• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

مهرداد بذرپاش که نامزدی‌اش برا …

  • کد خبر : 14560
  • 02 مرداد 1399 - 15:10
مهرداد بذرپاش که نامزدی‌اش برا …

    مهرداد بذرپاش که نامزدی‌اش برای ریاست دیوان محاسبات کشور با مخالفت‌هایی روبرو شده بود روز چهارشنبه اول مرداد با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این سمت انتخاب شد. از پست‌های سابق مهرداد بذرپاش می‌توان به نمایندگی مجلس در دوره نهم، قام‌مقامی بنیاد تعاون سپاه، ریاست سازمان ملی جوانان، مدیرعاملی سایپا و پارس […]

 

مهرداد بذرپاش که نامزدی‌اش برا … 956950001595500804

 

مهرداد بذرپاش که نامزدی‌اش برای ریاست دیوان محاسبات کشور با مخالفت‌هایی روبرو شده بود روز چهارشنبه اول مرداد با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این سمت انتخاب شد.

از پست‌های سابق مهرداد بذرپاش می‌توان به نمایندگی مجلس در دوره نهم، قام‌مقامی بنیاد تعاون سپاه، ریاست سازمان ملی جوانان، مدیرعاملی سایپا و پارس خودرو اشاره کرد. وی صاحب‌امتیازی روزنامه «وطن‌امروز» را نیز بر عهده داشت.

دیوان محاسبات کشور یکی از نهادهای مهم وابسته به مجلس شورای اسلامی و بازوی اصلی نظارتی قوه مقننه بر همه فرآیندهای مالی کشور است.
Radiofarda

بذرپاش در سال های اخیر از مدیران «ستاد اجرایی فرمان امام »بوده و نامش در برخی از شرکت‌های جنجال برانگیز این ستاد، از جمله «توسکا» مطرح شده است؛ شرکتی که رییس صداوسیما نیز توان رویارو شدن با آن را ندارد. شناخته‌ترین محصول شرکت توسکا، اپلیکیشن «روبیکا» است که تبلیغات دیجیتال صداو سیما را در انحصار گرفت.

Iranwire

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=14560

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.