حکم قطعی» صادر شده است که این احکام در مجموع ۱۵۰ سال زندان و جرائم نقدی جداگانه است. به گزارش خبرگزاری ایسنا، سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اینکه پرونده شرکت پتروشیمی گفته است که در این پرونده، شش متهم یعنی رضا […]

 

در پرونده شرکت بازرگانی پتروشی … 393599001630848606

 

در پرونده شرکت بازرگانی پتروشیمی، برای ۱۵ نفر از متهمان پرونده «حکم قطعی» صادر شده است که این احکام در مجموع ۱۵۰ سال زندان و جرائم نقدی جداگانه است.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اینکه پرونده شرکت پتروشیمی گفته است که در این پرونده، شش متهم یعنی رضا حمزه‌لو، علی‌رضا علایی رحمانی، عباس صمیمی، مصطفی تهرانی، محسن احمدیان و مرجان شیخ‌الاسلامی، هر کدام به «بیست سال حبس تعزیری، ۷۴ ضربه شلاق تعزیری و محرومیت دائمی از هرگونه خدمات دولتی» محکوم شده‌اند.

سخنگوی قوه قضاییه گفته است این افراد به جزای مالی نیز محکوم شده‌اند ولی مبلغ دقیق آن را اعلام نکرده است.

مرجان شیخ‌الاسلامی، دیگر متهم این پرونده که با رای دادگاه به بیست سال زندان محکوم شده است، در خارج از ایران به سر می‌برد و در جلسات دادگاه حضور نداشت.

مقام‌های قضایی ایران در جریان رسیدگی پرونده همچنین از متواری بودن ۵ متهم دیگر یعنی «محمدحسین شیرعلی، مهدی شریفی نیک‌نفس، سید امین قرشی سروستانی و علی اشرف ریاحی» خبر دادند و مشخص نیست که این افراد اکنون کجا هستند.

Radiofarda

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=15525

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.