• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌?لوکاس تاملینسون، خبرنگار «فا …

  • کد خبر : 14800
  • 08 مرداد 1399 - 8:30
‌?لوکاس تاملینسون، خبرنگار «فا …

    ‌?لوکاس تاملینسون، خبرنگار «فاکس نیوز» گفته است که در جریان مانور نظامی ایران و به دنبال فرود آمدن سه موشک در آبهای نزدیک به پایگاه‌های میزبان نیروهای آمریکایی در قطر و امارات، نیروهای آمریکایی در این پایگاه‌ها به حالت آماده باش درآمدند. یک مقام نیز به این خبرنگار فاکس نیوز گفته است، محل […]

 

‌?لوکاس تاملینسون، خبرنگار «فا … 237811001595995205

 

‌?لوکاس تاملینسون، خبرنگار «فاکس نیوز» گفته است که در جریان مانور نظامی ایران و به دنبال فرود آمدن سه موشک در آبهای نزدیک به پایگاه‌های میزبان نیروهای آمریکایی در قطر و امارات، نیروهای آمریکایی در این پایگاه‌ها به حالت آماده باش درآمدند. یک مقام نیز به این خبرنگار فاکس نیوز گفته است، محل فرود آمدن این موشک‌ها به اندازه کافی نزدیک پایگاه هوایی «العدید» در قطر و پایگاه هوایی «الظفره» در امارات متحده عربی بودند، تا باعث نگرانی شوند. باربارا استار خبرنگار دفاعی سی ان ان نیز می‌گوید، پس از آن که اطلاعات نشان می‌داد موشک‌های ایران احتمالا به سمت پایگاه‌های آمریکایی «العدید» در قطر و «الظفره» در امارات در حرکتند، در این پایگاه‌ها آماده باش اعلام شد و پرسنل برای چند دقیقه به پناهگاه رفتند. این خبرنگار به نقل از مقام‌های آمریکایی اضافه کرده است که این تدابیر جنبه احتیاطی داشت. ?
بعد از آن که دست کم دو پایگاه نظامی آمریکا در خاورمیانه سه شنبه در شرایط آماده باش قرار گرفتند، مقام‌های این کشور به بی بی سی گفته اند اطلاعاتی در دست داشته اند که حاکی از احتمال حمله موشکی ایران به این پایگاه‌ها بوده است. … قرارگاه مرکزی آمریکا در خاورمیانه، سنتکام، در بیانیه ای از شلیک موشک های بالستیک از سوی ایران در ساعت ۵:۳۰ بامداد سه شنبه خبر داده است. بنابر این بیانیه، “ایالات متحده شلیک غیرمسوولانه این موشک ها در جوار خطوط پرازدحام حمل و نقل دریایی را محکوم می کند.” به گفته منابع آمریکایی، این موشک ها همزمان با مانور دریایی پیامبر اعظم ۱۴ سپاه پاسداران شلیک شده اند. نیروهای سپاه پاسداران در این مانور به ماکت یک ناو هواپیمابر آمریکا حمله کردند. ?

?سید جواد آیت‌اللهی، امام‌جمعه موقت یزد، که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده بود، روز سه‌شنبه هفتم مرداد فوت کرد. ?

?وزارت خزانه‌داری آمریکا می‌گوید شرکت «ویتفورد وورلدوایلد» سازنده روپوش ظروف نچسب توافق کرده است با پرداخت حدود ۸۲۵ هزار دلار جریمه، پرونده نقض تحریم‌های آمریکا علیه ایران بسته شود. … شرکت یاد شده که رئیس بخش فروش اروپای آن نیز یک آمریکایی است، از طریق شعب خود در ایتالیا و ترکیه و با گرفتن مشاوره و کمک از کارمندان آمریکایی خود برای فروش محصولات به ایران، از سال ۲۰۱۴ تا پایان ۲۰۱۵ در ۷۴ مورد تحریمهای آمریکا را نقض کرده و بیش از ۳ میلیون دلار روپوش ظروف نچسب به ایران فروخته است. ?

?شرکت خودروسازی نیسان ژاپن روز سه‌شنبه هفتم مرداد هشدار داد که زیان این شرکت در سال جاری میلادی، به دلیل شیوع کرونا و پیامدهای آن، به شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار خواهد رسید. زیان این شرکت در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ حدود دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار اعلام شده که دلیل اصلی آن افت شدید فروش خودروهای آن در سطح جهانی بوده است. ?

?توییتر دسترسی پسر ارشد دونالد ترامپ به این شبکه اجتماعی را به مدت ۱۲ ساعت محدود کرده است. توییتر علت این تصمیم را انتشار یک فیلم به وسیله دونالد ترامپ پسر درباره “مفید بودن” داروی هیدروکسی کلروکین برای درمان کووید-۱۹ اعلام کرد. بر اساس بیانیه توییتر، این فیلم قوانین این شبکه اجتماعی درباره اطلاع رسانی نادرست درباره همه گیری ویروس کرونا را نقض می کرد. ?
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، یک بار دیگر داروی هیدروکسی کلروکین را برای درمان و پیشگیری از کرونا توصیه کرده و می‌گوید علت مخالفت‌ها با استفاده از این دارو آن است که او حرفش را زده است. سازمان غذا و داروی آمریکا (اف‌دی‌ای)، مرکز کنترل بیماری‌های این کشور (سی‌دی‌سی) و سازمان جهانی بهداشت (دبلیو‌اچ‌او) همگی می‌گویند شواهدی مبنی بر موثر بودن این دارو بر بیماران کرونا وجود ندارد. ترامپ به خبرنگاران گفت: “وقتی من چیزی را پیشنهاد می‌کنم، آنها تمایل دارند بگویند ‘که نه استفاده نکنید’.” … در ویدیویی که اکنون شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها انتشار آن را ممنوع کرده‌اند، پزشکانی دیده می‌شوند که می‌گویند هیدروکسی کلروکین “درمان کووید۱۹” است و این که برای کنترل شیوع ویروس کرونا “شما به ماسک زدن نیاز ندارید”. … دکتر آنتونی فاوچی، رئیس مرکز مبارزه با آلرژی و بیماریهای عفونی آمریکا که بالاترین مقام علمی ستاد مبارزه با کرونا در کاخ سفید هم هست، روز سه‌شنبه یک بار دیگر تاکید کرده که هیدروکسی کلروکین برای درمان کووید۱۹ مناسب نیست. ?

? @VahidOnline

یک کارت پستال متعلق به حدفاصل سال‌های ۱۹۰۰ تا ۱۹۱۰ (تصویر اصلی پایین) به محققان کمک کرد تا مکان به احتمال قوی آخرین تابلو ونسان ون گوگ (تابلوی ریشه درختان، گوشه چپ تصویر پایین) را در حوالی روستای ‘اور سور اواز’ در شمال پاریس پیدا کنند. این محل در ۱۵۰ متری مسافرخانه‌ای است که ون گوگ در سال ۱۸۹۰ و برای ۷۰ روز پیش از آن که خودکشی کند در آن اقامت کرده بود.

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=14800

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.