• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

مبینا سوری، همسر ۱۴ ساله یک رو …

  • کد خبر : 15265
  • 12 شهریور 1400 - 17:00
مبینا سوری، همسر ۱۴ ساله یک رو …

    مبینا سوری، همسر ۱۴ ساله یک روحانی در روستای پادروند در لرستان، به دست عمو و برادر خودش و پدر و عموی شوهرش با انگیزه «ناموسی» با روسری خفه شده است.IranIntl نقل از ساکنین روستا: -“مبینا دختری ۱۴ ساله بود که با یکی از روحانیون جوان روستای ما ازدواج کرده بود. مدتی بود […]

 

مبینا سوری، همسر ۱۴ ساله یک رو … 347971001630672205

 

مبینا سوری، همسر ۱۴ ساله یک روحانی در روستای پادروند در لرستان، به دست عمو و برادر خودش و پدر و عموی شوهرش با انگیزه «ناموسی» با روسری خفه شده است.
IranIntl

نقل از ساکنین روستا:
-“مبینا دختری ۱۴ ساله بود که با یکی از روحانیون جوان روستای ما ازدواج کرده بود. مدتی بود پشت سر مبینا و یکی از جوان های روستا حرف و حدیث بود. … می گفتند شوهر مبینا گریه می کرد و می گفت من به همسرم اطمینان داشتم. اما ظاهرا خانواده مبینا و افرادی از خانواده شوهرش به خاطر سوظن و تعصب او را به قتل رساندند”.

-‘یک نفر به پدر همسر مبینا گفته بود که نیمه شب جوانی وارد خانه آنها شده است. اما شوهر مبینا خانه بود و این حرف نمی توانست صحت داشته باشد. اما همین حرف باعث شد که عموها و برادر او همچنین عموی همسرش و پدر همسرش نقشه قتل او را بکشند. بعد مبینا را در خانه خودش با روسری خفه کردند و بعد از قتل گفته بودند که او خودکشی کرده است. تا اینکه ماموران پلیس برای تحقیقات وارد عمل شد و مظنونین پرونده را بازداشت کرد. گفته می شود عامل قتل یکی از فامیل های خود مبیناست و به همین دلیل خانواده اش شکایتی نکرده اند’.
hra-news

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=15265

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.