• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌?سخنگوی وزارت بهداشت ایران، ر …

  • کد خبر : 14949
  • 10 مرداد 1399 - 16:40
‌?سخنگوی وزارت بهداشت ایران، ر …

    ‌?سخنگوی وزارت بهداشت ایران، روز جمعه با اعلام این که در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند، گفت ۴۲۰۱ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تحت مراقبت ویژه هستند. در آمارهای رسمی که در روزهای اخیر اعلام […]

 

 

‌?سخنگوی وزارت بهداشت ایران، روز جمعه با اعلام این که در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند، گفت ۴۲۰۱ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تحت مراقبت ویژه هستند. در آمارهای رسمی که در روزهای اخیر اعلام می‌شود، تعداد بیماران بدحالی که تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند، افزایش معناداری یافته و به بیش از چهار هزار نفر رسیده است. بر اساس آمارهای رسمی که وزارت بهداشت اعلام می‌کند، تعداد کل قربانیان به ۱۶ هزار و ۷۶۶ نفر رسیده است. سیما سادات لاری همچنین از شناسایی دو هزار و ۶۷۴ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت تعداد کل بیماران به ۳۰۴ هزار و ۲۰۴ نفر رسیده است. در ماه‌های اخیر همواره در مورد صحت آماری که وزارت بهداشت ایران اعلام می‌کند تردیدهای زیادی وجود داشته است. ?

?رئیس ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به وضعیت قرمز این شهر گفته که “بالاترین میزان ابتلا در مناطق شرقی و جنوب شرقی” گزارش شده است. علیرضا زالی گفته که کرج هم در شرایط مشابه تهران قرار دارد. به گفته رئیس ستاد مقابله با کرونای تهران بیشترین آمار بستری در دو هفته اخیر به گروه سنی ۲۰ تا ۲۹ سال تعلق دارد ?

?به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان: محمد رضا حبیبی رییس کل دادگستری استان در پی انتشار مجدد اخبار کذب در خصوص اجرای حکم ۵ نفر از اغتشاشگران در اصفهان تأکید کرد: هیچگونه تعیین وقت برای اجرای حکم ۵ نفر از اغتشاشگران که تشریفات قانونی اجرای آن طی شده باشد وجود نداشته و اخبار منتشره در خصوص اجرای این احکام از پایه و اساس کذب است. ?

?علی سیستانی، مرجع تقلید شیعه ساکن عراق، در پاسخ به استفتا درباره برگزاری مراسم عزاداری محرم با توجه به شیوع ویروس کرونا، از مقلدان خود خواست تا از شیوه‌های جایگزین ازجمله برنامه‌های تلویزیونی و اینترنتی استفاده کنند. او از مراکز دینی و فرهنگی خواسته «مؤمنان را تشویق کنند تا در خانه‌های خود و جاهایی مانند آن، به برنامه‌های سخنرانی و مداحی» گوش بدهند. ?

?نایب رئيس کمیسیون اقتصادی مجلس، از افزایش ۱۲ برابری مالیات بر خانه‌های خالی در ایران خبر داد. همزمان معاون وزیر راه، هم گفته است به زودی پیامکی برای مالکان خانه‌های خالی ارسال می‌شود و «سه ماه به آنها مهلت می‌دهیم که مدارک لازم درباره وضعیت خانه خود را ارائه دهند». ?

?بر اساس دستورالعمل جدید، ایران تا اطلاع ثانوی ویزای توریستی صادر نمی‌کند و داشتن گواهی سلامت برای همه مسافران الزامی است. این مقررات از ۱۱ مرداد اجرا می‌شود. مقررات جدید در همه مرزهای زمینی، هوایی و دریایی ایران اجرا می‌شود و مسافران هنگام ورود به خاک کشور ملزم به ارائه گواهی سلامت به زبان انگلیسی و تأییدشده توسط مقامات دارای صلاحیت بهداشتی در کشور مبدا هستند. ?

?مایک پومپئو، وزیر خارجه ایالات متحده گفت که دامنه تحریم فلزات برای ایران را گسترده‌تر می‌کند و ۲۲ ماده مخصوص را که به گفته او در برنامه‌های هسته‌ای یا موشکی جمهوری اسلامی کاربرد دارد، مشمول تحریم‌ها قرار می‌دهد. ?

?آمارهای رسمی حاکی از اوج‌گیری دوباره شیوع کرونا در اسپانیا است. اسپانیا با اعمال محدودیت‌های گسترده، نهایتا طی دو ماه گذشته توانسته بود شمار مبتلایان جدید را حدود ۱۰ برابر کاهش داده و در اغلب روزها به حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ نفر کاهش دهد. با این حال در نیمه دوم ماه جاری میلادی، خصوصا هفته گذشته شمار مبتلایان روزانه دوباره اوج گرفته است. ?

?تغییر احتمالی قدرت در کویت و خطر آشکار شدن رقابت‌های قدیمی؛ با داغ شدن بحث سلامت صباح احمد جابر صباح، امیر کویت در رسانه‌ها برای بار دوم ظرف کمتر از یک سال، گمانه‌زنی‌ها در رابطه با آینده این کشور نفت‌خیز افزایش یافته است. هر چند برادر ناتنی امیر کویت، شیخ نواف‌ احمد الجابر صباح، ولیعهد این کشور که نفر بعدی در صف پادشاهی به حساب می‌آید از درجه‌ای از محبوبیت برخوردار است، اما برخی معتقدند سن و سال بالا ممکن است مانع از رسیدن او به قدرت شود. ?

?اتحادیه اروپا روز پنج‌شنبه، ‌۹ مردادماه، علیه شرکت‌ها و افرادی از روسیه، چین و کره شمالی به اتهام حملات گسترده سایبری در جهان تحریم مالی و مسافرتی اعمال کرد. به گزارش خبرگزاری رویترز، این شرکت‌ها اولین نهادهایی هستند که بر اساس قوانین جدید اتحادیه اروپا که پارسال تصویب شد، به خاطر حملات اینترنتی مورد تحریم قرار می‌گیرند. ?

?رهبران جمهوری خواهان در کنگره آمریکا با پیشنهاد دونالد ترامپ برای تعویق انتخابات ریاست جمهوری مخالفت کرده اند. ?

? @VahidOnline

هرانا: امروز ۱۰ مرداد ۱۳۹۹، شماری از #معلمان خرید خدمات #اصفهان در اعتراض به عدم تبدیل وضعیت کاری خود، در مقابل دفتر نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی، دست به #تجمع زدند. ?

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=14949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.