• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

دکتر بهرام طهماسبی رئیس بیمارس …

  • کد خبر : 14873
  • 09 مرداد 1399 - 19:00
دکتر بهرام طهماسبی رئیس بیمارس …

  دکتر بهرام طهماسبی رئیس بیمارستان امام خمینی آمل در مبارزه با کرونا چشم از جهان بست و در زمان مبارزه با مرگ نامه‌ای می‌نویسد تا مسئولان را بیدار کند ولی متاسفانه گوش‌ها ناشنوا است. این نامه را بخوانید تا ببینید چطور عده‌ای برای مبارزه با کرونا جان می‌دهند و عده‌ای پزaghazadeh811 دکتر بهرام طهماسبی […]

دکتر بهرام طهماسبی رئیس بیمارس … 108534001596119405
دکتر بهرام طهماسبی رئیس بیمارس … 867719001596119405

 

دکتر بهرام طهماسبی رئیس بیمارستان امام خمینی آمل در مبارزه با کرونا چشم از جهان بست و در زمان مبارزه با مرگ نامه‌ای می‌نویسد تا مسئولان را بیدار کند ولی متاسفانه گوش‌ها ناشنوا است. این نامه را بخوانید تا ببینید چطور عده‌ای برای مبارزه با کرونا جان می‌دهند و عده‌ای پز
aghazadeh811

دکتر بهرام طهماسبی ۵۰ ساله، که از چهار ماه پیش رئیس این بیمارستان شده بود، از دو هفته پیش به کرونا مبتلا شده بود، در اثر این بیماری درگذشت.

در هفته‌های اخیر گزارشها از افزایش موارد بستری در بیمارستانهای آمل حاکی بود و اعلام شده بود که از نظر شیوع کرونا آمل بدترین وضعیت را در استان مازندران دارد.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا در استان مازندران سی‌ام بهمن ماه سال جاری با شناسایی ۲ بیمار در بابل شروع شد و براساس آخرین آمار رسمی تاکنون ١۰ نفر از کادر بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی این استان در اثر ابتلا به کرونا جان باختند. براساس آمار وزارت بهداشت و به نوشته ایرنا، هم اکنون یک هزار و ۹۱۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.
bbcpersian

? @

 

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=14873

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.