• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
0

‌?حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیو …

  • کد خبر : 14739
  • 06 مرداد 1399 - 17:00
‌?حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیو …

    ‌?حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به حسن روحانی رئیس جمهور و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا خواست “کلیه کنکورهای سراسری به زمانی که بیماری کرونا در ایران تحت کنترل باشد، موکول شود.” پیشتر مینومحرز، عضو ستاد مبارزه با کرونا در ایران هشدار داده بود […]

 

 

‌?حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به حسن روحانی رئیس جمهور و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا خواست “کلیه کنکورهای سراسری به زمانی که بیماری کرونا در ایران تحت کنترل باشد، موکول شود.” پیشتر مینومحرز، عضو ستاد مبارزه با کرونا در ایران هشدار داده بود که “اصلا وضعیت فعلی تهران خوب نیست و کنکور باید عقب بیفتد و به هیچ‌وجه هیچ نوع تجمعی توصیه نمی‌شود.” ?

?پس از یک هفته کاهش قیمت، امروز قیمت دلار در بازار ارز ایران مجددا گران شد و به ۲۰ هزار و ۵۰۲ تومان رسید. ?

? سخنگوی وزارت بهداشت ایران گفته است که در شبانه‌روز گذشته ۲۱۲ نفر به دلیل بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند. بدین ترتیب طبق آمار رسمی، تعداد بیماران کرونا در کشور به ۱۵ هزار و ۹۱۲ نفر رسیده است. سیما سادات لاری گفت در طول این مدت دو هزار و ۴۳۴ بیمار جدید هم شناسایی شده و مجموع بیماران شناسایی شده به ۲۹۳ هزار نفر و ۶۰۶ نفر رسیده است. او همچنین گفت که ۲۵ استان از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز یا هشدار قرار دارند. آمارهای مسئولان وزارت بهداشت درباره کرونا در ایران همواره با تردیدهای جدی مواجه بوده‌اند. در تازه‌ترین نمونه ناهید خداکرمی، عضو شورای شهر تهران از قربانی شدن ۲۳۴ نفر در دو روز گذشته در تهران و دفن آنها در بهشت زهرا خبر داده است. بر اساس اظهارات معاون وزیر بهداشت در تهران روزانه ۳۰ تا ۶۰ نفر در تهران قربانی شده‌اند ولی سخنان امروز عضو شورای شهر تهران نشان دهنده آن است که طول دو روز گذشته،‌ هر روز بیش از ۱۱۰ نفر در تهران قربانی ‌شده‌اند. ?

?بنا برگزارش رسانه‌های ایران، علی ربیعی سخنگوی دولت به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شده است. خبرگزاری ایسنا به نقل دفتر آقای ربیعی نوشت که وی به بیمارستان منتقل شده و بستری شده است. ?

?دولت سوئیس بامداد دوشنبه، ششم مرداد، خبر داد که یک شرکت داروسازی این کشور نخستین تراکنش خود را با ایران از طریق کانال تجاری انسان‌دوستانه سوئیس انجام داده است. عملیات آزمایشی برای استفاده از این کانال، جهت رساندن غذا و دارو به ایران، ماه ژانویه آغاز شده بود. اکنون مقام‌های سوئیسی می‌گویند که صدور نخستین محموله به ایران از این طریق انجام و تکمیل شده است. ?

?رئیس مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه ششم مرداد با دفاع از انتخاب مهرداد بذرپاش به عنوان رئیس جدید دیوان محاسبات گفته که «انتخاب او بر اساس قانون پیش رفت». محمدباقر قالیباف در جلسه معارفه بذرپاش از «رقابت جدی، ایثارگرانه و مومنانه» کاندیداهای ریاست دیوان محاسبات خبر داد و از رای نمایندگان برای ریاست بذرپاش حمایت کرد. با این حال در روزهای گذشته اسناد متعددی درباره جعل سوابق کاری او در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها منتشر شد. ?

?ایران در روزهای اخیر ماکت یک ناو هواپیمابر آمریکایی را که قبلا ساخته بود، بازسازی کرده و دیروز آن را به آب‌های تنگه هرمز برده است. این ماکت اسفند ۱۳۹۳ در یک مانور نیروی دریایی سپاه هدف حمله قرار گرفت. سپاه در آن زمان اعلام کرده بود که این ماکت را با ۴ موشک ساحل به دریا و ۴۰۰ راکت منهدم کرده است. این اقدام ایران، در دوران تنش در روابط دو کشور قبل از توافق هسته‌ای به عنوان پیامی به نیروهای آمریکایی در منطقه قلمداد شد. حالا با بالا گرفتن دوباره تنش میان دو کشور، بار دیگر این ماکت بازسازی و در منطقه استراتژیک تنگه هرمز قرار گرفته است. ?

?با افزایش تنش دیپلماتیک میان آمریکا و چین، قیمت طلا به بالاترین نرخ خود در طول تاریخ رسید. این افزایش معادل ۱/۶ درصد بوده است. در معاملات امروز قیمت هر اونس طلا به ۱۹۴۳دلار رسید که رکورد پیشین سال ۲۰۱۱ را رد کرده است. ?

? @VahidOnline


?امروز دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹، جمعی از #بازنشستگان شرکت واحد #اتوبوسرانی در اعتراض به عدم پرداخت سنوات خدمت، در مقابل ساختمان مرکزی شرکت واحد واقع در خیابان هنگام #تهران #تجمع کردند. ?

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=14739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.