• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

?‏سقوط مینی‌بوس در کامیاران ۱۶ …

  • کد خبر : 15169
  • 11 شهریور 1400 - 16:00
?‏سقوط مینی‌بوس در کامیاران ۱۶ …

    ?‏سقوط مینی‌بوس در کامیاران ۱۶ کشته و ۸ مصدوم برجای گذاشت ‏صبح امروز با واژگون شدن یک دستگاه مینی‌بوس مسافربری در مسیر ‎#مریوان به ‎#پالنگان ۱۶ نفر جانباختند و شمار دیگری نیز در این حادثه مجروح شدند. گفته می‌شود که تمامی جانباختگان این حادثه اهل روستای “پیرصفا” مریوان بودند. حال برخی از مجروحین […]

 

?‏سقوط مینی‌بوس در کامیاران ۱۶ … 526140001630582206

 

?‏سقوط مینی‌بوس در کامیاران ۱۶ کشته و ۸ مصدوم برجای گذاشت

‏صبح امروز با واژگون شدن یک دستگاه مینی‌بوس مسافربری در مسیر ‎#مریوان به ‎#پالنگان ۱۶ نفر جانباختند و شمار دیگری نیز در این حادثه مجروح شدند. گفته می‌شود که تمامی جانباختگان این حادثه اهل روستای “پیرصفا” مریوان بودند. حال برخی از مجروحین نیز وخیم گزارش شده است.

‏نبود جاده‌های استاندارد و استفاده از خودروهای فرسوده و از رده خارج شده در کنار ادامه عدم رسیدگی و بازسازی جاده‌های باریک و صعب‌العبور منطقه، از دلیل اصلی مرگ و میر در جاده‌های کُردستان است. در سال‌های اخیر اعتراضاتی تحت عنوان «جاده‌های مرگ» شکل گرفت، اما به خواسته‌ها رسیدگی نشد.

‏تصاویر بسیار تلخ و دلخراشی از سانحه امروز منتشر شده است. چرا با وجود ده‌ها و صدها قربانی و سانحهِ از این دست در طی یک سال، نباید خواسته رسیدگی به «جاده‌های مرگ» به یک مطالبه جمعی تبدیل شود؟ حتما باید روزنامه‌نگار یا یک فعال مدنی قربانی شود تا صدای دیگر افراد شنیده شود؟

Sh_Mouselchi
@

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=15169

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.