• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

‌?تیم فوتبال پرسپولیس با برتری …

  • کد خبر : 14651
  • 04 مرداد 1399 - 9:30
‌?تیم فوتبال پرسپولیس با برتری …

    ‌?تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل نفت مسجدسلیمان برای چهارمین دوره پیاپی به جام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یافت. این نخستین بار است که یک تیم در فوتبال ایران و در لیگ‌های سراسری، چهار دوره پیاپی به قهرمانی می‌رسد. رکوردی که هواداران و رسانه‌های ورزشی از آن با عنوان پوکر یاد […]

 

‌?تیم فوتبال پرسپولیس با برتری … 355682001595653205

 

‌?تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل نفت مسجدسلیمان برای چهارمین دوره پیاپی به جام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یافت. این نخستین بار است که یک تیم در فوتبال ایران و در لیگ‌های سراسری، چهار دوره پیاپی به قهرمانی می‌رسد. رکوردی که هواداران و رسانه‌های ورزشی از آن با عنوان پوکر یاد می‌کنند. ?

?محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران، روز جمعه ۳ مرداد در پی مواجهه جنگنده آمریکایی با هواپیمای مسافربری ماهان در آسمان سوریه، ایالات متحده را به «قانون‌شکنی» متهم کرد. همزمان سخنگوی وزارت خارجه ایران و سخنگوی شورای نگهبان نیز تاکید کردند که جمهوری اسلامی این رخداد را بی‌پاسخ نمی‌گذارد و لازم است به اقدام متقابل دست بزند. ?

?عباس موسوی مطلق، سخنران پیش از نماز جمعه شهر قم گفته است به دلیل اینکه افرادی تلاش می‌کنند در زمان شیوع ویروس کرونا مراسم‌های مذهبی محرم برگزار نشود، این ویروس”یک ویروس سکولار است”. به گفته آقای مطلق “ویروس کرونا سکولار است و ما فقط از نظر متخصصان متدین در برپایی مراسم‌ و عزاداری‌های محرم و صفر پیروی خواهیم کرد”. ?

?روابط عمومی سپاه استان یزد اعلام کرد که ۵۰ بنگاه املاک در شهرهای مختلف این استان توسط سازمان اطلاعات سپاه پلمب شده‌اند. بر اساس اطلاعیه سپاه این بنگاه‌ها مظنون به «اخلال در بازار زمین و مسکن» بوده‌اند و پلمب آنها بر اساس دستور قضایی صورت گرفته است. ?

?دادگستری استان البرز از بازداشت تعدادی از “مدیران شهرک‌های صنعتی البرز” توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد. در اطلاعیه دادگستری البرز که روز پنجشنبه منتشر شد آمده که در راستای برنامه مبارزه با مفاسد اقتصادی، “روز جاری تعدادی از مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی استان به اتهامات مالی و اقتصادی با دستور مقام قضایی از سوی سازمان اطلاعات سپاه امام حسن مجتبی بازداشت شدند.” ?

?گمرک هند روز جمعه ۳ مرداد طی گزارشی از افت ۲۶ برابری وارداتش از ایران در نیمه اول سال ۲۰۲۰ خبر داد. هند در نیمه اول پارسال بیش از ۳.۲ میلیارد دلار واردات از ایران داشت، اما نیمه اول امسال تنها ۱۲۴ میلیون دلار کالا از ایران خریده است. صادرات هند به ایران نیز با افتی ۴۶ درصدی به ۱.۴ میلیارد دلار رسیده است. بدین ترتیب برای اولین بار نه تنها تراز تجاری میان دو کشور به زیان ایران شده، بلکه صادرات هند به ایران بیش از ۱۰ برابر وارداتش شده است. ?

?شرکت های بزرگ غربی از جمله شرکت تولیدات ورزشی نایکی و شرکت اپل تحت فشار شدید قرار گرفته اند تا ارتباط خود را با موسسات چینی متهم به همکاری و استفاده از اعزام مسلمانان ایغور با اردوگاه های کار اجباری قطع کنند. فعالان دفاع از حقوق ایغورها این شرکت ها را متهم کرده اند که “روند استثمار مسلمانان” توسط دولت چین را “تشدید و از آن سودجویی” کرده اند. ?

?سازمان جهانی بهداشت می‌گوید ظرف ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۸۹ هزار نفر در نقاط مختلف جهان به ویروس جدید کرونا مبتلا شده‌اند. این جدیدترین رکورد میزان ابتلا در یک ۲۴ ساعت است اما رکورد قبلی هم خیلی کهنه نبود و همین شنبه گذشته (۲۵۰ هزار نفر) به ثبت رسیده بود. شمار قربانیان کووید۱۹ هم با ثبت بیش از ۹ هزار و ۷۰۰ جان باخته جدید ظرف ۲۴ ساعت گذشته، اکنون به ۶۲۹ هزار نفر رسیده است. ?

?ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که بعد از هفت سال برای اولین بار با روسیه بر سر موضوع امنیت فضایی وارد یک مذاکره رسمی می‌شود. کریستوفر فورد، از معاونان وزارت خارجه آمریکا در جمع خبرنگاران گفته که این مذاکرات در وین برگزار می‎‌شود. این خبر چند ساعت بعد از آن اعلام شد که آمریکا به همراه بریتانیا، روسیه را متهم کردند که یک سلاح ضدماهواره در فضا آزمایش کرده است. اتهامی که روسیه به شدت رد کرد. این دو کشور روسیه را متهم کردند پرتابه‌ای را در فضا آزمایش کرده که می‌تواند برای هدف قرار دادن ماهواره‌ها استفاده شود. وزارت دفاع روسیه این اتهام را “تحریف حقایق” خواند. ?

? @VahidOnline

?خبرگزاری ایسنا به نقل از آتش‌نشانی تهران گزارش داده که حادثه در “محدوده” شهرک “شهید دقایقی” که محل سکونت شماری از فرماندهان سپاه و مقام‌های ارشد ایران است، آتش‌سوزی بوده و مهار شده است. حمید هداوند، جانشین رییس پلیس تهران محل حادثه را “نزدیک” شهرک شهید دقایقی اعلام کرده و گفته دلیل آتش‌سوزی “اتصال کابل برق” در فضای سبز بوده است. ?

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=14651

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.